Daan nee kan me voorstellen dat je de opbrengst nou niet super vond nee....maar... Houd de moed erin...Wie weet is het wel raak!? Ik ga heeeeel hard voor je duimen en zal er een kaarsje voor aan steken! Fijn weekend!
@laney gefeliciteerd! @mamEllen, ik denk dat ik jou ook wel mag feliciteren! Super zeg! Alweer een positieve test! @hier: helaas vanochtend weer een negatieve test. Zal nu ook wel niet meer positief worden he? Wij hebben geen IVF gedaan, alleen icsi.
Hoi, Nou ik heb vanmorgen getest en tegen alle verwachtingen in direct positief!! Ik wist niet wat ik zag! Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg. Durf nog niet blij te zijn.....Wat een achtbaan dit! Hopen dat het blijft zitten. Ben m'n miskraam van een paar jaar geleden nog niet vergeten.....
mamellen wat zie ik aan je banner..... gefeliciteerd hoor! hoop dat alles goed blijft zitten!!! geniet ervan!!!
Daan! Wat fijn! Gefeliciteerd!!! Dan lopen we tegelijk! Probeer er voorzichtig van te genieten..!! Babycomp, ja! Idd de test was nog steeds positief vanmorgen, ik dacht: dan mag ik een andere banner Ik wou vandaag de gyn bellen op het ivf spreekuur, hebben ze vrij vandaag! Pff...Haha! kan niet meer wachten ik wil het zien!! Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je nu? Was dit je tweede poging? Of was het een cryo?
Wat een positieve berichten hier!!! Gefeliciteerd meiden! Lekker van genieten. Ik had vanochtend weer negatieve test (dag 13), dus nu echt duidelijk dat onze poging helaas mislukt is. Nu maar even een maandje rustig aan...
ai....wat een domper meid! vreselijk! sterkte gewenst! Je verwachtingen zijn toch wel hoger naar een behandeling...en de teleurstelling is dan des te hoger..!
hallo, Ik heb 28 april mijn eerste iui gehad. Ik vind het wachten echt verschrikkelijk. Ik voel ook allerlei dingen waarschijnlijk wordt ik behoorlijk in de maling genomen door mn eigen lichaam. Maar ik ben al heel de dag misselijk en heb steeds wat buikklachten. Maar ik moet geduld hebben. Wij zijn in totaal al 3 jaar proberen. n het pr
Wat spannend meid! Ja, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden...maar wie weet is het deze keer goed!! Succes!