@lilakoetje; Yes meis gefeliciteerd met het mooie nieuws. Lieverds ik blijf duimen draaien voor allemaal mooie berichten straks!!! Nog ffies...
Wat een heerlijk nieuws, Likaloetje!! Ik duim ook nog even verder voor jullie en hoop dat alles goed is!
HOERAAAA WIJ KRIJGEN EEN GEZONDE DOCHTER !!!!!!!!!!!! Ohhhh man wat zijn wij blij, wat een opluchting!!!!
Ben ook echt SUPER BLIJ met dit mooie nieuws!!!! Word er gewoon heeeeelemaal vrolijk van!!! Toitoitoi voor de overige wachtenden.....
Lilakoetje , wat super voor jullie , ga maar samen met foxter op die roze wolk zitten hup hup .. Liefs Edith Mama van mees*
Oh Foxter, wat super!!! Ik heb de hele dag aan je moeten denken! (en ik ken je niet eens, haha!) @Likaloetje: jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
Wauw foxter!!!! Super!!!! Ben super blij voor je... Voelen jullie trouwens de baby al? Ik weet het nu zeker. Dacht het gisteren al... Nog 6 dagen en dan weet ik ook de eerste uitslag...........pff
Hier idem dito!!! zijn net lekker bij de griek samen gaan eten Man is nu dochter aan het halen bij opa en oma, een latertje voor haar maar ach tis een feestdagje zullen we maar zeggen! Foxter, gefeliciteerd meid!! wij werden al om 15.00 gebeld...hielden er toen totaal nog rekening mee
Wat een goed nieuws zeg. Nu lekker gaan genieten. Hier nog geen last van zenuwen maar dat zal volgend weekend wel beginnen. Wij moeten 2 weken op de uitslag wachten
Heey dames, Ik voeg me bij dit clubje, heb vandaag een vlokkentest. Ik heb jullie verhalen nog niet gelezen dat doe ik straks want moet zo vertrekken naar het ziekenhuis. Even onze situatie, ben 25 en wilden eigenlijk geen nekplooimeting laten doen maar bij de 12 weken echo zagen ze vocht rondom het hele lichaampje. Daardoor ben ik doorgestuurd naar de gyn, die zag duidelijk ook iets wat mis kon zijn. Gisteren naar het AZM gestuurd voor een echo en daar bleek er een nekplooi te zijn van 7,7 mm. Erg hoog dus de kans is groot dat er een afwijking is. Vandaar vandaag direct een vlokkentest. En dan een week wachten op de uitslag. De moed zakt je hierdoor in je schoenen en ik voel me zo machteloos. Jullie ook?
@Foxter, gefeliciteerd meid! O wat spannend zeg en leuk dat je weer een dochter krijgt (al zijn jongesn ook leuk hoor ).
hoi roompje, ik heb geen ervaring, maar wil jou ook sterkte wensen met de vlokkentest en het wachten op de uitslag. Hopelijk is het toch een goede uitslag.
Veel sterkte Roompje Duimen op een wonder! Maar snap goed dat na zulk nieuws de moed je in de schoenen zakt...
@ roompje, succes vandaag met de vlokkentest. Hopelijk valt het mee en doet het niet te veel pijn. Je krijgt gelukkig op tijd de uitslag. Ik moet 2 weken wachten.
Hoe ging het Roompje, spannend allemaal hoor! Wij kregen april 2010 met de 20 wekenecho te horen dat ons zoontje een ernstige hartafwijking had, ze zagen klompvoetjes, een heel klein maagje en misschien wel overrijdende vingertjes. De gyn achtte de kans heel erg groot dat hij trisomie 18 had en dus niet met het leven verenigbaar was. Gelukkig was dit het niet, later zagen ze een hoofdomtrek dat 4 weken voor liep op groei. Toen hij geboren werd had hij enkel de hartafwijking en mocht hij na 3 dagen mee naar huis. Eigenlijk na 1 nachtje al, maar ik had een keizersnee gehad dus mocht hij bij mij blijven. Met 4 maanden is hij geopereerd aan zijn hartje en gaat alles super met hem! De gyn schrok positief met de nacontrole, ze was niet bij de bevalling, heb ik dat allemaal over dit mooie prachtige mannetje gezegd?? Dus soms denken ze meer te zien op echo dan er werkelijk is! Kus
Hoi Roompje. Jee wat zul je in de stres zitten. Ik ga heel hard duimen dat je goede uitslagen krijgt. Jij krijgt volgende week donderdag dan de eerste uitslag? en de rest na 3 weken? Of is dat met een vlokkentest weer anders... Hier nog 5 dagen wachten op de eerste uitslag....