Gefeliciteerd!!! ik heb ook het gevoel zwanger te zijn... heb een paar maanden geleden ook dat gevoel heel sterk gehad, maar toen toch ongesteld geworden... Achteraf denk ik dat ik toen een vroege miskraam heb gehad vanwege de vervelende verschijnselen die ik daarna kreeg (veel puisten in nek terwijl ik normaal bijna nooit puisten heb, krampen, rare cyclussen ineens vanaf toen) Nu heb ik weer dat gevoel, maar wil er niet teveel vanuit gaan vanwege mogelijke teleurstelling. Ik moet nog iets langer dan een week wachten
Gefeliciteerd! Wat bijzonder dat je dat voelt... Ik had wel dat ik in de maand dat ik zwanger werd tegen mn man zei: Als je het nog niet wilt moeten we wat gebruiken, want anders is het raak. En dat was ook zo. Had toen erg het gevoel dat mijn hele lijf er klaar voor was om zwanger te worden. Maar van de conceptie niets gemerkt. Was gek genoeg ook erg verrast over de positieve test. Kwam mss ook omdat wij er nog niet echt voor gingen, maar een beetje een houding hadden van 'we zien wel wat er gebeurd'. Was er dus niet heel erg mee bezig...
Ik ken het spannende. Ik hoop nu ook zwanger te zijn van de 2e maar moet nog 1,5 weken af wachten. Vreselijk spannend. Ik wil het misschien te graag en misschien voel ik wel van alles in mijn lijf wat er niet is zijn mijn gedachte. Ik wil ook niet teleurgesteld worden. Succes met wachten! Hopelijk is het raak.
Hoi dames, Hopelijk mag ik hier even bij aanhaken. Normaal probeer ik me maar niet zo druk te maken, maar nu twijfel ik toch heel erg (en ja ik weet het, testen is eigenlijk de enige zekerheid ). Ik ben nog aan de pil (manlief wil nog geen tweede) ben zaterdag 4 oktober met een nieuw strip begonnen, die avond sex gehad en zondagavond ook. Alleen ben ik de pil die zondag helemaal vergeten. Ook niet meer ingenomen. Verder niet meer bij stil gestaan, maar nu sinds gisteren lastvan maagzuur, sinds een week ineens last van wagenziekte, sinds een paar dagen heel erg trek in lekkere dingen (vooral chocola), meer afscheiding en ik heb het zo enorm koud! Ik zit met 20 graden met een shirt en trui aan in huis en slaap al met een winter dekbed hihi..oh ja en ook last van obstipatie, heb er zelfs medicijnen voor gekregen. En ongeveer anderhalve week geleden ben ik smorgens nog toen ik bed lag heel erg misselijk geweest. Gelukkig trok dat redelijk snel weg, dat heb ik nog nooit gehad. Sorry een heel verhaal, maar ik snap er niet veel meer van. Bij mijn dochtertje heb ik bijna geen symptomen gehad, zowel voor als na mn nod niet. En voor de zwangeren, gefeliciteerd!! En geniet!!
Jeetje dat word nog spannend zeg! Wanneer moet je ongesteld worden? Wat ik wel hb geleerd de afgelopen jaren is dat het lichaam niet te vertrouwen is.. Dus echt nog even af wachten😊
Ja vind ik ook hihi. Was er ook echt totaal niet mee bezig tot dat ik vanmorgen merkte dat ik nog steeds last had van maagzuur en dat ik onpasselijk werd toen ik de poepluier van mijn dochter ging verschonen, dat heb ik ook echt nooit eigenlijk. Dus ik denk dat ik dan maandag de 27e ongesteld moet worden. En dat ik de pil nu maar moet stoppen ofzo? En je lichaam kan je idd heel erg voor de gek houden! Daarom vind ik het ook weer zo'n onzin klinken af en toe wat ik denk haha
Hannah, GEFELICITEERD!!!! Leuk man! En nu vingers cross! Maar ga van het positieve uit! 26 November de eerste echo! Als alles goed mag gaan, vertellen we het 5 december!
@ Alex! Dankje! 5 december wat zou dat een leuk cadeau zijn zeg! Ik ben de 21 ste van december jarig dus hoop me mond te kunnen houden tot dan. Ik ben dan 14 weken ongeveer dus dat lijkt me wel een goed moment
@mij84 dan ben je er vroeg bij al! Ik zou gewoon testen wanneer je je erg goed bij voelt! Ik had gisteren al een tuur testje bij de action test en vandaag bij die 2v5 van kruidvat een mooie streep maar heb dinsdag officieel pas me nod.. Spannend hoor!
Daarom twijfel ik ook of mn lichaam nu niet een loopje met me neemt en stop ik liever niet zo ineens met de pil, want je zult zien dat het weer niks is ik kijk wel even of ik test of anders de stopweek af wacht Maar superleuk voor je! Gefeliciteerd! Raar idee he van zo'n gupje in je buik En dan denk je dat wachten op je nod lang is, maar wachten op echo's is dat ook hihi Maar wel te leuk!