Hier ben ik weer even, er zijn zoveel reacties dat ik het even niet meer kan bolwerken. Het is in ieder geval spannend voor iedereen. Denk dat ik toch morgen even ga testen, heb toch een voorraad liggen. Voel me nu anders, meer misselijk, soort ongi krampen maar net even anders dan normaal, zeurende borsten en dat heb ik nog nooit gehad. Laat het jullie morgen weten. @Sweetygirl, overduidelijk zwanger. Super!!! Gefeliciteerd.
Ja, is het echt zo??? Ik kan het echt nog niet geloven, het is zo raar.........En dit was met avond urine, ga zaterdag nog een keer met ochtend urine testen misschien wordt de streep dan nog wel donkerder. Echt ik voel me zo gelukkig. Ik heb me al die jaren zo druk lopen maken dat het me nooit zou lukken en zie dit!!!! Echt het mooiste geschenk wat ik ooit gekregen heb. Wil het wel van de daken schreeuwen, haha! Dank jullie wel
Zo, die is echt knalpositief !!! Gefeliciteerd!!!!! Super zeg!! Geniet er lekker van! ..ik hoop zelf ook snel zo'n mooie uitslag in m'n handen te hebben !
Dankjewel Ik geloof het alleen zelf nog niet helemaal, haha! Het is zo onwerkelijk! Maar het went wel! Ik ga er lekker van genieten! Slikte al foliumzuur, maar moet ik nu ook nog andere vitamines gaan slikken?
Idd lekker gaan genieten. Foliumzuur is volgens mij voldoende. Ze hebben wel tabletten speciaal voor mama. Alleen kreeg ik ze niet weg. Zijn behoorlijk groot. Hopen morgen ook een posi test te hebben.
Ja, zal het navragen bij de huisarts of ik nog wat extra's moet slikken want daar moet ik nu toch contact opnemen??? Hij verwijst me dan door naar een verloskundige? Het is zo onwerkelijk allemaal, toch ga ik zaterdag ochtend nog een keer testen ter bevestiging! Haha! Heb hem toch nog over
Vorige keer ben ik niet naar de dokter geweest. Je kan gewoon zelf een verloskundige benaderen. Dokter kan toch niet meer doen, de test zelf zegt genoeg.
Goedemorgen dames!! Vanmorgen helaas een negatieve test. Nu maar weer afwachten. Klachten zijn er nog steeds. Benieuwd of ongi doorbreekt of dat ik toch nog te vroeg was met testen. Cyclus kan nu best weer langer zijn. Nog meer dames getest?
goeiemorgen dames, allereerst sweetgirl wat een mooie test zeg...die is dus overduidelijk positief ben echt blij voor je en geniet lekker van je zwangerschap. @ zus wat jammer zeg maar wie weet als je ongi uitblijft kan het nog altijd en inderdaad wat je zegt he kan ook een langere cyclus zijn. bij mij neemt de pijn in mijn borsten elke dag steeds meer toe..word er gek van kan nergens tegen aan leunen doet echt pijn vooral mijn tepels :S hoop dat het voor een goed doel is voor de rest heb ik alleen wat last van ongi krampjes maar is nog iets te vroeg voor mijn menstruatie hoop dat ik ook net zo een mooie test krijg als sweetgirl groetjes Joyce
ook ik ben aan het afwachten.. alleen... de 27te ben ik heeel licht gaan bloeden.. beetje bruin,heel klein beetje rood en, rose.. dit is tot de dag van vandaag nog niet opgehouden, ik ben vandaag dan ook naar de dokter geweest omdat het zo raar is.. het is elke dag maar zo weinig en vooral rose afscheiding.. vanmorgen een sliert slijm erbij (sorry ) en toen zei de dokter dat een innestelingsbloeding ook vaak kan lijken op een hele lichte menstruatie.. ik heb dan ook al een week de symtomen van een zwangerschap die ik bij me zoontje ook had.. eerder gistere morgen heb ik getest maar die was negatief(was ook te vroeg) dus de dokter rade me aan volgende week nog een keer te testen.. dus vandaar dat ik ook aan het wachten ben liefs
hey hey tjoekejoek mischien inderdaad toch iets van een innesteling spannend het komt steeds meer op onze NOD aan gelukkig.. ik moet zeggen heb extreem veel pijn aan mijn borsten...( nog nooit zo erg gehad ) mijn humeur kan ook heel erg verschillen kan nogal eens flink uit mijn slof schieten ( arm vriendje ) en tot nu toe 2 ochtende echt misselijk geweest en natuurlijk een rommelende buik!!! hoop toch echt dat het deze maand raak is en ik niet weer voor de gek word gehouden, ben er deze maand gelukkig niet zoveel met mijn gedachte bij geweest dus wie weet. en de rest? inmiddels al NOD of positief testje in handen? groetjes Joyce
Hey dames, ik kon het weer niet laten en heb maar weer eens een test gedaan ( 5 dagen voor NOD ) en hij geeft aan dat ik zwanger ben krijg hem zo niet geupload maar hij staat in mijn foto album ben nog helemaal aan het shaken hier en ik weet dat er nog van alles kan gebeuren maar hoop zo dat ie blijft zitten dit keer
gefeliciteerd voor diegene die al zwanger zijn!!!! maandag is mijn nod dag..voel me dit keer heel anders dan anders moet ik zeggen..dus vind het echt heeeeeeeel spannend..ik hoop het zo!!
Joyskuh gefeliciteerd!! Tjoeketjoek, spannend hoor. Wanneer ga je testen? Helaas hier weer ongesteld geworden. Wel heftiger dan normaal dus daarom waarschijnlijk zoveel klachten. Op naar de volgende ronde!!
@Joyskuh en Sweetygril: Gefeliciteerd meiden! @ Babywish: jij ook hier Mijn NOD is 9 december. Die van jou Joyskuh, was toch ook 9 december? Dan heb je al vroeg een positieve test. Dat maakt mijn testdrang ook wel groter. Ik heb wel wat symptoompjes: gevoelige boobs, bij vlagen ietsje misselijk en sinds gister steeds een honger gevoel. Hoop dat het wat mag betekenen! Sterkte met wachten voor de rest!
hey hey @ zus wat vervelend nou maar nieuwe ronde nieuwe kansen @ snoopy: ja ik had hem eigenlijk ook de 8e ben ook 5 dagen te vroeg geweest met testen ik heb 0.0 geduld dat blijkt wel weer had de kv2v5 euro testen gehaald omdat ik dezelfde symptomen als jou had snoopy.. heel erg gevoelige borsten ( meer mijn tepels ) erg humeurig en indd met vlagen misselijk..en sinds donderdag last van ongi krampen. kon mezelf niet beheersen dus maar getest de testen staan in mijn foto album ben er echt blij mee ik hoop alleen dat ie blijft zitten..ben er zo bang voor dat het mis gaat
ow ja... en wat dat honger gevoel betreft...ik stond vanmorgen op met honger!!! echt honger terwijl mijn organen nog aan het slapen waren had ik al een pak koekjes in mijn handen hahaha
Wat heerlijk dat je test zo vroeg positief was! Geniet ervan . Waarom ben je zo bang dat het niet blijft zitten? Heb je eerder een mk gehad? Is dit je allereerste positieve test? Wat betreft symptomen: ik ben altijd bang dat ik mezelf symptomen aan praat. Voel jij je nu echt anders dan andere rondes? Btw: ik ben eten (aardappel anders) aan het maken en die geur stond me zo tegen daarnet, terwijl ik honger heb als een paard!
dit is mijn eerste positieve test...had vorige maand wel een early predictor positief maar jeh daar hoor je zoveel negatieve reaties over. en 2 dagen later werd ik ongi. ik voel me niet anders helemaal niet alleen mijn borsten voelen anders als anders zeg maar. ( echt pijn ) en de misselijkheid die valt ook nog allemaal reuze mee gelukkig. wel kw eten ik heb hier nu koekjes op het buro liggen en als me die iets te kortbij komen krijg ik wel een misselijk gevoel. verder heb ik last van ongi krampjes. mischien dat ik daarom bang ben dat het mis gaat. ik heb geen idee. nou jeh als ik het zo hoor bij jou zijn het allemaal goede tekens.