Wachten op NIPT - gedeelde smart?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by 1982Eva, Sep 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

Dec 3, 2015
    1,112
    57
    48
    Ze zeiden circa 2 weken, dus nog een week wachten.
    Ja Lisa ik dacht idd ook al dat ze dan andere dingen kunnen zien..hm.
    Misschien bij de termijnecho toch even vragen om daarnaar te kijken.
    Ben zon leek op dit gebied 🙈. Ja he Lisa weinig was t he! Daar was ik dus ook al bang voor...dat ze te weinig hebben. Ach ja we kunnen momenteel niet anders dan afwachten. Eerst was ik ook juist benieuwd ook naar het geslacht, maar begin nu toch ook wel wat angstig/zenuwachtig te worden.

2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Ik had bij m'n eerste een combinatietest gedaan en toen was ik wel heel zenuwachtig ervoor. Nu heb ik dat minder. Ik ben vooral bang voor de beslissing die ik moet nemen als het niet goed blijkt. Ik wil er nog niet teveel over nadenken. En dat lukt wel aardig, want ben daar toch te ziek voor haha. Sommigen kregen de uitslag al na 8 dagen. Maar ik denk dat het nu wel langer is vanwege de feestdagen.

3. Kismano

Kismano Lid

Dec 19, 2016
    14
    0
    0
    Biologie
    Almere
    Hallo dames,

Ik wil graag hier meelezen. Op 6 februari heb ik een afspraak staan bij de UZA voor de NIPT. Ik wil graag treintickets reserveren maar ik weet niet precies hoe lang de afspraak zou duren. Wat is jullie ervaring? En hoe lang duurt het om van het UZA naar de trein station te gaan?

4. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    De afspraak zelf ben je binnen 10 minuten mee klaar. En dan nog ff 10 minuten voor het inschrijven. De rest kan ik niet beantwoorden, maar Google maps wel. :)

5. happiness85

Nov 4, 2016
    48
    1
    6
    NULL
    NULL
    UZA ligt in Edegem, best een eind van Antwerpen Centraal station. Uit ervaring van een paar jaar geleden (heb gewerkt op 't unief vlakbij UZA): vertrouw niet op de aangegeven busuren! Die bussen leken gewoon ad random te rijden, door alle verkeersproblemen in Antwerpen. Ik zou dan ook zeker genoeg marge nemen.

6. raglottie

raglottie Actief lid

Feb 7, 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Via de NS kun je ook tickets kopen voor dezelfde prijs (geloof intercity Brussel treintijden kiezen) en dan kun je elke trein nemen. Hoe later je bestelt, hoe duurder ze worden. Met de bus ben je zeker een half uur onderweg. Bij ons reed deze wel op tijd. De afspraak zelf is 10 minuten, maar wij hebben een kwartier moeten wachten, dus reken ook wat uitlooptijd. Oh en het was druk beneden bij het maken van de ziekenhuispasjes, daar hebben we ook een kwartier in de rij gestaan.

7. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Grappig, wij waren 10 minuten eerder aan de beurt, en bij de pasjes waren we de eerste. Maar ik zou zeker rekening houden dat het ook drukker kan zijn. Valt het altijd mee!

8. Kismano

Kismano Lid

Dec 19, 2016
    14
    0
    0
    Biologie
    Almere
    Bedankt voor de reacties iedereen! Ik wil graag met Thalys gaan, nog nooit ermee gereden 😊 Maar ik ga dan meer tijd inplannen voor en na de afspraak voor zekerheid.

9. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    4,272
    3,239
    113
    Female
    Hoe gaat het met jullie geduld meiden? Hier hebben we de eerste week wachten gehad. Cheerio, wij lopen precies gelijk (ook vorige week donderdag geprikt) hoewel mijn test in NL uitgevoerd wordt en met geluk hebben we de uitslag na twee weken maar het konden er ook drie worden.

Mijn geduld wordt nu nog meer op de proef gesteld. Mijn zoontje heeft waarschijnlijk de vijfde ziekte dus nu moet ik ook wachten op mijn bloeduitslagen hierover (vandaag geprikt). Hopelijk heb ik het zelf toch al een keer gehad vroeger en voldoende antistoffen...

10. Soulfood

Ik wil nu toch wel graag de uitslag haha. Begint me te lang te duren (dag 10) maar goed officieel kan het dus nog wel 1,5 week duren dus ik probeer het los te laten.

Wat een pech heb jij rocketscience! Hopelijk straks overal goede uitslagen op!

11. Soulfood

Hier zojuist op dag 10 de uitslag gekregen! Alles goed en het is een jongetje!!

12. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Oh wat fijn zeg! Van harte gefeliciteerd!

13. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Ik zit nu op dag 8 en heb nog maar 20 keer mijn mail gecheckt haha

14. rocketscience

Feb 16, 2015
    4,272
    3,239
    113
    Female
    Meiden vanmiddag gebeld (al na 5 werkdagen!!!) en alles was helemaal goed! Zo opgelucht!!! Ik duim voor jullie ook allemaal voor een goede uitslag!

15. Soulfood

Ik kreeg hem echt om 17.10, had de hoop voor vandaag al opgegeven haha!

16. Soulfood

Oh wat fijn voor jullie! Bij ons ook alles goed :)

17. rocketscience

Feb 16, 2015
    4,272
    3,239
    113
    Female
    Gefeliciteerd! Ook super fijn voor jullie!!! ❤

18. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Oh wat fijn rocketscience! Van harte!

19. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

Dec 3, 2015
    1,112
    57
    48
    Wat fijn meiden, gefeliciteerd!

20. rocketscience

Feb 16, 2015
    4,272
    3,239
    113
    Female
    Dankjulliewel! En mijn duimen draaien voor jullie nog hard door!

Share This Page