Echo 8.5 geeft geen duidelijk vruchtje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Yasmientje14, 29 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmientje14

    Yasmientje14 Fanatiek lid

    10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Hello ladies,

    Hier mijn verhaal,tipsomtrent wat te doen en te verwachten zijn erg welkom.

    Met 8.4 weken sta ik bij de HAP, heb een HG achtergrond en voel dat ik weer helemaal uitgedroogd ben. HA neemt me alles behalve serieus en wil mij bijna naar huis sturen tot ik bepaalde dingen aandik, verloop vorige zwangerschap met sonde ontslag etc. Doorgestuurd naar SEH, flink uitgedroogd idd ketonen richting 4 5 plusjes. Alles doorgenomen met gyn er zou opname plaatsvinden tot ketonen weg zijn. Voor ik naar opname word gereden nog even een echo. Er waren 1 of 2 vruchtzakjes was moeilijk te zien en in 1 zat een vage vorm. Ga maar uit van een miskraam. Terug naar opname bleef mijn hoofd woelen, ik gooide het op de gyn, die mijn buik bont en blauw en mijn baarmoeder idem.. ze had het vast mis, las dingen over gekantelde baarmoeder etc....

    Vokgende dag 8.6 na 3liter infuus nog volop km etonen en misselijk neemt absoluut niet af idem voor overgeven. Nieuwe echo, deze gyn deed gelukkig een stuk rustiger met mijn buik en baarmoeder, zij trof echter nog minder aan dan haar collega dag ervoor, twee zakjes maar konden net zo goed twee bloedingen zijn of 1 zakje en 1 bloeding, was niet meer te achterhalen. In ieder geval zag zij er niks in, geen rare vrucht oid. Als ik mijn termijn mis had dan kon het nog zo zijn dT er over een tijdje meer te zien zou zijn. Tenzij ik tussendoor opnieuw zwanger ben geworden kan ik mijn termijn absoluut niet verkeerd hebben want had met 2.6 al positief getest. Ik krijg over twee weken een nieuwe echo om te zien of er niet spontaan iets is gaan groeien maar ook om te kijken hoe de miskraam zich ontwikkelt want van het laatste gaan ze uit.

    Nu heb ik na dit nieuws aangegeven echt naar huis te willen ben nu ook eindelijk thuis maar... mijn HCG blijft gewoon toenemen, mijn misselijkheid en overgeven dus ook... sonde wilde ze niet meegeven want de miskraam zou binnnenkort zorgen voor minder hormonen. Nou ik merk niks van de miskraam, geen krampen, geen bloedverlies, borsten staan op springen, en misselijker dan ik kan je bijna niet zijn geef tegen de 10 keer over, ook als ik niks eet. Ik kan niet draaien in bed zonder zwart te zien, 6 kilo afgevallen......

    Zouden jullie overgaan op de pillen, curretage of afwachten ? Liefst zou ik afwachten maar ik ben helemaal op..........waar verdwijnt je hcg het snelst van ?
     
  2. Hagedisje

    Hagedisje Actief lid

    12 jun 2015
    342
    40
    28
    Ik heb nooit te maken gehad met HG, dus ik kan me moeilijk indenken wat dat met je gedachten doet. Zelf zou ik afwachten, aangezien het nu echt niet duidelijk is en je misschien een stap neemt die je nu doet met je gevoel van nu, maar hoe kijk je er tegenaan als je je beter voelt? Zolang een miskraam niet zeker is zou ik de stap voor pillen/curretage niet durven nemen.
    Sterkte meid!
     
  3. Anoniem1211

    Anoniem1211 Bekend lid

    14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Kan het niet helemaal uit je verhaal opmaken, maar hebben ze je HCG geprikt? Als dat toeneemt, lijkt me niet dat een evt miskraam zich inzet.
     
  4. Yasmientje14

    Yasmientje14 Fanatiek lid

    10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Bedankt voor jullie reactie mijn hcg was idd geprikt en was 18k paste dus prima bij mijn termijn, maar in tegenstelling tot wat velen denken kan je hcg prima door blijven groeien als je bijvoorbeeld een leeg vruchtzakje hebt maar ook als er resten achterblijven zie je soms het hcg stijgen, niet abnormaal dus. In ieder geval dat gewoon ter info want..... ik heb sinds vanochtend 2 sliertjes bloed verloren heel minimaal maar ik voel het wel rommelen in mijn buik. Afwachten dus.

    Inmidels iets minder misselijk dus denk dat het nu echt gaat gebeuren want afgelopen weken kreeg ik er echt niks meer in.
     

Deel Deze Pagina