Hello ladys wie is er ook aan het wachten op seizoen 5 van pretty little liars?? ik heb gister de laatste aflevering gezien en mijn god wat was het spannend!! Wil zooo graag verder kijken duurt veeeelste lang! Wie denken jullie dat A is? Op 1 of andere reden denk ik toch Jason jullie? of toch de Pa van Allison?
We kunnen er al een aantal wegschrijven zoals: De ouders en zus van Spencer (die zitten op het politiebureau) De moeder van Allison kan echt niet zo ver springen toch Ik denk echt Jason of toch Toby? Ezra kan al niet meer en de meiden zelf ook niet
Ja ik wacht ook!! Ik heb de laatste aflevering al een tijdje geleden gezien en ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Ik denk nu dat de vader van Allison het is, maar geen idee waarom. Jason verdenk ik eigenlijk niet, maar die zou het natuurlijk ook gewoon kunnen zijn.
Hier ook een wachtende! Vind alleen wel dat t verhaallijn veel te veel uit gerekt is.. maar ik blijf maar kijken haha. Laatste aflevering was indd erg spannend.. was er toch bijna van overtuigd dat Ezra A was.. maar helaas.. heb nu eigenlijk geen idee als nieuwe seizoen begint ben ik wel met verlof.. alle tijd om te kijken dus haha!
Ik zit ook te wachten op nieuwe afleveringen. Ik ben heel benieuwd maar ik heb echt geen idee meer wie A is haha
ook, vooral langgerekt, en alles achter elkaar kijken verhoogt de irritatie.....maar blijf kijken.....