Wachten op NOD duurt zoooo lang! Wanneer testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Livia4, Apr 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Hii meiden!

Ik heb in oktober een MK gehad bij 5 weken en in december een MA bij 8 weken. Na een ronde "rust" zitten we nu weer in ronde 3.

Het moment van eisprong tot NOD duurt echt lang steeds! Heb woensdag 30 maart een positieve ovulatietest gehad en de dag ervoor (en 3 dagen ervoor) geklust (vriendlief had daarna helaas hoge koorts dus geen extra pogingen kunnen doen).

Op woensdag 6 en donderdag 7 heel klein beetje bruin bloedverlies gehad, hopelijk dus een innestelingsbloeding...

Nu beetje gevoelige borsten, oprispingen en meer last van puistjes (had ik bij mij prille zwangerschappen ook). Ook gekke geurtjes en smaken... Maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt.

Vorige twee keer voor NOD getest... wil nu niet in de angst teleurgesteld te worden. Wanneer zouden jullie mij aanraden te testen? Woensdag 13 of later?

Dank jullie!!!

2. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Wat is gemiddelde van lengte cyclus bij jou? Bij mij was het 30 dagen en bj 28 dagen al duidelijk positief met kruidvat 2v5

3. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Normaal was het altijd 28/29. Na de MA in december 24-30-33. En nu dus al op dag 13 een positieve ovulatietest... dus verwacht nu korter aangezien je toch ongeveer 14 dagen na ei ongesteld wordt?

Dank je!

4. loveexx

loveexx Fanatiek lid

Aug 4, 2014
    1,254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou 15 april aanhouden. Je had 30 maart een positieve ovulatietest, stel dat je ei 2 dagen later springt. Dan test je in ieder geval niet te vroeg :)

5. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Dat is waar! Zo lastig! Zo'n week duurt lang hihi!

Ben dan zo bezig met naar het toilet en hopen geen bloed te zien....

Maar ja proberen los te laten, lastig!

6. baby89

baby89 Lid

Apr 10, 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook niet te vroeg testen zie mijn topic je maakt jezelf alleen maar gek. Negatieve testen ik heb nu licht positieve testen 3 en 1 dag voor nod. Maar geloof het zelfs nu nog niet. Makkelijker gezegd dan gedaan (ik kon het zelf ook niet) maar zou pas testen op nod. X

7. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Nee inderdaad, niet te vroeg testen ivm teleurstellingen! Gefeliciteerd met jouw test! :) ziet er goed uit! Bij mijn vorige 2x had ik eerder getest... wil nu echt wachten.

Zo spannend! Hoop dat het bloed weg blijft.... mocht ik zwanger zijn wordt het ook weer spannend de eerste weken....

Jij veel succes! :) geniet ervan!

8. myster

myster Actief lid

Apr 4, 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een nare berichten allemaal mbt miskramen etc, lijkt me heftig!
    En dan nu dat wachten weer... Niks aan.
    Ik heb vanmorgen getest, 16 dagen na pregnyl.
    Erg onwerkelijk allemaal, en onzeker...

Attached Files:

9. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Ja miskramen zijn pijnlijk verdrietig... hopen dat de volgende (hopelijk is het nu zover) blijft plakken.

Jij hebt een mooie test!! Gefeliciteerd!! Heb vertrouwen, komt goed! :)

Share This Page