wachten op nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joyskuh, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    #61 ladyw, 4 dec 2011
    Laatst bewerkt: 4 dec 2011
    Ik denk dat ik toch maar 5of 6 december pas test. Ik heb 1 cyclus van 28 en een van 24 dagen gehad. als ik nu 24 dagen heb is mijn nod as dinsdag

2. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    gefeliciteerd!!!

3. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Hier vandaag wat hoofdpijn gehad, maar heb ook gewerkt. Dus kan misschien ook daar vandaag komen. Verder heb ik af en toe rond mijn baarmoeder een kriebelend gevoeld. Ik denk dat het niet echt binnen in is, maar meer aan de oppervlakte. Dat ik ga twijfelen of het niet gewoon jeuk is. Maar als ik jeuk, komt de kriebel gelijk weer terug. Herkent iemand dit? Wat duurt wachten verschrikkelijk lang!

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Vandaag zou ik mijn nod moeten hebben. Gisteren negatief getest. Beetje roze bij afvegen, maar ook heel veel wit, geen klachten. En een bloedneus gehad(schijnt ook bij zwangerschap te horen heb ik opgezocht). zou het misschien raak zijn?

5. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey lady,

thnx!!! ben echt super blij kan het nog steeds niet geloven eigenlijk :p
    nu hopen op een plakbeebje..
    ik hoop dat je ongi uitblijft en dat je ook gewoon lekker positief gaat testen :)
    ik moet normaal gesproken morgen ongesteld worden hoe dan ook heb ik echt zenuwen voor morgen... of het wel echt weg blijft :p
    ik duim met je mee hoor :)
    en hou ons op de hoogte.
    succes alvast!!!

6. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Echt heel leuk dat je na 10 rondes eindelijk zwanger bent.
    Dan heb ik nog niet te klagen(dit is m'n 3e ronde).;)
    Maar ik hoop natuurlijk dat het wel zo mag zijn.
    Normaal krijg ik altijd veel rugpijn voor m'n ongesteldheid. en ik heb tot nu toe nog nergens last van:)
    Maar hopen dat we allebij gewoon een baby krijgen:p!!

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

hier nog 5 dagen wachten.
    vandaag langs de dokter geweest vanwege een buikpijn wat al een tijdje aanhoud..er was iets in mn urine gevonden wat of op suikerziekte duidt of op een ontsteking.
    Toch wilt de dokter ook alvast een zwangerschapstest doen ..dat doet hij morgen..
    verdere onderzoeken moet ik doen in t ziekenhuis:(.

Hoop dat die dokter mn dag goed maakt en de pijn vergeet als ie zegt dat ik zwanger ben hihi . wel een beetje vroeg voor testen..maar dan test ik eind van de week nogmaals....

Liefs

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik word er moedeloos van. Nog steeds negatief, geen ongi. Het moet nu toch wel eens komen? Hcg of bloed voor mijn part! Was er zo zeker van. Ik weet mijn ei echt zeker, maar nu gaat zelfs ff weer stippellijnen. De ha wilde ook nog geen bloed prikken. Zooooo irritant dit!

9. pluim

pluim Lid

15 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Joyskuh: gefeliciteerd! Een fijne zwangerschap!

Ik ben redelijk nieuw op dit forum, maar lees er wel regelmatig op. Mijn vriend en ik zijn ook aan het proberen om een kindje te krijgen, maar vooralsnog geen succes. Ik zit in de 6e ronde. Daarvoor jaren lang de pil geslikt, en nu dus een onregelmatige cyclus. Daarnaast heb ik sinds dat ik gestopt ben met de pil ook veel meer menstruatieklachten. Elke keer weer wat anders, waardoor ik mezelf steeds gek loop te maken dat het misschien wel eens raak kan zijn... Nu nadert mijn NOD, al weet ik dus niet wanneer die precies is. Ik zit nu op dag 28, maar ik heb steeds een cyclus tussen 30 en 40 dagen. Best wel frustrerend, aangezien ik niet echt geduldig ben... ha ha! En mijn vriend vindt dat ik me er niet te veel mee bezig moet houden, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan!

10. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    en babke, al wat nieuws?ongi of positieve test??
    Ik zit nu op dag 26 en een cyclus van 24 en 28 gehad dus het kan nog alle kanten op.eergisteren negatief getest. Ik had geen geduld hahaah

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Helemaal niets, behalve dat mijn temperatuur weer een sprongetje omhoog gemaakt heeft.

Hoe zit het nu met je cyclus? Omdat die op dag 2 staat?

12. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik krijg mijn banner niet goed. Ik ben nog steeds aan het wachten op positieve test of ongesteld te worden. Hoop natuurlijk het 1e;)

13. May1984

May1984 Lid

4 dec 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal!

Ik ben nieuw hier en zal ook graag ff m'n verhaal met jullie delen.

Wij zijn nu al bijna een jaar bezig en nu in de 2e ronde met Clomig 50 mg bezig (waar mijn lijf overigens goed op reageerd) en het is nu 1 dag voor mijn NOD (do 8 dec.).

Dus spannend! Probeer niet te veel op m'n lijf te letten, want vorige keer leek ik van alles te voelen en was het helaas niet raak. Is wel erg moeilijk, want je bent er toch hoe dan ook mee bezig!

Is er ook toevallig iemand die net als ik vlak voor de NOD zit?

14. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Lady,

Je houd het wel spannend he ik duim met je mee :)

15. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Ik moet zo meteen naar de huisarts ben benieuwd wat ie te melden heeft :)

16. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    heyhey,

toch niets ergs waarvoor je naar de huisarts moet heh?
    jaja ik hou het spannend haha..ik ben nog steeds niet ongesteld.
    Straks weer testjes kopen..in de stad, want als ik die in ons dorp koop weet iedereen het gelijk haha..cassiere is een kennis.
    Dus morgenochtend weer testen denk ik..Ik heb echt helemaal nergens last van. wel gehad, maar nu niet meer.
    Ik heb een bloedneus gehad, warmteaanvallen,slijm,misselijk/zuur hebben...
    nu niets meer..we zullen het zien

17. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    hoi may,

ik zit ook te wachten. Ik kon m'n nod dinsdag hebben . maar kan ook as zaterdag. 2 verschillende cyclussen gehad. dus spannend. voor de rest heb ik nu nergens last van. en jij?

18. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ladyw, babke en may1984, spannend hoor. Duim voor een mooie test voor jullie.

Zelf weer beginnen te zoeken naar mijn ei :-]

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

hier nog drie dagen aftellen ...

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Spannend, heb je al klachten? Wat denk jezelf?

Deel Deze Pagina