wachten op nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joyskuh, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey Brondy,

ik heb hier hetzelfde probleem..flinke pijn aan mijn borsten en toch wel met mate misselijk...gisteravond had ik zo een zin in mc donalds dus wij rijden erheen, we staan in de rij en ik werd me toch misselijk..toen ik eenmaal aan het eten was trok het wel weg gelukkig :) ik droom ook regelmatig :S
    ben normaal geen dromer..
    ben zeer benieuwd deze maand.

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Misselijk???
    Dat is wel 1 van de veel voorkomende symptomen. Dus wie weet ;)
    Heb jij trouwens enig idee hoe snel je al symptomen kunt krijgen??

Volgens de calculator heb ik morgen pas de innesteling, maar gisteren had ik ineens en heel kort een ontzettende steek net boven mijn lies :$

3. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    nou ik heb geen idee maar ik dacht dat je pas na innesteling symptomen kan krijgen..die van mij zou vandaag moeten zijn..weet wel dat ik gisteren menstruatie krampjes had heel even.
    mijn buik is zowiezo aan de rommelige kant de afgelopen dagen
    wij liggen wel rond dezelfde periode zie ik en hebben ook ong. dezelfde symptomen dus dat is wel leuk om eens bij te houden :)

4. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Hoi hoi
    Hier ook nog iemand die aan het wachten is
    Ik mag 3 dec testen maar de maanden hier voor voelde ik vanalles
    En deze maand gewoon helemaal niks alleen vanochtend met tandenpoetsen begon ik te kokhalsen. Verder geen pijntje of iets en daarvoor elke maand van mijn ei tot ongi dus afwachten maar altijd spannend

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik heb 7dec mijn nod... ben zo benieuwd!

6. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    vol verwachting klopt ons hart...:)

7. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    daar had ik ook last van vanochtend. Ik hing even boven de wc omdat ik serieus dacht te moeten spugen. (en ziek ben ik vorige week al geweest). Na een uur of 9 vanmorgen was het ook weer over. echt heel vaag

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Ladyw
    spannend, wanneer ga je testen??

9. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey lady,

serieus? dat is alleen maar een goed teken :p
    hoe ben je deze maand doorgekomen ?
    ook weer veel stres en denken denken denken?
    ik hong niet boven de wc maar ik was wel echt misselijk dat ik bijna dacht dat ik moest overgeven.

je mag al bijna testen zie ik he spannend hoop dat we deze maand wel posi gaan :)

10. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!!

Hier nog iemand wachtende op NOD ;) !!
    Ik heb mijn NOD (als het goed is) op maandag 5 december...;)
    Mijn cyclys wilt nog wel eens 1 á 2 dagen verschillen. Dus ik ga van de kortste cyclus uit, als ik dan niet mijn regels krijg ga ik uit van de langste. Denk dat dat het beste is.
    Ben wel reuze benieuwd!! Haha!! Maar dat is iedereen hier wel...!
    Enige klachten die ik heb is het gevoel of mijn regels eraan zitten te komen, dit heb ik al ruim een week, rugpijn, krampen buik, heeel kort lontje e.d. maar dat wil natuurlijk niets zeggen.
    Vorige week heb ik wel een keer een flinke steek in m'n rechterlies gehad, stond echt ff in één klap helemaal krom :$
    En ik heb het gevoel dat ik constant 'nat' ben zeg maar van onder.(jakkiebah... vies praatje ;)) heb dan ook plakkerige afscheiding.
    Herkennen jullie dit? Voel me dan echt zo vies!

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ boukje
    Ik herken dat 'nattige' ;) same here.
    Ook heb ik net als jij een flinke steek gehad, gister..

spannend......

12. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ brondy
    Oh vies he, maar ja... Normaal heb ik na m'n eisprong eigenlijk nauwelijks last van afscheiding, maar nu...
    Wanneer heb jij je NOD?
    Ik had die flinke steek vorige week dus ik weet niet zo goed of dit nou iets te betekenen heeft of niet!?

Echt spannend ja!!
    Ik moet zeggen dat ik er deze maand eigenlijk niet echt aan gedacht heb, we hebben gewoon alles z'n gang laten gaan, ik maakte mezelf op een gegeven moment beetje gek met testen e.d.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ boukje
    Ik heb de 10e mijn NOD dus ik mag nog even ;)
    Maar dat heb ik dus ook, deze ronde na mijn ei veel vochtiger (om zo maar even te zeggen). Die steek kan of je ei zijn of innesteling, geen idee...

Hier precies hetzelfde. Ook met eten enzo, heb tegen manlief gezegt dat ik daar voorlopig nog geen rekening mee ga houden. Zonde als ik nu al de biefstuk laat staan, terwijl ik dat behoorlijk lekker vind. (als het op de juiste manier is klaargemaakt ;))

Miss juist daarom deze x wel raak??
    Hoor je toch wel vaker, dat hoe minder je er mee bezig bent hoe beter het gaat? Maar goed, zie ook wel meiden hier die er veel mee bezig zijn en ook zwanger worden, dus ach.....;)

14. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Heb de kruitvat test gehaald vandaag. Had vorige week al ongi moeten worden als cyclus net zo lang is als die in eerste ronde die was 26. Zit nu op dag 33. Veel gerommel in me buik en een paar steken in me lies en gister even kloppend gevoel in onderbuik. Wilde eigenlijk wachten tot zaterdag zodat ik het met ochtend urine kan en me man er dan ook bij is maar zou het ook nu al kunnen? Wat zouden jullie doen?

15. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    de testen van tegenwoordig hoeven niet meer perse met ochtend urine hoor die kun je gewoon gedurende de dag doen vooral als je al een tijdje overtijd bent..als je hcg in je lichaam hebt is die in de ochtend heus niet sterker als in de late middag...maaaaar ik ben zelf heel ongeduldig ik zou zeggen DOEN en laat ons wat weten :)

succes!!!!

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Mijn NOD is op 13 december dus ik mag zeker nog even ;)
    Leuk om dit alles zo te weer te lezen :)
    Wij zitten overigens in onze 1e ronde.

Ik had vanochtend wel wat rozig slijm bij het afvegen ;) heb ik normaal nooit, dus ben benieuwd of dit een evt innesteling zou kunnen zijn?!
    We wachten rustig af...

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend!!!! Hou je ons op de hoogte?!

18. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ja, ik zal let laten weten.

Man lief twijfelt alleen nog of we het vanavond gaan doen. Hij denkt dat het s' ochtends beter is maar dan moet ik tot zaterdag wachten. Pff! Maar het zal ook wel niet raak zijn, me cyclus zal wel wat langer zijn. Is ook pas de tweede ronde. Maar toch begint het wel te kriebelen.

19. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Ik ben ook nieuwschierig haha...

Hier ook alle symptonen...pfff en dat de eerste ronde weet ook nog niet wat mijn cyclus doet...wel al anderhalf week witte/slijm afscheiding...mijn steken worden wel minder heftig...voor de ervaring maandag en dinsdag een test van healthypharm geprobeerd voor de ervaring haha...had dit nog nooit gedaan maar alkebei negatief...weet ook niet of deze testen betrouwbaar zijn :(

waiting op mijn ongi

20. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb getest en ik geloof het nog steeds niet maar volgens mij ben ik ZWANGER!!!!!!!!!!!! Echt zit nog helemaal te shaken en tranen van geluk!!! Echt dit had ik NEVER NOOIT niet verwacht en dat in de 2de ronde de eerste ronde dat we er voor gingen. Heb toen ik 2,5 was blindedarmontsteking/buikvliesontsteking gehad. Mijn blindedarm is geknapt toen ze me opsneden en ze hebben toen 4 keer al me organen moeten spoelen. De arts heeft toen gezegd dat de kans dat ik verklevingen heb heel erg groot is en ik geen kinderen kan krijgen en zie dit!!!!

Hier een foto (getest met avond urine)

Deel Deze Pagina