Ff om mij moed in te praten, hoe snel waren jullie weer zwanger na een hele vroege mk? Heb net een hele vroege mk gehad en hoop heel erg weer snel zwanger te zijn en dat het goed gaat! (4wk en 1 dag nog maar dus als ik niet had getest had ik het niet eens geweten) Alvast bedankt!
ja inderdaad. zodra jouw lijf er weer klaar voor is,kun je weer zwanger worden. en een lijf hersteld heel snel. ik heb vorige maand een miskraam gehad met 5w2d. en op dag 25 had ik weer een eisprong. en hopelijk is die goed benut! maar voor nu eerst heel veel sterkte!
Wat naar is dat he ! je hebt een positieve test in handen bent allerlei plannen aan het maken en er gaat van alles door je heen, in juni hadden wij dat ook twee dagen heb ik mogen genieten van het feit zwanger te zijn daarna kwam de ongesteldheid Wat je zegt hadden we niet getest had je het gewoon niet geweten, dan was de menstruatie gewoon wat vertraagd.... Maar goed ik was ook opzoek naar info om weer zo snel mogelijk zwanger te worden, had ook gelezen dat je wat vruchtbaarder bent na een miskraam. Deze maand helaas toch weer menstruatie wel vreemd twee dagen en veel oud bloed, dus je begrijpt dacht dat het weer raak zou zijn ! maar nee hoor het blijft wit op de test. Ik gooi het erop dat alles nog moet bijkomen van de miskraam. Ik wens je veel sterkte, en blijf moed houden ik heb wel geen positief verhaal maar vond dat ik het je toch even moest vertellen.
Bedankt voor jullie reacties! Balen zoiets hè! Maar eigelijk hadden we het misschien niet eens geweten dus hopelijk snel weer raak! Heb idd gehoord dat je dan vruchtbaarder zou kunnen zijn dus we hopen het met z'n allen maar hè! Hoop nog op positieve verhalen dat geeft wat moed!