Wachten op NIPT - gedeelde smart?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by 1982Eva, Sep 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Ennnnn dag 10. Lilo ook nog steeds geen nieuws neem ik aan. Ik denk echt dat ik dinsdag (14 dagen) wat hoor.

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Neeeeeh 😭 Dag 11 en niets. Denk echt dat t inderdaad minimaal 14 dagen duurt ... zonder uitslag t weekend in .. vind ik NIET leuk haha.
    Maarja nog maximaal 10 dagen en dan weet ik t denk ik maar.

Dit zijn echt de 3 langste weken ever 😂

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Weetje ben nu gewoon bang dat ze straks zeggen dat t niet gelukt is id dat er te weinig dna is gevonden ofzo... weet gewoon niet waar ik t zoeken moet soms echt stom!

4. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Ja, ach... ik heb nu zoiets van dat als ze niet genoeg DNA hebben ik het later wel weer zie. Scheelt in ieder geval 390 euro en mijn combinatietest was in principe ok. Alleen dan wachten tot 29 december 20 weken echo voor geslacht. Wil alleen gewoon iets horen, dan weet ik het vast maar.

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Ga je t dan niet opnieuw laten doen? Hier iig 10 dec een geslachtsecho staan waar ze ook nog even alles checken en dan begin 2017 20 weken echo. Duurt echt nog lang dus hoop heel erg dat de nipt wel lukt en dat ik niet bij die 5% zit. Maarja we zien t wel gebeuren allemaal

6. Cyd

Cyd Bekend lid

Jul 28, 2016
    917
    494
    63
    België
    Als er te weinig DNA was, dan moet je gewoon nog eens langsgaan om bloed te laten prikken en dan doen ze het gewoon opnieuw. Zit inbegrepen in die 390 euro hoor:) Van ons was het 380 euro, zit blijkbaar een klein verschil op.

7. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Ja klopt dan ga ik wel opnieuw maar in een enkele geval heeft dat geen zin. Dan laat ik het dus zitten. Is wel weer drie kwart dag vrij nemen om naar Antwerpen te gaan dus ik moet nog even kijken.

8. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    #228 82Noor, Nov 18, 2016
    Last edited: Nov 18, 2016
    Ik werd zojuist gebeld. Alles is goed maar iets minder DNA gevonden voor een super betrouwbare test. Normaal gesproken is deze 99% betrouwbaar en in mijn geval dus iets minder. Bij foetale fractie van boven de 4% is deze volgens mij super betrouwbaar en die van mij zat daar iets onder, namelijk 3%. Ik mag wel gratis terugkomen maar ik denk dat ik dat laat zitten. Ze gaven aan dat de uitkomst nog steeds heel zeker is. En... ik krijg een jongen :)

9. Cyd

Cyd Bekend lid

Jul 28, 2016
    917
    494
    63
    België
    Wauw, een jongen, proficiat!:) dan kun je gerust het weekend in!
    Ik zou daarvoor ook niet teruggaan hoor, het is nog altijd heel betrouwbaar hé.

10. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Ja klopt en in combinatie met mijn combinatietest van 1 op de 3.111 op down en 1 op de 10.000 of zo voor die andere twee geloof ik het wel.

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Aaah super dat je de uitslag al hebt zeg! Ze doen het blijkbaar niet op volgorde :( Naja nu nog meer geduld hebben haha.

Gefeliciteerd! Super leuk een jongetje!!

12. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Misschien dat ze eerst contact opnemen met de personen waar iets bijzonders mee aan de hand is. Kan me ook niet voorstellen dat er totaal geen volgorde in zit. Anders zouden er ook mensen binnen twee dagen al reactie hebben. Ik zou ook nog het rapport krijgen volgens mij en dat heb ik ook nog niet gemaild gekregen dus misschien doen ze alle mails in 1 keer. Het blijft speculeren :)

13. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    OKe, naja we wachten het maar weer af :)

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Had net even gemaild om te vragen hoe het zat, en ze zei dat het onmogelijk was dat je binnen de 2 weken een antwoord hebt. Dus ze was me zn beetje voor leugenaar aan t uitmaken en geloofde mijn verhaal niet. Wordt er best verdrietig van. Zit al niet lekker in mn vel.

15. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet echt zou mailen. Ze geven aan dat zij contact opnemen binnen drie weken en zeggen niets over de volgorde of wat dan ook. Vind ook eigenlijk dat je ze daar niet perse aan kan houden. Het is heel vervelend als je moet wachten maar als iedereen gaat mailen of bellen en ze moeten daar alsmaar op reageren duurt het alleen nog maar langer voor de mensen die zitten te wachten op de uitslag.
    Ik zou bang zijn dat ik weer onderop de stapel beland omdat ik voor de afgesproken tijd contact opneem, haha... Lilo, even rustig in en uitademen en het komt echt wel goed. Wachten is nooit leuk maar binnen nu en uiterlijk iets meer dan een week weet jij het ook. Hou vol!

16. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Het is trouwens niet rot bedoeld he Lilo. Het is absoluut niet netjes dat ze doen alsof je liegt. Maar je moet 'gewoon' echt nog heel even geduld opbrengen. You can do it!

17. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Weet ik .. heb me dr maar bij neergelegd .. we zien t allemaal wel wat en hoe en wanneer

18. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Lilo, ik had ook na 3 weken de uitslag, terwijl 2 meiden de uitslag eerder hadden dan ik (eentje was een week later geweest , andere 2 weken later!!)

Ik heb toen ook na 2 weken gemaild en precies na 3 weken gebeld (en daarna kreeg ik pas de uitslag), ze waren me gewoon vergeten en het mailtje was wel de trigger geweest om even verder te kijken ;). Dus goed hoor dat je ff gemaild hebt!

Sterkte met wachten he meid! Hier was de uitslag helemaal goed, dus het lange wachten zegt helemaal niks over het resultaat!

19. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Thanks voor je berichtje! Doet me goed :)
    Heb me d'r al wat meer bij neergelegd. Zeker nu ik weet dat er totaal geen volgorde of wat dan ook in zit haha. Nog max 9 dagen zal ik maar denken.

Ook wel geruststellend om te weten dat lang wachten niet perse een slecht resultaat hoeft te zijn! Nogmaals bedankt 💋

20. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    ik bedoelde het ook echt niet lullig he Lilo. Maar bedoelde meer dat als iedereen voor tijd gaat mailen ze het dubbel zo druk krijgen en dat dan weer niet gunstig is voor de wachttijd. Het zal misschien een enkele keer voorkomen dat ze je vergeten maar ik neem aan dat dat in bijna alle gevallen niet zo is. Hoop in ieder geval dat het een beetje lukt om je zinnen te verzetten.
    Het lijkt er trouwens eerder op dat als er iets bijzonders is je dus eerder gebeld wordt dan dat waarschijnlijk alles goed is.

Share This Page