licht rose bloed, dag later fel rood

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karlien67, 16 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlien67

karlien67 Nieuw lid

16 feb 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

de eerste keer me maar eens aangemeld, je zit toch met je vragen waar je je zit af te vragen of dit normaal is.
    Nu in de periode dat ik ongesteld moet worden, 1 dag licht donkerbruine afscheiding. 's avonds licht rose bloed bij afvegen. Volgende dag niks, heel laat in de middag een keer bij afvegen fel rood bloedverlies, toen dacht ik gewoon ongesteld te zijn. Maar merk vervolgens de hele dag niks ervan. Zondag is dit hetzelfde verhaal. Moet zeggen, pas bij ontlasting heb ik dit.

Normaal gesproken heb ik gewoon twee dagen van de voren volop bruine afscheiding en dan normaal ongesteld, duurt bij mij 3 dagen.

Dit keer ziet het wel raar uit.

Ik voel me niet ongesteld, normaal voel ik me wel zo namelijk.

heeft iemand hier ervaringen mee?

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Tja.. Het kan zijn dat je menstruatie gewoon van streek is.. Kan ook zijn dat je zwanger bent.. Dan is alles beter doorbloed.. Bij ontlasting ( of vrijen) kun je dan wat bloed verliezen

3. karlien67

karlien67 Nieuw lid

16 feb 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet, ik wacht maar af. Is al de zoveelste poging en moet zeggen dat het dit keer echt anders uit ziet dan normaal. Ik heb nog geen maandverband nodig gehad tot nu toe...

wel zo en dan nog bruine afscheiding.

4. karlien67

karlien67 Nieuw lid

16 feb 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand die dit herkend?

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als je normaal gesproken al maar 3 dagen ongesteld bent (heerlijk lijkt me dat; ik bloed hevig 7 dagen lang) dan is het nu gewoon ietjse minder en dat kan door vanalles (weer, verkoudheid, griepje).

6. karlien67

karlien67 Nieuw lid

16 feb 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is het juist net, ik bloed normaal gesproken gewoon 3 dagen lang. Nu is dat niet.
    nu had ik zaterdag middag 1 keer bij afvegen en zondagmiddag een keer.

voor de rest alleen zo en dan donkerbruine afscheiding.
    ik voel me ook niet zo alsof ik ongesteld ben. Ik voel me dan normaal altijd belabberd en ik voel het ook gewoon aankomen als ik ongesteld wordt dat heb ik nu helemaal niet.

7. ZijnVrouw

ZijnVrouw Lid

23 jan 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb dat nu ook karlien....Met een griepje boven op....weet nou ook niet of het me menstruatie is of niet..Ugg

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heb je al getest?

Deel Deze Pagina