ik zie dat jij ook nog maar in de 4e ronde zit nu...ik doe met je mee Zus...Ik ben nog maar net bezig dus vindt het nu nog niet zo heel erg. maar ik kan begrijpen als je inmiddels in maand 8 ofso zit dat je heel erg baalt!!!
Helemaal mee eens, maar natuurlijk baal je een beetje. Is het voor jullie je eerste kindje? Voor ons is het de 2de, maar het blijft net zo spannend..
balen zeg lady neem lekker een borrel en weet je wat je doet neem er dan ook maar lekker een voor mij want dat is voor mij helaas einde oefening hahaha maja moet het ervoor over hebben he nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Wilde toch hier nog even een berichtje plaatsen. Deze maand had ik mijn eisprong stukje later volgens ovu testen. Vanmorgen toch even een testje gewacht en tja..... een licht tweede streepje. Zal het nu dan toch????? Dinsdag nog een keertje testen, heb een stuk minder klachten deze keer. Was bij mijn eerste ook zo, dus heb goede hoop.
hey zus dat is wel een goed teken toch?? Ik heb nog geen nieuws. Ik zit nu op dag 28 en geen ongi tekens, wel een beetje doorzichtig slijm . wat dat nou mag betekenen weet ik ook niet. hahah..we wachten maar af.
Het is zeker een goed teken, en ben voorzichtig al blij. Voor jou dus ook spannend, ik had deze maand niet veel klachten. Wel meer slijm. Maar niet misselijk etc. Nu heb ik wel veel last recht onderin mijn buik bij mijn been. Hoop dat de test goed blijft en dat het zich goed ontwikkeld..
spannend heh..Ik hoop alleen niet dat ik weer een teleurstelling heb en toch weer cyclus 30 dagen heb ofso..maargoed we zien wel.