Hallo meiden, Ik heb even een vraagje want ik zit ergenst een beetje mee.. Ik ben een tijdje aan de Diana pil geweest ik had mijn 1e pakje gehaalt en daarvoor heb ik de pil niet gebruikt. Ik heb 1 strip afgemaakt en onge van geweest. De 2e strip ben ik eigk wel een aantal keer de pil vergeten. Ik weet niet goed wanneer mijn laatste dag was waneer ik ongestelt was. Woensdag 6 maart had ik me pil genomen, donderdag niet en vrijdag wel maar daarna moest ik er ook mee stoppen ( diana pil word uit nl gehaalt, en in mijn fam zijn er veel hartklachten voor de zekerheid ) ik heb toen een hele lichtebloeding gehad en Donderdag 14 maart was dat over. Heb toen onveilge seks gehad met mijn vriend en Zaterdag de 16 weer. Nou vraag ik me af of je een kans heb op zwangerschap ( het is wel welkom ) en wanneer ik zou kunnen testen. Heb laatste dagen overdreven veel wit slijm? en mijn bbm bijft hoog en zacht alvast bedankt xx
Zou ongeveer nog een maand wachten. Als je het te vroeg test is kan de test negatief uitwijzen terwijl je wel zwanger bent.
dat ligt er aan in welke week je de pil vergeten bent. in je bijsluiter staat exact wat de risico's per week zijn.
Dankje voor je reactie! Als het goed is was ik een week tot 2 weken voodat ik mijn pil ben vergeten ongestelt. maar heb die maand niet sirrieus mijn pil geslikt vanwegen de twijfels die er waren over de pil. cyclus is meestal rond de 26 tot 28 dagen