Jeetje ik kan me voorstellen dat dat lang duurt zo dat wachten. Heel veel succes daarmee (eventjes nog). Ik blijf dit topic volgen.
Vandaag goed nieuws ontvangen Alles is helemaal in orde Ik ben blij,blij, blij We weten inmiddels ook het geslacht Iemand wel eens gehoord of bij de nipt het geslacht altijd goed is of ook wel eens fout Straks ga ik lis zeggen ze bij 20 weken dat het toch iets anders is 😄😄
Hoi Rose! Oh wat FIJN dat je uitslag goed is! Fjieuw, daar valt dan een last van je schouders, niet? En ja, voor zover ik weet is het geslacht toch echt wel zeker, aangezien ze het uit het dna/ bloed halen. Zo, dat is al één, nu wij nog
Oh joh Rose, ik zie dat het bij jou maar goed een week heeft geduurd voordat je de uitslag kreeg! Ooohh nu ga ik helemaal mijn telefoon niet loslaten haha
Wauw zo snel Rose! Super blij dat alles oke was! Ivm geslacht zei mijn arts als het een jongen is 100% zeker, als het een meisje is 99,8% omdat er een kleine mini kans is dat ze per ongeluk een stukje vh dna van de mama hebben gecheckt.. Nu de rest van ons nog! Ik hoop echt dat het bij mij ook maar een week duurt (nu zit ik op dag 5 haha)
Rose wat fijn! Gefeliciteerd! Qua geslacht zei mijn arts dat het 100% zekerheid geeft. De kans dat dáár iets mis is gegaan, lijkt me (hoewel die uitleg over DNA van mama wel ergens op lijkt te slaan voor mijn leken-verstand) dus verwaarloosbaar. shoppen dus Jellybean wat een wachttijd voor jou. We blijven duimen! Wanneer hoor je het uiterlijk ook alweer?
Ik laat het vandaag doen en dus start ook hier periode van wachten. gaat ook via NL naar BE ( en zo belachelijk dat we er hier VEEL meer voor betalen) hoe zit het mbt het wel of niet willen weten van geslacht kindje? wordt dat standaard vermeld per brief of mail?