Gisteren heb ik mijn 3D echo gehad! Hier heb ik het resultaat! Hij is super mooi Het hoofdje lag 1 week voor op groei en de beentjes 1 week achter. Is dit vrij normaal? Beentjes zijn altijd al iets korter geweest, maar wij zijn allebei ook niet groot! Ben nu 28 weken zwanger en het kindje werd geschat op 1156 gram. Is dit ook normaal?
Volgens mij volkomen normaal! Wat een schatje! Onze zoon was met 28 weken geschat op 1280 gram en bij de geboorte woog hij 4500gram
Hoi! Ik heb gisteren ook mijn 3D echo gehad 27w2dgn en hoofdomtrek was 28w3dgn en beentjes 27w en gewicht 1147 gram en 33 cm dus helemaal goed..Ze zei ook wel het kan dat dat bv het hoofdje volgende week niet zo hard groeit en de beentjes weer ineens veel meer..Dat is dus per week verschillend.. Maar mooie 3d foto hoor!Mooi he dat je dat al zó duidelijk kunt zien!
Het geslacht weten we ja! Kan het wel met jullie delen Het kindje vind het ook niet erg om te showen hoor! Lag de hele tijd met de beentjes open! En nog een foto waarbij het kinnetje lekker op zn borstje rust
He samantha, ik dacht al echt serieus een jongen...hij heeft echt een jongens koppie!! Maar dacht vraag het eerst even hihih!! super leuk joh!
Wat een schattig jochie! Volgens mij mogen ze een weekje achter lopen en/of voorlopen. Ze kunnen niet alles Tegelijkertijd denk ik dan
Ja ik vind het ook al echt een jongenshoofdje haha Ben er ook heeeeel blij mee hoe hij eruit ziet Maar het is ook zo dat ze niet alles tegelijk kunnen, dus zal het wel goed zitten
prachtig hoor! Heb toen ook 3d echo laten maken van mn zoontje. Zo mooi is dat. Hoofd van mijn zoontje lag trouwens altijd al zo'n twee weken voor. En is altijd gebleven. Heeft ook nog steeds een groter hoofd dan gemiddeld hahaha
wat een mooie duidelijke foto's... haha en tja wie nu nog over het geslacht durft te twijfelen moet misschien even langs de opticien