14 oktober mijn ei gevonden m.b.v. ovutesten. Nu sinds eergister steken in lies en ongi-krampen die met vlagen komen... kan dit een innesteling zijnof toch een naderende ongi?? Heb dit echt nog nooit gehad voor mijn NOD!!! Hoop op reacties!!
Hallo! Zit precies in hetzelfde schuitje, zie mijn topic; witverlies 8 dagen voor NOD.. Niemand kan er echt duidelijkheid over geven.. Dus wordt denk ik gewoon afwachten.. Ik lees de reacties even mee.. Succes!
Ik heb 8 dagen na mijn ei, steken gevoeld, toen dacht ik dat ik me eerder had vergist. Maar die steken werden die avond alleen maar pijnlijker, het was zo erg dat ik een nat warm doekje erop heb moeten zetten. Blijkt dus dat het mijn innesteling was.
Ja ik heb de afgelopen dagen ook met een warme kruik geslapen.. Het is nu weg getrokken, dus misschien toch innesteling.. Ah we moeten nog ff geduld hebben..
Hier nog 1 die vanalles voelt en dan met name ongikrampen gister en eergister vooral nu nog af en toe. Ik dacht eerst dat het spierpijn was, ik ben nl maandag naar de efteling geweest en heb dus veel gelopen en m'n zoontje getild maar het voelt toch echt meer als krampen.....ook ik kan over 7 dagen testen. Spannend zo!!
Jeetje, ben dus niet de enige die dit heeft... bij mij komen de ongi-krampen echt met vlagen en dan vooral als ik in bed lig of op de bank zit. Gisteravond toen ik op bed lag steken in mijn lies, maar dit is ook weer verdwenen.... verder geen klachten... ben dus erg benieuwd!!!! We houden elkaar op de hoogte!!!
@amigo85: We hebben allebei ons eitje op 14 oktober gevonden, zou leuk zijn als we allebei positief testen
Hoi! Het kan allebei, dus je kan jezelf helemaal gek maken. Ik heb nu al weken soms het gevoel dat ik ongesteld moet worden, en dat bleek innestelingspijn te zijn en de "verbouwing" van je baarmoeder. Maar het kan ook goed dat het je ongesteldheid is. Ik hoop voor je dat het raak is!!
niet zo mooi... en dat voor iemand die citroentje heet.... tja toch maar ff afwachten.... meestal blijkt achteraf pas wat het was/is