op de laptop lukt het mij niet meer om op de algemene lijst te komen waar je alle hoekjes onder elkaar ziet staan. Normaal drukte ik op zwangerschapspagina wat boven gebruikersinstellingen staat en dan kwam ik op het forum. Nu kom ik dan telkens terug op de eerste pagina van zwangerschapspagina.nl Ik moet dus telkens intypen: www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes of www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter om ergens te komen. Hoe kan ik dat weer veranderen?? Hoop dat iemand het überhaupt snapt.
Misschien als je bent ingelogd dan helemaal boven in beeld bij alle kopjes op forum klikken ? misshcien lukt het dan. Staat nog boven gebruikersinstellingen, staat helemaal boven aan misschien dat dat lukt nadat je bent ingelogd op forum klikken.
Hoi, Wat je kunt proberen is alle openstaande vensters op je computer sluiten. Dan via het configuratiescherm naar internet opties gaan en daar de cookies, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis wissen. Daarna Internet Explorer weer openen en het dan nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl