Hebben jullie die ook, mooie dromen over een zwangerschap.. Ik heb ze altijd gekregen korte tijd voordat ik zwanger werd. Behalve als ikeen miskraam kreeg. Wel bijzonder om daar aan terug te denken. Begin deze maand had ik weer een droom dat ik posi had getest.. Ik wilde in die droom blijven haha. Herkenbaar?
Herkenbaar meis, ik droomde het vaak tijdens een behandeling. Ook toen we zwanger waren maar zo als je weet had ik na een paar dagen dromen dat het goed en werkelijkheid werd een miskraam. De enige en de laatste . Nu op moment geween last van, werd er vaak wel klaar wakker van en ging er in de kamer verder over fantaseren . Laatst nog een droom gehad zo erg het gevoel dat het raak was , en ook zo iets van mens word wakker het kan niet . Twee stemmetjes zeg maar de 1 ja en de ander maakte me attent doe eens normaal .
Hey Babyengel, ook ik herken het! Van de week droomde ik van een zwangerschap en de grap is dat een vriendinnetje dezelfde ochtend een berichtje stuurde met dat zij had gedroomd dat ik weer zwanger was. Ik zit nu vlak voor NOD, dus... Dat onze dromen maar snel uit mogen komen!
Mijn moeder vertelde dat mijn zus had gedroomd dat ik had verteld dat ik 3mnd was.. Wel apart als een ander het over je droomt.
In de twee maanden dat ik gestopt ben met pil, heb ik al een paar keer gedroomd dat ik zwanger ben... het is dan rot om wakker te worden en te realiseren dat het maar een droom was.