similac

Discussie in 'Voeding' gestart door tweety, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wie gebruikt deze voeding? hoe is deze. zit te denken om hierop over te stappen.
     
  2. muts

    muts Lid

    25 jun 2006
    10
    0
    0
    leidster kdv
    Rosmalen
    Hallo,

    Ik geef nu nog bv en ga over op flesvoeding. Heb al Similac in huis. Mijn nichtje, nu 3, is er groot van geworden en hoor meer goede verhalen over deze voeding. Het voordeel is ook dat deze voeding niet zo prijzig is als al die andere.
    Succes
     
  3. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik geef het nu en ben er zelf ook groot mee geworden.... :D

    gaf eerst kruitvat die is een eurie goedkoper maar was telkens lastiger te krijgen bij ons...kleine kruitvat op het dorp dus met opvolgmelk gelijk overgestapt en bevalt prima.....alleen niet d efles schudde om het poeder erdoor te krijgen maar met een vork roeren......anders gaat het onwijs schuimen.....
     
  4. muts

    muts Lid

    25 jun 2006
    10
    0
    0
    leidster kdv
    Rosmalen
    misschien heb je een jumbo in de buurt, daar is de similac 0.60 euro goedkoper als bij kruidvat.
     
  5. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hoi,
    ik gebruik het ook en het is fijne voeding. Mijn zoontje doet het er super op. Is bij de Jumbo het goedkoopste en dan bij Edah. Nr 2 en 3 zijn vaak 2 voor 10 Euro. Bijv. bij Jumbo, laatst bij Etos en DA.
     
  6. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Allebei mijn dochters kregen er enorm veel rode pukkeltjes van. Bij de oudste blijven gebruiken en kreeg toe Pretnisolon om het weg te laten gaan. Bij de jongste ben ik overgestapt op Nutrilon en het ging vrijwel meteen weg.
    Kan toeval zijn, maar ik denk dat het van de voeding is geweest.
     
  7. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Andrea, ik heb gehoord dat die pukkeltjes van de vetten in het eten is, dus dat zou met de voeding te maken kunnen hebben, maar ik heb het ook maar van horen zeggen.

    Ik gebruik ook Similac, ben er super tevreden over. Voor mij de belangrijkste reden is dat het ook in het buitenland te verkrijgen is, i.t.t. bijv. Friso. En omdat ze minder reclame maken, is het veel goedkoper dan bijv. Nutricia. Laatst bij Hoogvliet gekocht, het kostte 6 euro zoveel.
     
  8. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Cimbomlu, dat zou dan betekenen dat het idd van de similac kwam. Het was bij mijn kindjes met 2-3 maanden en dan drinken ze alleen melk natuurlijk.
     
  9. Niet meer actief

    Ik gebruikte het ook. Ik was er ook tevreden over, maar DYlan kreeg veel last van krampjes daardoor over gestapt op nutrilon. Dit werkt bij hem beter. Verder vind ik de nutrilon wat meer melk en de similac niet daar blijft ook altijd wat aanslag op de fles zitten net alsof het zandkorreltjes zijn.
     

Deel Deze Pagina