Hier ook aan het wachten, nu een week. Bloed is naar Amsterdam. Ook op nevenbevindingen en staan er net zoals hierboven geschreven vrij hard in. Lijkt mij ontzettend moeilijk.... maar de keuze is dan al gemaakt eigenlijk..
Ik ben nu 2 dagen aan het wachten, dus nog even te gaan In het geval van T13 & T18 zullen we afbreken. Down zeer waarschijnlijk niet, maar dat hangt ook af wat ze eventueel zien aan hartafwijkingen etc. Nevenbevindingen hangt echt van onderzoek en advies artsen af, daar valt zo weinig over te zeggen.
@ingii89 lijkt mij vreselijk moeilijk, maar geeft mij wel rust dat we al een keuze hebben gemaakt... hopen dat het voor ons allemaal niet nodig is om er over na te denken!! @Miss M bij nevenbevindingen moeten we het inderdaad beoordelen op wat er uit komt... Vandaag dag 9, werkdag 7....
Ja ik denk ook dat het goed is dat je de keuze dan al hebt gemaakt, al zal het alsnog mega moeilijk zijn. Moet er niet aan denken!!! Nevenbevindingen is idd een ander verhaal. Ik heb geen idee wat daar precies uit kan komen? Van alles toch?
Uit de nevenbevindingen kunnen ook nog een paar bijzondere afwijkingen voort komen, maar ook bijvoorbeeld afwijkingen in de placenta of bij jezelf (daar zat mijn man mij al mee te pesten )
Bij mij woensdag en ging naar Amsterdam en hoor nu overal dat Amsterdam er 2 weken (of net iets minder) over doet...
Dat lees ik inderdaad ook!! Maar geen ervaringen over het Erasmus.... Maastricht schijnt super snel te zijn
Haha ja jammer dat we dat zelf niet mogen uitkiezen hihi Misschien toch omdat het gebied rondom VU en Erasmus wat dichtbevolkter is...
Ik hoop stiekem zo erg dat er vandaag nieuws komt.... zou fijn zijn zo voor het weekend... ik lees nu dat werkdagen pas gaan tellen als het bloed in het lab is. Dat is vast pas de dag na het prikken? Dus dan is vandaag werkdag 8, dag 11
Ik hoop ook dat het vandaag komt pfffffffff! Ik geloof wel dat het bloed dezelfde dag wordt verzonden en daar ook aankomt. Ik heb ook vrij vroeg in ochtend geprikt. Ik zit dan ook op werkdag 8....