Ik had gisteren een knallen de ovu test , en vandaag de hele dag hevige pijn in me buik gehad links onderin. Het is nu net over dus denk dat mijn ei nu gesprongen is. Vorige maand ging het ook zo , positieve test en dag erna buikpijn. Wie heeft er ook z'n last van de eisprong ? En ik heb gisteren geklust met ml zou het vandaag dan nog een keer moeten ?
Verschilt per persoon; ik voel niets. Na de sprong heb je nog 12 uur voor bevruchting dus snelle zwemmers kunnen het redden. Echter; de pijn kan ook napijn zijn; het blaasje waar je ei in zat, vult zich dan weer met vocht. Je weet nooit precies waar de pijn vandaag komt. Is dit het laatste, dan ben je nu te laat.
Ik heb veel meer last van mij ei dan met mijn menstruatie. Vind het klussen op die dagen ook echt niet leuk! Meestal proberen wij de dagen ervoor veel te klussen.
Als de ovutest positief was om 22 uur, en je hebt die avond geklust dan is er een kans Het is lastiger als je van de pijn uitgaat omdat je niet weet waar die vandaan komt.