ennneeehh Voor de dames onzeker over hun "volle" maat dit is IN MAAT 48!!!! je bent zo mooi als dat je je voelt ik vind de combi ook super daarom hoop ik op schoenen die er goed bij passen in iets kleinere maat .. En bedankt voor de complimentjes meiden!
Zo je ziet er stralend uit, echt heel mooi, begrijp wel dat je er erg blij mee bent, vanavond maar goed jouw mannetje verwennen haha ik zit ook elke keer uit het raam te kijken heb paar mooie burberry kleertjes gekocht voor mijn baby en ze zouden vandaan komen
heb een smile van oor tot oor van jullie berichtjes haha.. magda: dat van vanavond was inderdaad het plan haha jouw pakketje al binnen??
Ben wel benieuwd hoe de maten vallen. Ik zie er ook heeeel leuke jurkjes voor mezelf tussen en heb maat 38, soms 40. Waar kies je dan online voor? Mimi, enig idee hoe het valt? ps: je hebt een goede man
jeeeej staat je erg leuk ik heb maat 42 van broek en shirt l/xl en zeg altijd zoiets staat me niet maar staat je erg leuk
Bij topvintage staan er hele duidelijke maattabellen bij, bij elk kleding stuk apart!! dus dan kan je jezelf meten en weet je zeker dat het klopt. De kleding valt dus echt zoals erbij staat. de maattabbellen zijn dus ook verschillend en zo zie je dus ook hoe het valt.
niet iedereen voelt zich pretiig in een jurk en al helemaal een opvallende jurk, Maar als je maar de goede maat kleding koopt kan je eigenlijk heel veel gewoon aan. Nu heb ik wel lengte ik ben 1,78 , kan me voorstellen dat als je 1,50 bent het qua jurken een stuk lastiger is.
serieus maat 48?? wowww je ziet het echt niet !! staat je echt heel mooi dat setje!! Ik heb maat 44 maar voel me zo onzeker dat ik niks meer voormezelf koop
he meiden, Als je nu het sd kaartje uit je toestel haalt en in je laptop stopt werkt het ook he.. Dus hier nog een aantal foto's net gemaakt door manlief.. Met eigen schoenen heb andere besteld (deze voor de geintreseerdehttp://topvintage.nl/nl/vintage-retro/40s-mary-jane-betty-lipstick-red-white-brogue-lak-pumps-pleaser-rood-wit ) en ook een zwarte petticoat..
nog en en 1 met de kids die moesten ook op de foto.. alleen heeft colin bedacht dat je tong zo ver mogelijk uitsteken erg leuk is