Dag dames, Nu onze dochter bijna 14 maanden oud is hebben mijn man en ik besloten er weer voor te gaan! Heel spannend! Een vraagje aan jullie: Op 15 oktober had ik mijn onttrekkingsbloeding en op 18 oktober had ik weer moeten beginnen met de pil en ben ik gestopt. Als ik uitga van die 15 oktober (1e dag laatste menstruatie - kun je daar vanuit gaan met een onttrekkingsbloeding?) zit ik nu op dag 14 in mijn cyclus. Vanaf afgelopen vrijdag, (volgens mijn theorie) dag 11 in mijn cyclus heb ik last van buikpijn (baarmoederkramp) en wat vreemde afscheiding, dik slijm, maar met bloed. Zeg maar alsof het het einde van je menstruatie is. Hebben jullie theorie wat dit kan zijn? Eisprong, menstruatie of ontpillen?? Moet je eigenlijk wel 'ontpillen' als je de pil maar 7 maanden geslikt hebt? Hoor graag van jullie Pfff... weer even wennen hoor, die vreemde kwaaltjes die je niet kunt plaatsen en de bijbehorende onzekerheid. Alvast bedankt!
Het kan van alles zijn. Maar denk dat het bij het ontpillen hoort, ook ik had de eerste cyclus last van bloedverlies.
Het kan ook oud bloed zijn je lichaam is natuurlijk helemaal van slag en is zich helemaal aant schoonmaken zou even wachten , want als het een innesteling is dan is het heel vroeg.