36+2 geboren, nu bijna 10 weken.. druk in de slaap

Discussie in 'Prematuur' gestart door Kippetjekatie, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kippetjekatie

Kippetjekatie Nieuw lid

31 mei 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hoi!

Mijn dochter is nu bijna 10 weken (4 weken te vroeg geboren) en ze wordt steeds onrustiger in haar slaap. Af en toe huilen tussendoor en de knor en druk geluidjes worden alsmaar erger. Ze ligt wel 3 tot 4 uren in de wieg overdag, ik laat haar maar liggen te pruttelen maar heb niet het idee dat ze veel echte rust krijgt. Ze slaapt tussendoor wel wat hoor!
    Met de voeding erbij is ze na drie kwartier, soms zelfs al na een half uur, weer moe. Begint ze te gapen en wat te huilerig te worden. Ze is verder wel een vrolijk meisje en lacht zich te pletter :p
    Mischien ben ik een beetje overbezorgd maar hoorde op het nieuws dat kinkhoest weer in het land is.. Ga je ineens allemaal rare dingen horen en zien bij haar.. ;)

Iemand hier ook ervaring mee?

Alvast bedankt!

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ons ventje was te vroeg geboren, 10 dgn in het z'huis (oa couveuse) en ook hij was onrustig en snel wakker. hij sliep minder dan gemiddeld maar niets aan de hand. Hij was en is een heel sterk gezond jongetje nu van bijna twee!als je onzeker bent, aankaarten bij je arts of CB maar ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken.

Deel Deze Pagina