Het wachten ben ik soms echt zo beu! En hopen ook! Nou ja, nu dan even, vraag me af of het nu wel raak zou zijn! Zou wel erg leuk zijn als ik naar de gyn. ga met een verhaal uhm, ik ben zwanger Maar eerst maar weer eens even een paar weekjes wachten. De eerste keer dat ik voel: IK WIL NIET MEER WACHTEN! Maar nu ben ik het wachten echt even BEU! Zo dat moest er echt even uit!
Ik begrijp je heel goed meid. Dat hen ik dus ook vooral als ik nu hoor dat mijn schoonzus al in de 3 de ronde zwanger is en ik al een jaar bezig ben. ik gun haar het van harte, maar ik wil het nu ook erg graag wil niet langer meer wachten. Maar ik weet dat het Insallah zal komen wanneer het hoort
Je hebt alle reden om het wachten even helemaal beu te zijn. Ik zie dat je al in de 23e ronde bent dat is niet niks. Hopelijk wordt al het wachten snel beloont met een klein wondertje en kan je het goede nieuws meenemen naar de gyn. Heel veel sterkte. Groetjes Taby.
Ik ken het gevoel, ik ben het wachten ook beu terwijl het bij ons nog "maar" ronde 17 is... Af en toe heb je een baal dag (vooral als we net ongesteld zijn geworden wat bij mij over een dag of 2 is). Toch de moed er blijven inhouden he!
Helaas ken ik je gevoel maar al te goed. Wij zitten inmiddels in ronde 32 en het enige wat het mij heeft opgeleverd is een mk. Niet veel dus.... Maar hou moed onze tijd komt wel...
En ik ben na ronde 6 het wachten al beu! Ik hoop echt dat het binnenkort eens raak is, maar als ik sommige berichten lees, kan het geduld wel eens lang op de proef worden gesteld......
Het lijkt me vreselijk om zo lang te moeten wachten! Ik kan er ook zo slecht tegen. Oké, we zijn pas in ronde 3... Maar dat wachten! Ik heb zo ongeveer het geduld van een peuter. De dagen kruipen werkelijk voorbij. Ik ben vreselijk alert op allerlei vage klachten, ik maak mezelf helemaal gek volgens mij. Maar probeer er maar eens niet aan te denken, onmogelijk! Ik blijf maar denken wanneer ik zal testen en hoe en wanneer ik het aan m'n (schoon)ouders ga vertellen... Ow, wat zal de teleurstelling enorm zijn als de komen...
Snap je heel goed.. wachten is nooit leuk en al helemaal niet zoals jij het schrijft. Maar zoals iemand al zei het kan lang duren maar hou de moet vast. hoe moeilijk het ook is.
Ik kon niet wachten met testen, mijn langste cyclus was 26 dagen, en dat is vandaag. Maar, omdat ik die 26 dagen heb gehad toen ik de griep had, heb ik toch de test gedaan! En wat blijkt.......ZWANGER.......ik kan het niet geloven, maar het staat er echt! En nu de komende tijd mijn mond houden....pfff, dat wordt lastig!
Super zeg! Wanneer had je eigenlijk mogen testen? Alvast gefeli hoor, en een fijne en goede zwangerschap toegewenst!
Dank je wel. Eigenlijk kon ik woensdag pas testen. Kan het nog niet geloven (dat kan ook vast niet na een paar uur!) Groetjes, Joyce