Nu ben ik er wel klaar mee, kom maar op met dat belletje Zijn er mensen bij wie het langer duurde en dat daarom de uitslag niet positief was? (ok, ik zit nog binnen de 2 weken, I know, maar begin nu ongedurig te worden aangezien de gyn sprak over 'anderhalve week')
het zal echt wel afhangen van het aanbod en dus de werkdruk bij hen. Het schijnt een heel karwei te zijn. 15 werkdagen is feitelijk gewoon 3 weken.. vind de gyn wel positief met zo'n korte termijn. het kan hoor.. maar het zal niet zo zijn dat iets langer duurt omdat het bijvoorbeeld niet ok zou zijn. het zal puur het aanbod zijn.
Ik begin ook al ongeduldig te worden, en zit nog maar op dag 8. "iedereen" die ik ken heeft het antwoord binnen de week gekregen (allemaal uit antwerpen zoals ik). Dus ughhhh. Ik hoop zo dat het deze week komt, zit m'n mail tig keer per dag te checken Ik had trouwens gehoord dat als het niet goed zou zijn je dan vaker sneller iets hoort..?
Ik heb gehoord dat ze zelf in het weekend resultaten mailen, maar nee hoor, nog niets hier. We wachten maar weer geduldig verder
MariekeRox, succes met afwachten hoor! Khaleesi, hopelijk voor jou snel een uitslag! Hier vrijdagavond door mijn vk gebeld, maf, de gyn zou zelf bellen, maargoed, uiteraaaard geen enkel probleem want de uitslag was GOED. Yes! Uiteindelijk dus toch slechts anderhalve week geduurd, hopelijk voor jullie ook spoedig (positief) bericht hoor. Hier gaan we genieten nu ☺
Jellybean jij ondertussen al nieuws? 14 dagen nu toch? Ik heb mezelf voorgenomen zelf te bellen donderdag als ik het dan nog niet weet..
Helemaal vergeten dat het bij jou al oke was Jellybean! pregnancy brain! Het is nu avond en nog steeds geen mail hier. Ik ga weer de uitzondering zijn bij wie het 3 weken duurt Zolang alles maar oke is natuurlijk...
Oke dus gisterenavond gemaild naar het labo lol. Totaal niet verwacht dat ze zouden antwoorden.. Net werd ik gebeld! Super lieve dame aan de lijn! Resultaten zien er super uit, maar moet wel morgen nog extra bloed geven omdat de fractie iets te laag was.. Maar ze zei dat dat meer een formaliteit was. Ik ben zooo opgelucht! Ohja en geslacht konden ze al wel zien, we krijgen een jongetje!!
Hee Khaleesi! SUPER en leuk joh, een knul. Eindelijk toch de uitslag he, en je ziet soms maar : een ondernemend mens heeft de halve wereld. Enne, uhm pregnancy brain..... als je je kind thuishoudt en er halverwege de ochtend achterkomt dat ze gewóón naar de opvang moet, telt dat ook ? Man man, haha, gelukkig kennen ze me daar