Hallo, Ik ben nog maar net zwanger van de tweede. Ik voel al een paar dagen een soort kriebel in mijn buik. Lastig om uit te leggen. Dit gevoel had ik ook bij de eerste zwangerschap. Herkent iemand dit? Ben ik wel benieuwd naar. Liefs, Angel
Hoi Angel1, het gevoel dat jij nu hebt herken ik inderdaad. dat heb ik ook gehad bij mijn 2 zwangerschappen. Ik vond het een zalig gevoel en inderdaad, dat gevoel is moeilijk te omschrijven. Nu zou ik je wel ook een vraagje willen stellen. Hoe ben je zo vroeg in je zwangerschap te weten gekomen dat je zwanger bent? Bij mijn 2 zwangerschappen heb ik iedere keer moeten wachten tot ik 3 weken overtijd was eer de test positief tekende ook bij bloedafname. Ben zoals je ziet nu op dit moment overtijd en kan niet wachten op het antwoord. ](*,) Als je verstaat wat ik bedoel. In ieder geval een dikke proficiat voor jou =D> Liefst smurfke
is dat alsof het kieteld? enne smurfke.. als je test op de dag dat je ongie moet worden en je cyclus is 30 dagen dan ben je 4 weken zwanger
Hoi, Ja het is idd net alsof het kietelt. Ik heb idd rond mijn NOD getest. Was positief (zie mijn fotoalbum). Waarom test je niet met de testen van deze site? Die sporen al redelijk vroeg hcg op. Ik duim voor jullie.. Liefs, Angel
hoi, volgens mij is er bijna geen twijfel meer aan dat ik zwanger ben MAAR Vrijdag doen we de test. Ik hou jullie op de hoogte Groetjes
hoi, ja dat hopen we ook. maar is dat nog niet een beetje te vroeg? onze jongste zoon in namelijk nog maar 4 maanden jong. mijn ma bv hoop op een negatieve uitslag daardoor. ze is ook een beetje bang van wat de mensen ervan gaan vinden. Groetjes
Trek je niks aan van wat andere mensen vinden meid! Denk je dat je ut zelf aankunt? SUCCES + STERKTE! Groetjes Marjo
dat ben ik van plan ook. het is idd ons leven. We hebben het er wel niet voor gedaan maar de eerste 2 ook niet en ze waren ook van harte welkom dus nu ook. Moest het zijn dat ik zwanger word, dat wordt het geboren in Augustus (zoals Renzo, mijn 2de zoon) en dan mag onze Michael naar de eerste kleuterklas.
Hoi, zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden maar de test was negatief. nog altijd afwachten dus. de kriebel voel ik wel groetjes