wachten op oproep

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Turngirl, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Hallo Allen,

Ik lees al een tijdje mee op de site, maar nu toch maar aangemeld. Ook ons staat het traject van ivf/icsi te wachten. Nu net de cyclusanalyse afgerond en wachten op een oproep voor voorlichtingsbijeenkomst etc.
    Wij zijn onder behandeling in Groningen.
    Ik vind het fijn om via deze manier ervaringen van anderen te lezen.

Groet 'turngirl'

2. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Hoi turngirl
    Ons staat het ivf traject ook te wachten. Ik heb 2 iui behandelingen gehad, maar al heel snel kwamen ze er achter dat dat geen zin heeft bij ons. Ondanks alle onderzoeken vooraf..
    Ik wacht nu op een brief van de gyn met een verwijzing naar het umc. Ik heb nog geen idee wat ons te wachten staat, of er nog nieuwe onderzoeken gedaan gaan worden, of er een wachtlijst is enz. Wat ik wel weet is dat ik in ieder geval geen behandeling wil voor onze bruiloft. We trouwen in juni. Onderzoeken en de intake vooraf het liefst voor die tijd en dan start klaar voor na de bruiloft, zo zie ik het t liefst, maar weet dus nog niet of het zo werkt;)
    Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen.

3. violetta

violetta Niet meer actief

Wij gaan komende maand beginnen met alle medicatie en dan wachten totdat icsi komt.. Spannend allemaal. Succes ermee!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Veel succes allemaal :)

5. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Nog steeds geen brief gehad, wacht al 2 weken.. Ik heb net gebeld, de brief moet nog gedicteerd worden :(
    Ben ik nu ongeduldig of duurt het gewoon lang?

6. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Bij ons duurt het ook al een tijd, maar dat komt doordat er nog een genetisch onderzoek loopt waar we eerst uitslag van moeten hebben. En dan kunnen we snel bericht krijgen over de ivf volgens de fa.
    Wel balen dat het bij jullie lang duurt, anders gewoon even naar het ZH bellen dan weet je waar je aan toe bent.

7. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Dat had ik gedaan.. maar de gyn moet de brief nog dicteren. De secretaresse zou wel gaan vragen of de gyn er wat meer vaart achter kon zetten en of zij de brief dan voorrang mocht geven. Maarja ik ben voor hun dus geen spoedgeval, dus of dat ook gaat gebeuren..

8. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Hey dames hoe is het hier?
    Ik heb maandag een intake gesprek, ben benieuwd. Spannend weer!

9. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Succes met je intake maandag. Hier nog wachten. Afgelopen week gebeld, genetisch onderzoek is nog niet bekend. Nu kijken we of we zonder die uitslag verder mogen...

Deel Deze Pagina