7 weken zwanger, vruchtje 8,6 mm?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamaLot, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Gister een echo gehad en zoals de titel al zegt: ik ben ongeveer 7 weken en het vruchtje was 8,6 mm. Klopt dat ongeveer? De gynae kon niet met de apparatuur overweg en moet het allemaal handmatig opzoeken. Toen zei hij: ergens tussen 6 en 7 weken, maar dat moet echt eind 6 of 7 weken zijn. Kan dat?

Groetjes!!

P.s ben onzeker vanwege miskramen, waar we overigens nooit een hartje hebben zien kloppen en nu wel!

2. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?:(

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hm apart geval... ik zou zeggen vraag of een andere gyn de echo kan herhalen omdat je onzeker bent, zeker gezien je voorgeschiedenis

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi ik denk dat deze grote past bij eind week 6 dus iets van 6weken en 4dagen. Maar je moet er rekening mee houden dat ze met meten altijd een foutje kunnen maken het is nog zo klein en een kloppend hartje is altijd goed hier door neemt de kans op een miskraam alweer af.

Heel veel succes en als je toch twijfel verder naar beneden kan je vragen stellen aan de verloskundige

5. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    IMG.jpg

ons hummeltje was met 6 weken en 6 dagen 0,87 cm. dus zou wel moeten kloppen toch?

6. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de reacties!

@Naomi: dat zou dan wel kloppen ja! Wat fijn om te lezen.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dat klopt denk ik wel hoor! Hier met precies 6 weken 0,5 cm.
    Komt vast goed!!
    Gefeliciteerd, trouwens. :)

8. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg er steeds meer vertrouwen in, thanks!

9. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ja klopt hoor! Hier kwamen ze met 8mm (of 7, weet t niet meer zeker, maar denk 8) uit op 6 weken en 5 dagen. 3.5 week later bleek dat ze de vrucht niet helemaal hebben kunnen meten en zijn we nog 6 dagen vooruit gezet.

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    jaa dit klopt hoor, maar tegenwoordig maken ze niet direct meer juiste berekeningen dus dit is ongeveer 6-7 pas met 12 weken krijg je de officiele geboortedag nu kan er zelfs nog een paar dagen tussen zitten dus je zult waarschijnlijk binnenkort weer moeten komen rond 8 weken en dan rond 10-11 weken voor de officiele termijn en dan krijg je precies te horen hoeveel weken en dagen je zwanger bent;)

geen zorgen maken meis zit helemaal goed en een kloppend hartje teld natuurlijk voor veel beter gefeliciteerd met je zwangerschap

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ps ik zie bij mijn echo staan met 8 weken 3 dagen 1.57 mm dus klopt echt wel ;)

Deel Deze Pagina