Te vroeg ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Koraal82, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Dames,

Ik heb as donderdag mijn nod en die dag wist ik vrij zeker omdat ik mijn eisprong had getest met se cb ovulatietest (digitaal). Nu ben ik vandaag ineens ongi geworden. Ik had deze maand exht het gevoel dat het raak is en nu ben ik ineens 3 dagen eerder ongesteld. Zou het kunnen dat ik zwanger was maar dat het mis is gegaan?

2. Anjou

Anjou Niet meer actief

Ik denk eerder dat je LF-fase korter is. Dus 11 dagen ipv 14.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De luteale fase (tijd tussen eisprong en ongesteldheid) is gemiddeld 14 dagen en niet standaard.

Een luteale fase is normaal als deze tussen 10 en 18 dagen ligt gerekend dus vanaf eisprong. Voor hetzelfde geld heb je dus een luteale fase van 11 dagen en dat is doodnormaal en dan ben je dus keurig binnen de marge ongesteld geworden.De luteale fase kan zelfs per cyclus verschillen. Zo kun je de ene cyclus een lf van 10 dagen hebben en de volgende cyclus van 13 dagen.

Om nu direct te gaan roepen dat het dan wel mis is gegaan misschien, vind ik zeer voorbarig.

Tenzij je een positieve zwangerschapstest hebt? Zo niet, dan is dit gewoon je menstruatie.

4. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Bedankt voor jullie reacties. Ik was in de veronderstelling dat er echt precies 14 dgn tussen zou zitten. Had nog geen test gedaan overigens.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    hoi,
    mijn nod is ook donderdag, maar ben gisteravond ongesteld geworden:(
    terwijl ik bijna altijd heel regelmatig ben. balen he?

6. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Ja flink balen had deze maand echt goede hoop...

7. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een keer 33 dagen en maand erna 27. Ik had het dan ook nooit verwacht!!! Ik dacht uiteraard dat het een innestelingsbloeding ofzo was... Haha :)

Succes de volgende ronde....

Deel Deze Pagina