We gaan misschien ons huis in de verkoop zetten, en nu ben ik op zoek naar iemand die mij wat tips & trucs kan geven mbt mijn interieur (voor de foto's) Ik heb van inrichten echt geen kaas gegeten, voor mijn gevoel is het echt een ratjetoe Is er iemand die mij hierbij wil helpen? Foto's stuur ik dan via pb. Trefwoorden: petrol, antraciet, wit, minimalistisch, planten.
Je mag me een pb tje sturen hoor. Ben altijd bezig met inrichten thuis en bij familie en vrienden. Is niet mijn werk maar wel een grote hobby
Voor het maken van de foto's hebben wij destijds alle overbodige dingen weggehaald, geen 100 kussentjes op de banken, geen grote box midden in de woonkamer, of kinderwagen in de hal.Bedden netjes opgemaakt. Geen frutsels en potjes in de badkamer. Alle gordijnen open, veel licht in huis! En wat vers fruit op de fruitschaal en een bloemetje op tafel. Kijk eens bij een groot makelaars kantoor naar de foto's op funda. Dan kun je zien wat ze wel/niet doen. Wij hebben destijds de hele schuur volgezet met overbodige dingen. En na de foto's gewoon weer in huis gezet.
Bedankt voor je reactie en tips! Ik heb eigenlijk geen overbodige prulletjes in huis staan (minimalisme). Ik heb veel foto's bekeken inderdaad, heb halve musea voorbij zien komen Ik ben alleen heel kritisch en niet tevreden... Top, dank je wel! Ik stuur je zo wat foto's!
Ik heb foto's geupload, maar ze zijn niet zichtbaar voor anderen..... Ik ga hier even mee prutsen en probeer het dan opnieuw, @twinkle star. Ik stuur ze dan ook naar jou, @kleinegup! Bedankt alvast!