mij dan ook ....haha ik bel morgen weer...nog ff geduld opbrengen voor mezelf. Gezien ik al gemaild had , en zometeen zit ik morgen weer hetzelfde :x...al zou ik het liefst elke dag er achteraan zitten
Ja het scheelt wel dat jij ook zit te wachten, dan ligt het iig niet aan mij haha. Wij zijn natuurlijk op een gekke dag geweest, waarop normaal gesproken nooit wordt geprikt, vandaar dat ik dat dacht.
Ik weet niet of ze normaal gesproken dan prikken...vind het in ieders geval lang duren en ben het beu
Ja normaal prikken ze op maandag, dinsdag en woensdag. Maar omdat de maandag ervoor kerst was en niet prikte deden ze daarvoor de donderdag extra. Ik vind het nou ook echt te lang duren.
ah zo ok...wist ik niet. Hm anders bel jij vandaag, en ik morgen? haha Niet dat het dan sneller gaat, maar dan weten we misschien iets meer, of wanneer we het kunnen verwachten.
ze belden net, op zich was het allemaal goed voor nu...maarrrrrr ze hadden te weinig grrrrr :x. Ze verwachten verder niks raars, de cellen die ze nu konden nakijken waren goed! Maar omdat het toch een dure test is moet ik nogmaals komen
Oh wat vervelend zeg. Ja mail is goed gelukkig. Maar ik weet ineens niet meer of ik het geslacht wil weten haha
jawel en dat weet ik ook hahaha. Maar wil het eerst aan anderen zoals mijn partner vertellen Maar omdat ze me belden dacht ik dat ze het daarom zei, mijn verloskundige dacht namelijk dat hun ook een mail kregen. En dat daar dan enkel het geslacht in stond, dus dat je dat via je verloskundige te horen kreeg....vandaar dat ik niet wist dat je ook dat via de mail doorkreeg
Haha mail is in principe goed nieuws he anders bellen ze En wat leuk weer een meisje! Dacht je dat zelf ook? Gefeliciteerd met de goede uitslag!