Nu bijna 4 weken geleden spiraal laten verwijderen. Joepie we gaan voor een 2e! Maarrr.. Wat vervelend dat ik er zoveel mee bezig ben in mijn hoofd. Bij elk krampje, steekje, opvliegertje denk ik 'zou het al..?' en 'voel ik echt een pijntje in mijn rechterboobie of denk ik dat alleen maar?' 'hee, mijn tepel is wat donkerder! of niet..?' *zucht* Bij mijn 1e ben ik onverwacht/ongepland zwanger geraakt dus ben er nooit zo mee bezig geweest. Dit is vermoeiend zeg. En ik mag van mezelf er niet eens zo mee bezig zijn want dit is pas ronde 1! Wat zeg ik? Het is nog niet eens een ronde Hoeveel vrouwen zijn er wel niet al 30 rondes bezig of ondergaan allerlei nare behandelingen om (hopelijk) zwanger te worden.. Of lukt het uberhaupt niet.. En dan kom ik aan met mijn zwangerschapstest want ik voelde gisteren toch echt een beetje steken bij mijn liezen.. toch..? Misschien moet ik toch maar gewoon wachten op mijn ongi en vanuit daar verder 'rekenen'. Maar heb van nature een onregelmatige cyclus dus kan er dan nog niks van zeggen. Ik wil er ook plezier in houden! Niet 'oe jee, er komt vast een eisprong aan' en mijn vent bespringen met stiekem een beetje tegenzin. Dus bij deze: IK LAAT HET LOS! (en hoe doe je dat?)
Ja das een goeie, los laten. Iedereen hoor je het zeggen en stiekum wil je het zelf ook wel. Maar inderdaad hoe doe je dat. En als steeds meer mensen zeggen laat het los hoe meer je er eigenlijk mee bezig bent lijkt het wel. Anderen die niet bezig zijn hebben makkelijk praten dan he. Maar ik kan je helaas niet helpen
tja we zijn allemaal vrouwen en willen allemaal kraag een kleintje. Anders was je waarschijnlijk niet op de site!! Het is raar zodra je stopt met anti conceptie slaan bij veel vrouwen meteen alle stoppen door. Ook bij mij. Natuur is een raar iets
Haha, 'de stoppen slaan door'.. Da's idd een juiste omschrijving Als je iets wilt en helemaal als het om iets 'groots' gaat en je hebt de beslissing genomen wil je het ook NU.. Is op zich een logisch verschijnsel denk ik en tel daarbij je natuurlijke moederkriebels instinct op en welkom ongeduld Frustrerend he? Ben blij dat ik morgen weer aan het werk kan, even een paar uur concentreren op heel andere dingen.
een goede en helaas niet zomaar te doen maar het komt met de maanden dat wel. wij zitten in ronde 12 en alles kan eigelijk.. ik ben hier gewoon op de site's gewoon lekker gezzelig en mocht er iets aan de hand zijn kan ik een vraag stellen, maar heb wel een rust in mijn hoofd en gedachten. maar ik denk dat dat dus met de maanden van teleurstelling komt ( helaas ) wat voor nu ??? hou je zoveel mogelijk bezig met andere dingen en opjezelf letten dat mag best waarom zou je dat niet mogen...en gewoon met de beide benen op de grond blijven. straf jezelf niet met de gedachte ik mag er niet op letten ik mag er niets over lezen bla bla als je dat fijn vind waarom niet eigenlijk xxxxx
haha meis, hoe herken ik mezelf in jouw verhaal implanon een 4-5tal weken laten verwijderen en nog niet ongesteld... maar ik denk dus de hele tijd eraan dat ik evtl zou zwanger zijn... ik zei het al dat ik hoop dat ik me niet teveel inbeeld dus... als JIJ weet hoe je het kan loslaten, laat het maar weten hahaha grtjs, cindy
Jaaaaa de lijfspreuk van mijn moeder "laat het los"................maar hoe???????????? Ik vind het veel te leuk om hier mee te lezen en te kletsen. Nu we zelf een paar maanden op non-actief staan is het wel makkelijker om er "wat minder" mee bezig te zijn. Maar zelfs nu denk ik........wanneer is mijn eisprong? Zouden we toch zo gelukkig zijn en een wonder kunnen verwachten? Nee het kan deze maand niet maar...... wie weet........je hoort wel meer onwaarschijnlijke verhalen. Je hoort het al........ik maak mezelf weer eens gek. Loslaten, yeah right! Maar het komt zoals het komt en daar doen we met zijn allen helemaal niets aan!
ach ja waarom ook loslaten?! Niet? Terminste als je maar niet obssefsief (schrijf je dat zo hahah) bent toch?
hahaa obsessief denk ik hahaha Maar idd loslaten gaat niet... en vooral... overals zie je spoken :S een krampje in de onderbuik (woaah, mn baarmoeder wordt groter) steekjes in de eierstok (woah, dia maken plaats...) Misselijk (he, of praat ik mezelf dat in?) Pijn in de borsten (ok, daar weet ik geen excuus voor), vocht uit de borsten (jihiiii, lichaam maakt zich klaar voor borstvoeding) enz enz enz... echt om GEK van te worden en vooral... je let zo intens op je lichaam... dat je bijna al de kindsbewegingen kan voelen loool8)
haha..ja ach ja we zien het wel weer he.... ik voel wel van alles en ik ben niet gek maar of het nu zo is dat je dan gelijk zanger bent ja dat vertelt alleen een test je!!!!! Maar jij bent 7 dagen overtijd?
min of meer :S ik weet niet juist wanneer mn cyclus begonnen is, aangezien ik mijn implanon liet verwijderen... Doc zei dat vanaf de dag dat implanon verwijdert is er een normale cyclus zou moeten plaatsvinden... een week later heete het dat er ng geen eisprong gebeurd was... enfin, we zien wel... vanavond weet ik meer gisteren bloed laten prikken
pfffffffffffffff, hij belt me morgen zelf op :S zucht... dacht dat ik het vandaag al zou weten :S snif
loslaten? loslaten? ik voel elke maand weer vanalles. hoezo loslaten? hahahahah elke keer voel ik pijnlijke borsten, en opgeblazen gevoel en zure oprispingen. en elke keer denk ik...jaaaa nu is het zo. tot wanneer je op een bepaald moment vlak voor je ongesteldheid dat kleine stemmetje in je achterhoofd zegt..nee meid, volgende keer beter. en het ergste is...toch gaan testen he. tuurlijk testen. stel je voor. goed wetende dat de test witter dan wit gaat zijn. jaja, maar toch is daar dat ieniemienie kleine kansje dat... hmm een vrouw mag hopen, een vrouw kan hopen. maar loslaten? nee dat kan ze niet. en dat hoeft ook niet. want hopen op een prachtig wondertje, daar is niks mis mee. femke
precies femke!!! je hoeft je toch niet te verontschuldigen of schamen dat we graag een kindje willen en wel NU!!! Vindt ik dus ook dat we ons zo mogen voelen.. @Nachtzon, ahh jammer maar het is ondertussen vandaag...ben eens benieuwd!! Ik denk dat ik niet gelijk ga testen en dat ik eerst een paar dagen afwacht..maar moet zeggen dat ik deze maand wel denk dat het wel eens raak zou kunnen zien spannend!!!
@ femke... prachtig gezegd meis Nu voel ik me ook minder beroerd??? de test is namelijk negatief... hij kan duidelijk zien dat ik de griep heb, maar verder is alles normaal :S Boah, ik wacht nu gewoon tot ik ongi ben en dan zien we verder
nachtzon, balen dat je test negatief is. Hopen mag. hopen is mooi. want je wenst jezelf en je omgeving iets heel moois toe. dus hoop lekker verder zonder je schuldig te voelen want een kindje is toch het mooiste wat er is. ik , samen met iedereen hier hoop met je mee! en cindy? wij hopen ook gewoon verder!