goed he.. vind het zo mooi echt helemaal mijn smaak en heb dus ook al aangekondigd dat als ik inderdaad 2 maatjes minder ben (moet afvallen voor mijn rug) dan pas ik ook meer en koop ik veel meer van daar. Ben het met je eens dat dit prima past bij een maatje meer.
wauw!! wat een supergave jurk zeg! Ik wacht op een nieuwe HD-recorder zodat ik weer fatsoenlijk tv kan kijken. irritant dit. Verwacht het pakketje alleen vandaag nog niet.
Leuk hoor en een pakket met mooie kleding is altijd een geluksmomentje... Veel plezier met passen, zie straks graag een foto!
KAN SNOERTJE VAN CAMERA NIET VINDEN..:x:x:x:x:x DUS UPLOAD ZE VIA TEL .. KWALITEIT ZAL NIET DENDEREND ZIJN DUS HELAAS. Jurk en bolero zitten super . schoenen helaas te groot dus die moet ik ruilen, of even ander merk want scheelt niet veel.
de eerste 2 .. kamer is studeerkamertje ..daar staat kledingkast met grote spiegel dus niet op letten verder,..
Als man thuis is laat ik hem foto maken met iphone en dan zet ik er dus nog even betere kwaliteit op,..
Oooh staat je echt hartstikke leuk! Vooral die schoenen vind ik gaaf haha, maar de combi van bolero en jurk ziet er ook helemaal toppie uit!
ik ook de schoenen dus hoop dat ze ze zo"n klein beetje kleiner wel hebben.. anders ga ik ander merk proberen misschien dat die net even anders valt.. Ze hebben gave schoenen genoeg daar.. haha en kreeg net mail dat de zwarte petticoat ook weer leverbaar is dus gaat helemaal goed. Heb ook nog via twitter net 2 vrijkaarten voor in goed gezelschap gewonnen voor maandag dus helemaal gelukkig hier.. kan ik gelijk mijn mooie jurk aan!