Kennen jullie dat, dat wachten zo lang duurt? Op dit moment zitten wij te wachten tot het ziekenhuis belt dat ons zoontje opgenomen wordt voor de operatie. Op dit moment is het een achtbaan van een "gezond" mannetje zijn we naar een hartpatientje gegaan die met spoed geopereerd moet worden. En ik zie er zooooo tegenop
Sterkte. Herken het wel maar van een minder ernstige situatie, liesbreukje. Dus qua heftigheid nogal verschil. Maar t wachten op de operatie blegh. Heel veel sterkte!
Ja Teske het wachten is vreselijk, je kan het maar beter gehad hebben Hebben ze wel een indicatie gegeven wanneer hij moet? Jij ook sterkte met wachten!
Wij hebben het gelukkig achter de rug. Maar vanaf de diagnose liesbreuk tot aan de operatie (hebben zrlf echt door moeten drammen tot hij snel geopereerd kon worden), niemand had haast, zl wel veel pijn. Jij sterkte met wachten. Hopelijk snel bericht. Kunt het idd beter gehad hebben, hoe vervelend ook. Kun je iig toewerken naar herstel!
Wat ontzettend spannend! Ik heb er geen ervaring mee maar ik wil jullie veel succes en sterkte wensen.
jeetje heftig zeg! hopelijk zijn jullie snel aan de beurt zodat je het achter je kan laten... Sterkte komende tijd!
Teske wat fijn dat je er vanaf bent! Dank jullie! Wordt gewoon gek van het wachten vooral omdat het met spoed is dan zit je toch niet lekker Ik zie er als een berg tegenop dus het kan dan ook maar snel gebeuren en kunnen we met het mannetje aan het herstel gaan werken.
Veel sterkte met afwachten. Ik hoop voor je dat je snel bericht zal krijgen, je kan het maar achter de rug hebben Hopelijk zal het allemaal goed gaan en zal je kleintje snel herstellen. Hier net als Teske ook moeten wachten op oproep voor operatie liesbreuk en dat is niet leuk (maar wel veel minder spannend dan de operatie waar jij op moet wachten)
heel veel succes met wachten want dat is slopend.. zelf heb ik als kind ( nog geen 2 jaar oud) een open hartoperatie ondergaan en in 2009 nog een gehad. het wachten daarop was vreselijk. was blij toen het achter de rug was.. ( de 1e keer weet ik zelf niks meer van de 2de keer des te meer) wat heeft je zoontje precies waaraan hij geopereerd moet worden?
Mijn zoontje heeft Matig-ernstige subvalvulaire aortaklepstenose ten gevolge van een richel in zijn linkerhart kamer. Mag ik vragen wat je zelf hebt Wensdroom? De richel groeit hard en de schade aan zijn hartkleppen wordt dus alleen maar groter. helaas nog geen goed nieuws gehad, hij mocht eigenlijk aankomende week omdat hij op de planning stond maar veel spoedeisendere kindjes waren er dus nu hopelijk de week erop.
succes met wachten hopelijk is hij snel aan de beurt! zelf heb ik een asd ( gat tussen de boezems) gehad toen ik 2 was is die gedicht. maar door het ontstaan van litteken weefsel en vaat problemen kreeg ik pericarditis constrictiva ( ontstoken en te strak zittend hartzakje) het hartzakje is in 2009 gedeeltelijk verwijdert. verder heb ik verschillende hartritmestoornissen,een stugge rechter hartkamer en een eerste graads av blok. tevens door het vast houden van lange tijd veel vocht een lichte levercirrose ontwikkeld.
Ach jeetje, wat erg! zo'n kleintje die al zo'n zware operatie moet hebben! Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je kleine er zich moedig doorheen slaat!! XXX
Woensdag wordt hij opgenomen en donderdag staat de operatie gepland. Wij zijn heel "blij" dat we nu wat zekerheid hebben maar is ook zo vreselijk spannend ben blij als hij weer vrolijk rond rent door de huiskamer
fijn dat je nu duidelijkheid hebt. maar idd het blijft spanend! heel veel sterkte en hopelijk knapt hij er snel van op dat hij weer vrolijk door je huis heen rent.. gelukkig herstellen de kleintjes vaak heel vlot. dikke knuffel en nogmaals sterkte
Ilona, ik wilde je heel veel succes en sterkte toewensen. Het is nogal wat en zeker op zo'n jonge leeftijd, arm mannetje!