wachten op nod

Discussion in 'Zwanger worden' started by Joyskuh, Nov 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

May 9, 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Nee ik hoef voor niks erg.. Puur voor mijn ziekte van chron dat kan compicaties opleveren dus wou even wat info hebbeen over hoe en wat..ook heeft ie me door verwezen naar de verloskundige en we hebben 4 jan onze 1 echo geepland staan..

Lady geen bloed geeft moet he zeggen ze hoop het echt voor je en naatuurlijk ook voor die andere wachtende dames allemaal ik duim echt met jullie mee en respect voor jullie geduld :)

Groetjes

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

naja ik heb niet echt veel klachten.
    wel wat maar dat komt denk ik omdat er iets mis is ..
    was gister naar de dokter en in mn urine was iets gevonden wat op een ontsteking duidt..
    dus vadaag bloed wezen prikken ect.

heb wel af en toe steekjes links en rechts in mn buik..
    maar wat ik zelf denk ?
    ik heb geen idee :( hoop t natuurlijk wel

rn jij ?

3. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Joyskuh, spannend de eerste echo. Kan me dat van de eerste nog herinneren, was een spannend moment.

Behappy, hoop dat het geen erge ontsteking is. Hebben ze ook meteen geprikt op zwangerschap? Spannend hoor, ik hoop voor je dat het raak is.

Dat hoop ik natuurlijk voor iedereen.

Ik zit net in ronde 4, wachten wanneer mijn ei is en dan hopen dat het deze ronde raak is. Bij mijn dochter was het in ronde 7 raak, maar daar had ik rustig rondes van ruim 50 dagen. Dat heb ik tot nu toe niet. Afwachten wat deze ronde brengt.

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ow dat is ook vervelend joyskuh! maar je bent nu een hoop wijzer van hoe en wat na het gesprek bij de dokter?
    Net nog getest, maar negatief:S..het kan nog tot de 10e zijn dat ik ongesteld wordt, maar ik heb niets geen last. Ook ff bloed wezen laten prikken voor toxoplasmose(kattenbakken ed), aangezien ik dagelijks de kattenbak moet verschonen wil ik weten of ik niet toevallig al imuun ervoor ben..zou mooi wezen natuurlijk

5. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

May 9, 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Ja vind het ook echt spannend, helaas heb ik het op mijn werk al moeten vertellen veel te vroeg maar ik kan promotie makeen en ik wil niet achterbaks zijn door nu de functie aan te nemen en achteraf te melden dat ik zwanger ben..maar jeh we hopen op een plakbeebje heb er nu al een iets beter gevoel over maar kan nog altijd iets mis gaan.

Ja lady ik weet nu precies hoe en wat dus dat is ook een gerust gevoel gelukkig!
    Ben zo blij als het 4 jan. Is :)
    Hoop dat je de komende week een mooi posi testje krijgt lady en de rest natuurlijk :)

6. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    nu heb ik weer een vage dag hoor.
    -steken in mijn rechter zij en buik(ter hoogte van mijn navel)
    -1 x duizelig geweest(was niet bij opstaan, maar ik liep gewoon)
    -waterig/beetje witte afscheiding.(sorry voor de verwoording)
    en nog steeds geen bloed..als ik morgen niet ongesteld wordt heb ik een cyclus van over de 28 dagen. hmmzz
    ik kan niet wachten:p

7. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

May 9, 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Hey lady,

Ik hoop het zo voor je witte afscheiding heb ik ook heel veel last van!!
    Duizelig nog niet eigenlijk hoop dat je positief gaat testen komende week :)
    Heel veel succes xxx

8. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ow das een goed teken misschien dat jij dat ook hebt hihi..
    ik heb nog steeds geen menstruatie ...
    Ik krijg dinsdagochtend de uitslag van de bloedtest voor toxoplasmose(kattenbak bacterie ed) omdat ik eigenlijk elke dag de kattenbak moet schoonmaken. En als ik maandag nog niet ongesteld ben geworden doe ik dinsdagochtend eerst een test haahha. Niet eerder want het kost een berg met centen;)..al genoeg testen verspilt haha

9. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

May 9, 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Ja precies het is duur genoeg.
    Ik raad je aan om de kruidvat 2v5 euro te pakken daar heb ik 5 dagen voor nodig mee getest.
    Ben eens benieuwd wat uit je bloeduitslag gaat komen dan.
    Hier is iedere dag weer een spannende dag :) blijf je zitten ja of nee :)
    Laat je wel wat weten dinsdag :)
    Ben zeer benieuwd in ieder geval.
    Verder nog ergens last van?

10. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    hey joyskuh

ik heb ook met kruidvat 2 v 5 getest afgelopen donderdag. was negatief.
    Nu nog steeds geen ongi te bekennen. een heel klein beetje bruin bij afvegen, maar niet net zoals ik altijd heb voordat ik ongi wordt.
    Ik heb een beetje pijn aan de zijkant van mn borsten(soort van beurs gevoel). Voor de rest niet veel klachten. Ik heb onder m'n ribben pijn, maar dat is van het hoesten.
    Ja spannend hoor, hopen dat de baby blijft zitten. Heb je het al veel meegemaakt dat het niet goed ging?

groetjes

11. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

May 9, 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Ik heb wel veel verhalen gelezen en gehoord maar voor de rest niet echt om me heen.
    Probeer er ook niet aan te denken en te genieten maar is vaak ook lastig vooral als je kado's krijgt hoop je het nog meer natuurlijk maar voel me prima en we gaan ervan uit dat alles goed gaat :)
    Is het bruin inmiddels alweer weg of erger geworden bij jou?

12. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    het bruin is nu weg:p heel vaag is dat zeg.. Ik begin al bijna te geloven dat ik straks zwanger ben, maar nog niet teveel hopen. Want ik heb nog geen zekerheid. Dinsdagochtend ga ik testen:)..
    Ik hoop het echt zo..

13. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ik duim voor je!

Poeeeh, ik voel me erg raar...nog steeds ovutesten met lichte streep..ik heb me voorgenomen pas te testen als het woensdag is...maar vind het moeilijk...we zijn nog maar 3 maandjes bezig, dus zou wel snel zijn maar voel me zo anders! ;)

Weten jullie wat de beste tijd op de dag is om te testen?

14. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ladyw, je maakt het wel spannend. Ben heel benieuwd naar je test. Hoop dat je ongi niet is doorgebroken.

Joyskuh, geniet ervan!! De onzekerheid herken ik wel, maar heb vertrouwen. Leuk vooruitzicht 4 januari.

LadyLaura, een zwangerschapstest kan je het beste met ochtendurine doen. De ovu testen beter later op de dag. Ik herken het wel, ik heb vanaf mijn ei continu een licht streepje op de test. Bij mij betekende het helaas geen zwangerschap, maar het zou wel kunnen.

15. Embarazada

Zus,
    Ja i know...ik wil eigenlijk dadelijk weer testen...poeeeeh

16. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

May 9, 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Spannend spannend ik hoop het zo voor jullie!!!!

Leuk begin voor het nieuwe jaar van ons he.
    Lijkt al alsof ik al een buikje krijg zo raar dit het besef is er nog steeds niet helemaal :)
    Testers suc6
    En ik duim voor jullie

X

17. Embarazada

Joyskuh,
    Ja super joh! Ik wens onszelf hetzelfde toe ;) Geniet ervan meid!

18. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

May 9, 2011
    448
    0
    0
    limburg
    ik zal er zeker van genieten...
    al nieuws bij jullie?
    ja sorry ben zo ongeduldig en ik hoop het zo voor jullie :)

groetjes

19. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik ben ongi geworden:S....we nemen maar eens een borrel dan haha...

20. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Balen ladyw, neem idd een lekkere borrel en op naar de nieuwe ronde.
    Onze tijd komt nog wel ;)

Share This Page