Hallo dames, Ik hoop dat ik bij jullie wel antwoord krijg om mijn onzekerheden wat tot rust te brengen. Van het fertiliteitsteam krijg ik alleen het gevoel lastig te zijn. Twee maanden terug startte de eerste ronde iui met medicijnen. Uiteindelijk ging de inseminatie niet door. Door een trage follikelrijping en alles duurde mijn cyclus 55dgn. Toen ik na stop utrogestan ging menstrueren was het heel kort en heel licht. Maan drie dagen is voor mij gewoon, maar ik dacht door de medicatie heftig (-er) te gaan menstrueren. De fertiliteitsarts wilde dat ik een stopmaand had, dus de afgelopen maand medicatieloos. Afgelopen vrijdag verloor ik helder bloed. Bij elkaar twee keer een veeg rood, een klein streepje in een maandverbandje en zaterdagmiddag al niets meer. Met een knoop in mn maag een mail gestuurd aan het fertiliteitsteam. Die gaven alleen als antwoord dat ik goed bezig was en dat ik komende vrijdag pas gezien hoefde te worden. Maar ik wil het zo graag goed doen en weten of dit een doorbraakbloeding was/is, of toch mn menstruatie. En daarbij vraag ik mij af waarom juist nu mijn menstruatie zo anders is dan normaal. Sorry voor de laptekst, maar ik ben zo onzeker over wat er nu allemaal gebeurd. Ik ken mn lichaam op deze manier niet en weet niet wat er gebeurd. Alvast bedankt voor jullie tijd.
ik denk dat je je teveel zorgen maakt, omdat je er teveel mee bezig bent in je gedachten, wat natuurlijk begrijpelijk en herkenbaar is. als ik het zo lees dat voor jou drie dagen normaal is zou ik me geen zorgen maken. je lichaam is al die medicatie ook niet gewend en elke cyclus is al anders dus maak je geen zorgen. er kan naar mijn idee niks ernstigs zijn. bij mij verschilt je menstruatie ook altijd na de medicatie. word vanzelf weer normaal.
heb ik ook hoor dus niks om je gerust te maken! wat ik lastig vind dat je niet goed weet of je al echt ongesteld bent. Dus zit dan elke keer te twijfelen of ik mij dan weer kan aanmelden voor een nieuwe behandeling. Bij de echo zien ze gelukkig elke keer dat BM slijmvlies weer dun is. In ziekenhuis maken ze zich er idd niet echt druk om.
Hè dames bedankt voor jullie ideeën! Steunt mij zoveel meer dan de reactie van het fertiliteitsteam!!! Echt jullie kunnen zo een team vormen voor twijfel mutsen als mij