Menstruatie na curretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama2017, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Op 23 januari heb ik bij 10 weken zwangerschap te horen gekregen dat ons kindje gestopt is met groeien na de eerste echo (6+5) 2 dagen later ben ik gecurreteerd.
    Ik heb altijd een zeer onregelmatig cyclus, maar nu werd ik op dag 29 (precies 4 weken) na de curretage al 'ongesteld'. Heel snel want bij mijn miskraam hiervoor duurde het 9 weken. !!

Nu mijn vraag. Was het wel een menstruatie? Het was namelijk erg weinig. Eerst 2dagen bruinverlies, toen een beetje helderrood. Ik dacht het zet nu door. Maar dat was het ook. Een dag helemaal niks.... Een dag later klein beetje rood/roze verlies. En nu is het alweer over.

Moet ik dit zien als menstruatie? Of gewoon nog even wachten.... Help ???!

Bedankt alvast. :)

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Zou het niet gewoon wel je menstruatie kunnen zijn geweest, maar dan wat minder doordat je 4 weken eerder gecurreteerd bent? Dat je slijmvlies daardoor wat dunner is omdat ze alles weggehaald hebben?

Ik weet het niet zeker hoor! Weet niet of dat misschien een reden zou kunnen zijn? Of zeg ik iets heel geks? :)

Veel sterkte in ieder geval!

3. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Ik hoop het! :) Alleen de gynaecoloog zei op de na controle dat er nog best wat bloed in de baarmoeder zat. Maar dat maakte niet uit want dat zou er dan wel uit komen bij de menstruatie. Hij zei dat ik rekening moest houden met een heftige menstruatie. Nou........ Haha alles behalve heftig....

Lastig. Ik wil zo graag verder.

Deel Deze Pagina