de 1e dag verloor ik wel bloed maar niet veel. normaal ben ik overdreven erg ongesteld dus had dat hiervan ook verwacht.. nu verlies ik helemaal geen bloed meer is dat normaal? wel komt er af en toe een stolsol mee met afvegen maar dat is het enigste.. en moet ik dit ook mee rekenen als menstruatie? ik schrijf alles op. maar weet niet wat ik met dit moet doen.. heb nooit een normale cyclus daarom wil ik alles bij houden.. en ze zeiden over sex met bloed mag je geen sex hebben. het is best gek want tijdens de zwangerschap had ik een libido van -10. en nu lijkt het wel zomer in mijn lichaam. wat moet ik hier nu mee.. bedankt voor de antwoorden alvast
Hoi! Hier ongeveer hetzelfde verhaal.. Ik ben op 15-04 gecureteerd (alleen dat woord al..) en heb alleen op de dag zelf veel 'operatie' bloed verloren. De dag erna nog een heeeel klein beetje en dus nu al niets meer... Wat ik weet, is dat de bloeding van de curretage geteld wordt als menstruatie. Omdat ik al gelijk niet meer bloedde, heb ik voor de zekerheid de vk gebeld. Zij vertelde dat je baarmoeder soms zo goed wordt 'schoongemaakt' dat alles er al uit is. Andere optie, is dat het volgende week ineens op gang kan komen. Het klopt dat je moet wachten met seks totdat het bloeden gestopt is. Kortom, als je nu niet meer bloed en het voelt goed.. kan je gewoon weer seks hebben. Luister vooral naar je eigen lichaam. Sterkte en succes!
ja het woord alleen al brr.. maar dit was wel me eigen keus wou geen medicijnen of afwachten het leek me zo rot om iets in de wc te vinden.. al heb ik de dagen van maandag tot donderdag wel veel twijfels gehad of ik het wel door wou zetten hoor. het leek me allemaal zo eng.. oke dan schijf ik dit ook op. vanaf donderdag dus. ben benieuwd hoe het gaat lopen hiervoor had ik geen normale cyclus hoop nu wel. we gaan het merken.. het is echt me hoofd dat ik zin heb ik sex. mijn lichaam wilt nog niet denk ik. we wachten voor de zekerheid maar even.. bedankt. en jij ook heel veel sterkte. best moeilijk allemaal he!
Ja het is zeker moeilijk! Ik vind het allemaal eigenlijk nog zo onwerkelijk. 'Gelukkig' zijn hier veel vrouwen die hetzelfde meegemaakt hebben. Sommige mensen kunnen zo hard reageren. Alsof je gek bent dat je zoveel verdriet hebt. Het is allemaal nog zo pril, maar ik hoop dat we snel weer zwanger zijn! Neemt ook een beetje de pijn weg, klinkt raar he? Nou nogmaals sterkte en hopen dat je snel weer goed nieuws hebt!
Toen ik na m'n curretage verplicht moest plassen (ben onder narcose geweest) kreeg ik een hele golf met stolsels en bloed. Eenmaal thuis heb ik een paar dagen bruine afscheiding gehad en dat was het! M'n volgende menstruatie kwam precies op tijd. Was altijd heel regelmatig ongesteld, kon de klok erop gelijk zetten.. Alleen na m'n curretage werd ik ik onregelmatig. Sterkte meis! Ik weet hoe het voelt
Ik heb ook bijna niet gevloeid na m'n curretage. Na de 1e keer plassen wel meer bloedverlies gehad. Daarna een beetje bruinige afscheiding. Schijnt heel wisselend per vrouw te zijn. Ik was na 6 weken weer ongesteld en had altijd al een onregelmatige cyclus. We zijn er meteen weer voor gegaan, alleen had ik toen geen eisprong (ik temperatuurde). Doe wat goed voelt voor jullie en neem echt je tijd om het te verwerken. Veel sterkte!!!