Vandaag op de kop af 41 weken zwanger.. Kleine meid maakt nog geen aanstalten om te komen. Vanmiddag naar de vk en wordt ik gestript in de hoop dat ze van het weekend komt. Zo niet dan maandag naar het ziekenhuis voor een ctg en een echo bij de gyn. Wat kan ik verwachten bij het strippen?
hay denk niet echt de goede plek je topic! maar ik ben 3x gestript. was toen niet overtijd. Als je overtijd bent hoor je vaker positievere verhalen. ze maakt de vliezen los van je bmm dus nie breken. ik vond t een menstruatie achtige kramp. je moet wel al week zijn en cm ontsluiting hebben. bij mij heeft t niet voor een bevalling gezorgr maar wel heeel veel voorwerk erg vervelend op dat moment maar bv duurde daardoor maar 2u!
hier precies hetzelfde! ben nu 41+1. wordt ook vanmiddag gestript! bij mn 2e dochter met 40 wkn gestript. heeft voor veel pijn gezorgd en 4 dgn later geboren. nu hoop ik dat t wel wat doet, want heb wel veel voorweeen....
Vanmiddag gestript, had 2 cm ontsluiting nu even afwachten.. Is ze er zondag nog niet mag ik de vk weer bellen om nog een keer gestript te worden. Momenteel veel gerommel in de buik dus even afwachten. Al met al viel het best mee maar fijn is anders
Hoi meiden, Vandaag bij de vk geweest. 14 september wordt ik gestript en heeft dit geen effect dan heb ik voor 17 september een afspraak bij de gyn en dan wordt ik waarschijnlijk die week ingeleid. Hoop natuurlijk dat de kleine dan al geboren is. Als de vk gaat strippen ben ik 38.6 weken eerst maar afwachten of het ook al daarwerkelijk kan dan. Baby is al wel goed ingedaald en heb al aardig wat harde buiken en voorweeën dus hopen dat dat al wat gedaan heeft..
Bij mij begon de bevalling na het strippen meteen (had wel voorweeen)...4 uur later was Job er. Succes!