wachten tot maandag....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door YanaLayli, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Gefeliciteerd en geniet er van

2. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja eigenlijk wil ik pas volgende week vrijdag testen ofzo, tenminste als ik niet ongi word.... dan ben ik 5 dagen overtijd. Dat moet genoeg zijn als ik zwanger zou zijn.... toch

3. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    @catje1981
    Ja 5 dagen overtyd moet zeker wel genoeg zyn!
    Soms testen vrouwen dan alsnog negatief, maar daar zou ik niet vanuit gaan.
    Je kan natuurlyk ook eerder een testje wagen, met 2 of 3 dagen overtyd.
    Vooral de kv2v5 zyn erg gevoelig, dus ik denk dat 5 dagen dan zelfs nog wel lang is..

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik ga er vanuit als je echt zwanger ben je wel met 5 dagen overtijd een posi test moet doen. Maar respect als je zo lang kan wachten.

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja geloof zelf nooit dat ik zo lang kan wachten :D maar t idee is leuk. Denk dat ik maandag al test, maar hoop te kunnen wachten.

6. YanaLayli

YanaLayli Lid

22 jul 2012
    16
    0
    0
    Teamleidster
    Enschede
    Verschikkelijk he dat wachten?? mijn test was nog negatief met 1 dg overtijd en met 5 dg positief. maar je gaat al van een langere cyclus uit.

voel je je al anders dan?

nou in ieder geval succes met testen;)

7. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    officieel moet ik maandag ook ongi worden dus ik kan dan ook pas testen..:)

8. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    om terug te komen op m'n berichtje, alhoewel ik volgens mijn app die het pilpatroon nog volgt (heb ik express gedaan zodat ik nog beetje bij kan houden wanneer ik ongi zou moeten worden met pilgebruik) vorige week ongi had moeten worden (28-7) ik denk zelf dat ik 23-7 mijn ei heb gehad ivm rekbaar en veel slijm en als ik doortel tot 14 kom ik op 5 aug uit..

9. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey YanaLayli, Wou daar straks al testen maar had er geen meer in huis en kan er pas maandag een halen. Dus dinsdag testen als ik nie ongi word ;)
    Ja ik voel me wel anders, maar "zwanger" niet. Ik ben misselijk als ik op sta en het gaat pas over als ik wat eet. Ik heb de hele dagen krampen in mijn buik, rechts naast mijn navel en ben de hele dag door misselijk met vlagen. En heb aldoor zin in eten, maar als ik echt moet eten dan niet meer...... (maar ben erg bang dat mijn lijf me in de zijk neemt :() Want heb dat ik ben zwanger gevoel niet....
    Ja wachten is echt iritant.

Maar nogmaals ben echt blij voor je :D kan je al stoppen met glimlachen? ;)

10. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    @catje1981, was jij niet degene die ook reageerde in mijn topic die ik geopend had wie er nog meer gestopt waren met de pil vanaf juli?:D
    Ik lees dat jij ook bijna je NOD moet hebben, spannend hoor... je klachten zijn ook wel vaag, ik zou niet teveel hopen (is heeel moeilijk i know;)) maar het is weer zo'n teleurstelling als het niet zo is..
    ik vind het ook erg moeilijk om te wachten en wil ook graag testen, maandag is als goed is (denk ik, volgens mijn berekeningen mijn nod) wanneer heb jij je laatste ontrekkingsbloeding gehad van je pil? ik 5-7. Ik hoor het wel van je, ben benieuwd :D

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Romy, denk niet dat ik dat geweest ben :D want slik al anderhalf jaar ofzoiets geen pil meer :p maar we zijn pas sinds een paar maandjes aan het proberen. Zonder ovu testen of meten en berekenen. We laten de natuur enzo gewoon nog een tijdje op zijn beloop. En natuurlijk weet je dan wel ongeveer wanneer je vruchtbare dagen zijn maar daar klussen we niet naar.
    Ja mijn klachten zijn vaagjes en niet veel dus ga er ook niet van uit. Maar ja er is dat stemmetje in je achterhoofd he.... ;)
    Ach ja als ik niet ongi word kan ik door omstandigheden toch pas op zijn vroegste dinsdag testen....
    Hoop voor je dat je vlug zwanger bent :)

12. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Catje1981, ooh wat stom! Dan heb ik je vergist met iemand anders hihi ;) Ja precies het kan ook op die manier, lekker relaxt en de natuur zijn gang laten gaan, geen druk op de ketel.
    Van hetzelfde meid! :D

13. YanaLayli

YanaLayli Lid

22 jul 2012
    16
    0
    0
    Teamleidster
    Enschede
    Nou catje,

dat zijn wel "vage" klachten, vooral dat honger gevoel heb ik ook erg last van, maar misselijk nog niet, dat kan vanaf de 6e week erger worden...

nou succes dinsdag, hou ons wel op de hoogte? ben wel erg benieuwd, hoop het voor je.

14. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ik hoop het ook, maar denk t niet. Mis gewoon "het gevoel"
    Voel me niet zwanger alleen wat vage klachtjes die vast ook kunnen horen bij ongi worden.

Hoop voor jou dat je alle klachten lekker kan laten en nergens last van hebt :)

Deel Deze Pagina