Wie helpt ons hopen...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tigger77, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag wordt ons oordeel geveld om 15.00 uur.
    Na een vervelende echo vorige week waarin werd gemeld, groeiachterstand in verhouding met termijn en nog geen kloppend hartje en het ziet er niet goed uit. Kom volgende week maar terug. Heb ik de hele week mij nog zwanger gevoeld en hopen wij vanmiddag eigenlijk dat we alsnog groeiverschil zien of een kloppend hartje.

Wie duimt of hoopt voor ons mee, na een week vol slapeloze nachten, mijn hoofd er niet bij kunnen houden is het bijna zover... wat duurt die dag toch lang.....

2. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    ik duim, bid, hoop en wens met je mee dat vanmiddag alles goed blijkt. Heel veel sterkte!
    Het lijkt mij in ieder geval een positief teken dat je je nog erg zwanger voelt. Niet dat dat een garantie is, maar toen het bij mij mis was wist ik het al, omdat ik aan mijn lichaam merkte dat het zwangere gevoel verdween. Ook is je zwangerschap nog zo pril. Ik heb vaker gehoord dat de eerste echo nog weinig duidelijkheid gaf. Nog niet opgeven dus!

3. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Lieve Tigger,

Ik duim ontzettend met je mee....om 15 uur zal ik aan je denken en positieve gedachten jouw kant opsturen....hoop heel erg voor je dat het toch allemaal goed zit. Hopelijk kom je de resterende tijd goed door....ik ben de vorige keer gaan wandelen in het bos en de keer daarvoor op het strand....dat was best prettig.

Sterkte en groetjes van Barbara

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Tigger ik duim dat je een pracht van een echo ga krijgen. Het komt nogal eens voor dat er bij de eerste echo een groei achter stand is omdat het nog te klein is om goed te meten. Heel veel succes met je echo straks.

5. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik duim ook heel hard voor je meid.

heel veel sterkte vanmiddag.

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik zal voor je duimen.
    heel veel sterkte vanmiddag.

7. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Lieve Tigger,

Natuurlijk denk ik aan jou-jullie om 15u. Ik denk zo ie zo al de hele ochtend aan jou...duim zeker mee en leef met je mee meid.
    Ik mag hopen dat jullie een mooie echo mogen gaan zien.
    Succes en sterkte...wat zul je zenuwachtig zijn...laat het maar snel 15u zijn.

Groetjes Lilly

8. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, doet me goed! Ga nu m'n dochter uit bed halen samen nog wat gezelligs doen en op naar het ziekenhuis...
    Ben zo zenuwachtig dat ik wel kan ******* hoop dat ik het binnenhoudt...

9. Loe

Loe Niet meer actief

Ik denk ook aan je Tigger!

10. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Hi Tigger,

Succes vanmiddag! Ik denk aan je en duim voor je...

Lillies

11. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Nou ik weet niet of ik blij moet zijn of heel hard huilen moet. Dat heb ik toch al gedaan hoor, maar goed...

Conclusie van de echograaf:
    Het ziet er heel onregelmatig uit en het lijkt op een vruchtzakje van 5 weken, nog geen hartaktie. Het was wel gegroeid ten opzichte van de volgende keer maar dat is logisch omdat je lichaam nog steeds zwangerschapshormoon etc. aanmaakt. En ik maar denken als het maar gegroeid is, nou dat wil dus nix zeggen...
    Omdat je menstruatie wat onregelmatig was wil ik en kan ik nog geen 100 % zeker zeggen dat het niet goed zit.
    Maar 90 % kans dat het fout zit. Dus kom volgende week om 12.15 uur nog maar een keer terug.

Dacht ik eindelijk een knoop door te kunnen hakken, moet ik nog een week gestressed en slapeloos door het leven. Daarbij komt ook nog eens dat mijn ouders zaterdag op vakantie vertrekken en ik ze express nog nix verteld heb om ze geen zorgen te laten maken. En nu komt het er misschien wel opaan dat ik in de week dat ik ze het meest nodig heb, ze er niet zijn... en ik ga ze echt niet bellen op hun welverdiende vakantie. Ze het nu vertellen wil ik ook niet want mijn vader kennende is het nog een ergere zenuwpees als ik
    Ik ben al erg blij dat mijn vriend vakantie heeft en gewoon thuis is...
    Dus tot zover nog steeds in de stress en slapeloos...

Bedankt voor het duimen! Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen uhum :(

12. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi,

Wat een stress en onzekerheden verkeer je in.
    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, omdat als je uitgaat van wat je zelf dacht, dan lijkt het foute boel, maar weet ook dat de wonderen nog niet de wereld uit zijn. Dus toch nog proberen een beetje posititief te blijven.
    Huil het eruit, dat is zowiezo goed, lucht op en dan geef je je verdriet een plekje.

Sterkte

Gr Samantha

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Tigger wat vervelend dat je nu nog niks weet. Kan je niet vragen of je bloed mag laten prikken een daling van het hcg weet je dat het niet goed zit maar als het verdubbel zit het wel goed dan ben je iig verlost van die onzekerheid dus ik zou het zeker ff vragen. Nogmaals sterkte

14. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Oh Tigger, wat een ellende... Nog langer in onzekerheid :( Ik heb helaas geen goede tips of suggesties en kan je alleen maar heel veel sterkte wensen de komende slopende week...

Lillies

15. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    Oh Tigger, wat een onzekerheid. Ik duim dat je volgende week positief bericht krijgt, maar iig zekerheid. Dit is killing!
    En dan ook nog je ouders op vakantie. Bah!
    Sterkte meid!

16. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Ladies, net toch maar weer even de verloskundige gebeld met het vonnis. Heb een goed gesprek met haar gehad en denk idd dat het toch echt niet goed zit. Ze zei me nl. even terug te tellen naar de datum wanneer ik positief testte. Nou dat was 3 weken geleden en dan zou ik volgens de echograaf dus 2 wkn zwanger geweest moeten zijn, oftewel dan kun je nog helemaal niet positief testen...
    Toen ik dit hoorde viel er toch een soort druk van me af. Dus ik denk dat ik mezelf een heel groot plezier doe als ik het voor mezelf al afsluit. Nou ja groot plezier, tzal me volgende week dan een hoop verdriet schelen, dan valt het tenminste niet meer tegen en kan ik het al beginnen af te sluiten.
    Ik ga het vanavond wel met m'n vriend bespreken, hij is gelovig en staat er dus net even iets anders tegenaan als ik en ik vind wel dat ik eerlijk moet zijn over mijn gevoel, tis tenslotte zijn kind dat ik draag.

17. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Beste Tigger,

Veel sterkte meid! Ik weet nog van mezelf dat het ook bij mij lucht gaf toen ik voor mezelf inzag en toegaf dat de zwangerschap niet goedzat.....die onzekerheid is o zo vermoeiend......ik had door het toe te laten in mijn gevoel ruimte gekregen om weer verder te gaan...hoe verdrietig en moeilijk ik het ik vond hoor!

Ik vind het inderdaad ook een goed idee om naar je Hcg te laten kijken, dan heb je duidelijkheid binnen 2a3 dagen.......dit hebben ze bij mij ook gedaan en dit gaf toen snel duidelijkheid.

Veel sterkte meid welke weg je ook ingaat.....vergeet niet "hoop doet leven....

Liefs.

18. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Tigger,

Tjonge zeg wat een verhaal.....goed van je dat je nog met de VK hebt kunnen praten. Ik kan helaas geen helende woorden zeggen....dan dat ik erg met je mee leef.
    Nu weer wachten tot volgende week....mag je geen bloed laten prikken op HCG?
    Meid sterkte, groetjes LIlly

19. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Tigger,

paar dagen later en ik vroeg me af hoe je het maakt meid?

Sterkte...groetjes Lilly

20. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0

Deel Deze Pagina