nog even wachten en dan is mijn nod. ik heb dinsdag al getest.. te vroeg , savonds en hartsikke omo wit natuurlijk. nu moet ik wachten van manlief...want die word er knettergek van ( en ik dan?!?) ik heb al sinds mijn ei krampen en steken in mijn buik. en vandaag ook in mijn onderrug. heb wat last gehad van dikkere witte afscheiding , die nu weer weg is...... ben misselijk en mn boobies!!oef die doen pijn.... gisteren een enorme huilbui gehad om iets wat nergens op sloeg..... en dus slaat de twijfel en angst toe. we zijn sinds dec bezig en ik wil zo graag.. maar ik praat mezelf wel vaker zwanger...dusjah nu is t wachten.....
Ja niks is zo spannend als wachten... het is echt slopend, maar er zit niks anders op. Ik voelde me afgelopen maand ook anders dan anders en had stille hoop, maar helaas afgelopen zaterdag ongesteld geworden Succes nog met even wachten en ik duim voor je dat je zwanger bent!
Knap dat je wacht tot je NOD! Je symptomen klinken goed! Gelukkig ben je ook nuchter genoeg om te weten dat het helaas niet alles zegt. Ik ga voor je duimen!! Ik ben in dec ook gestopt met ac dus ik snap je gevoel dat het zo langzamerhand wel eens mag gaan gebeuren
ik heb weer getest vandaag met kr2v5 weer negatief de 17e weer een test en dan hopelijk beter nieuws... anders wie weet de volgende keer... maaar nog steeds baal k van wachten wat zijn er eigenlijk veel vrouwen met hetzelfde probleem he? een heel forum vol.... daar was ik me nooit bewust van
Dat is balen meis, nu idd nog even afwachten.. Nee, ik dacht vorig jaar toen lief zei dat hij samen graag een kindje wilde; kom maar op, dat is zo gepiept.. En al na 1 maand besef je hoe bijzonder het zal zijn als je het echt mag meemaken. Tot die tijd is het inderdaad gewoon afwachten.
Hier zit nog zo eentje Ieder pijntje, kriebeltje of steekje wordt nauwkeurig geregistreerd en over gedubd. Geduld... ik moet er nog op oefenen
Haha ook dat herken ik!! Wij zijn in febr even gestopt en vanaf mei er weer voor gegaan. Toen ben ik in een schrift al mijn ovu testjes gaan bijhouden en schreef ik dagelijks op wat ik voelde. Daar ben ik mee gestopt! Ik heb de gave om mezelf helemaal gek te maken. Omdat we elkaar deze maand nogal veel mislopen hebben we besloten er even niet op te letten. Nog geen test aangeraakt en geen idee wanneer mijn nod is. Heerlijk!!! Ik denk dat we het nog een tijdje zo proberen.
hoi! ook ik ben in december gestopt met de pil. vorige maand heb ik al even mogen snuffelen aan het zwanger zijn. nu zit ik ook weer op het wachtbankje. ik heb vanaf 5 dpo ongeveer steeds wat buikpijntjes. vooral in mijn liezen. eerst was het vooral 's nachts, maar nu heb ik het toch ook overdag. gisteren had ik 1 stukje bruinverlies. misschien innestelingsbloeding? en ik ben zooo moe!! en zere benen. de buikpijn herken ik van de vorige keer. het is geen menstruatiepijn, het is echt anders. mijn schaambot is ook gevoelig. vannacht borrelde het in mijn buik, heel laag, zeg maar achter mijn schaambot. het voelde niet als borrelen van mijn darmen, dit leek meer aan de voorkant te zitten. volgende week woensdag of donderdag kan ik pas testen. áááárrgghh! ik word gek van het wachten whahaha! succes allemaal!
oh ja, en ik ben afgevallen! inmiddels al 700 gram in 3 dagen! er is van alles gaande wat blijkbaar veel energie vraagt.
@Roeska: spannend voor je meid! Je hoort vaak dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent toch? Ik hoop het zo voor je! Vorige maand had ik voor het eerst nergens last van en viel ik ook ineens onwijs af. Daardoor kreeg ik toen het idee dat er misschien toch wel iets was. Na 2 dagen een lichte test toch gewoon ong geworden dus ik weet het niet. Maar ik vind het grappig dat jij dit ook als symptoom ziet. Meestal hoor je juist over veel eten en aankomen.
hoi Lizzy, tja, ik weet niet of het een symptoom is, maar het valt me wel op. de enige reden die ik kan bedenken is dat er iets heel hard aan et werk is, en dat is positief! ik eet wel normaal en ja, wel wat meer honger maar dat mag geen naam hebben. lastig om niet te weten wanneer je nod is! je weet welzeker dat je je ei hebt gehad? spannend! ik weet eigelijk ook niet wanneer mijn nod is. vóór mijn miskraam ben ik maar 1 keer ongesteld geweest vanaf december. en toen heb ik volgens mijn geen eisprong gehad. mijn temp was niet gestegen. ik ga maar uit van 14 dagen. maar de vorige keer toen ik na 14 dagen testte, was ie zéér positief. dus ik kan misschien wel ietsje eerder testen.
@Roeska: Sorry, had ik duidelijker moeten zeggen. Ik weet bewust niet wanneer mijn NOD is en ik hou deze maand ook geen rekening met mijn eisprong. Vriend is veel weg, ik was weg en ik wilde mezelf niet gek maken met een positieve ovulatietest terwijl we elkaar misschien net mislopen. Deze maand laten we het dus even voor wat het is en zien we het wel. Ik merk ook dat ik daardoor weer meer zin heb in seks. Kennelijk leg ik mezelf anders toch een bepaalde druk op van "nu moet het". Ik hoop echt voor je dat er iets moois aan het groeien en ontstaan is! Op naar die positieve test!
wat een gezellig gebabbel allemaal nu weer een dillema erbij hier. vandaag niet ongesteld wakker geworden. normaal altyd! en nu niet hoor.... pfff helpt allemaal niet want geeft me hoop...en daarmee maak ik mezelf weer knettergek.... ik heb nu 3x getest . alle 3 te vroeg natuurlijk. de laatste was 2dgn terug. en alle 3 de keren negatief. dus durf nu niet meer
hey bijoux, wat naar die onzekerheid! aan een kant natuurlijk wel goed dat je nog niet ongesteld bent. ik kan me goed voorstellen dat je niet meer durft te testen. heb je nog steeds de klachten die je beschreef? ik hoop dat er gauw duidelijkheid is! ik zit nu op 10 dpo. de laatste paar dagen steeds hele kleine beetjes bruinverlies gehad, echt zeer minimaal. ik moest er bijna een vergrootglas bij hebben haha! de ergste buikpijn is nu trouwens wel over. maar nog wel regelmatig wat last van mijn liezen en dan vooral links. daar steekt het soms ook onderin mijn buik, steeds op hetzelfde plekje. temp nog steeds hoog. oh, ik hoop zo dat we allemaal snel zekerheid hebben! succes met wachten...!