haha, daar zat ik ook al aan te denken, dat het rond de kerst wel leuk zou zijn en ik ga naar belgie naar de gyn (het ziekenhuis daar is net zo ver als in nederland voor ons en in belgie krijg je meer echo's) de vorige keren ben ik rond de 6weken geweest. ik denk dat ik nu iets langer wacht?? (als ik dat volhou) en pas na een week of 8-9 het vertel, als ik mijn mond kan houden?? dat is het moeilijkste. omdat het bij mij de vorige keer rond de 7weken misging. maar zat nu ook al te denken dat dat lastig gaat worden bij oud en nieuw, mocht ik dan al zwanger zijn of de kans erop is groot, dan drink ik niet, maar dat doe ik anders wel (niet veel, maar een passoajus) dus dat valt gelijk op ach we zullen het wel zien. laten we hopen dat we het rond de kerst kunnen vertellen
Ohw hihi jah dan valt het wel op idd... Anders doe je gewoon alsof er iets in je jus zit terwijl dat niet zo is? Hahaha. Waarom ga je eigenlijk naar de gyn en niet naar een vk? Lijkt me wel fijn als je dan eerder een echo krijgt, want ik zie de bui al hangen dat ik er pas een krijg met 12 weken ofzo... Ik hoop dat ze me niet zo lang in de stress laten zitten, want nu na die mk word ik volgens mij gek de eerste weken... En tsja, wij zullen het toch eerder moeten vertellen dan 16 weken, hahaha. Maargoed, bij die mk had ik wel de hele zwangerschap bloedverlies. Dus als ik dat de volgende keer niet heb is er eigenlijk geen enkele reden om te denken dat t mis gaat.
volgens mij hebben ze in belgie niet echt een vk? dan ga je gewoon naar de gyn. het is niet dat ik er echt een indicatie ofzo voor heb. het is hier in de buurt best normaal om naar belgie te gaan (knokke) het lijkt me ook niet leuk om tot een week of 12 te moeten wachten, dat zou ik ook niet redden. denk dat ik de eerste weken ook erg zenuwachtig zal zijn. bij jou is het nog later misgegaan, dus dat lijkt me nog spannender? maar inderdaad dat bloedverlies was dan ook al een teken. het blijft gewoon eng.
Ohw, ja ik woon namelijk ook dicht bij de belgische grens (limburg) maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van naar de gyn in Belgie gaan... Maar het blijft idd eng... Ik ga gewoon als ik erachter kom dat ik zwanger ben naar de huisarts en zeg dat ik een echo wil omdat ik t anders niet trek. Dan krijg ik vast een verwijskaart om bij het ziekenhuis even een echo te laten maken. Ik ga het ook anders echt niet trekken hoor... Ik was bij de zwangerschap van Vince al hartstikke onzeker, laat staan na dit hele gebeuren... Met 12 weken ben ik op van de zenuwen!
Zo, ik haal ff ons topic naar boven. Ben trouwens begonnen met temperaturen, vraag me af of ik daarmee een patroon in de cyclus kan ontdekken??
haai, over temperaturen weet ik niks. heb wel gelezen dat je iets aan je temp. merkt als je je eisprong gehad hebt?? ben wel benieuwd hoe en wat hier voor de rest op het gemakje, was vanmorgen weer afgevallen in totaal nu rond de 6kilo, dus dat is lekker. (mijn gewicht begint na jaren weer met een 7) vriend is nu in iran (is morgen jarig) moet daarna naar engeland, dus moet via de golf van aden hopelijk komt hij er gewoon door en komt hij geen piraten tegen. nog ongeveer 3weken. begin november is hij als alles goed gaat in engeland en komt dan naar huis dus dat is goed nieuws. zal blij zijn als hij gewoon thuis is. voor de rest met jou ook alles goed??
Heey, jah als je het heel nauwkeurig bijhoudt (dus ELKE dag op PRECIES dezelfde tijd smorgens temperatuur meten) dan kun je zien wanneer je eisprong is. Je kunt het wel pas achteraf zien, omdat je temperatuur na de eisprong omhoog gaat. Maar dan krijg je dus wel inzicht in je cyclus, en kun je de maand erna rekening ermee houden. Wel goed trouwens dat je bent afgevallen! Ik durf het bijna niet te zeggen , maar ik ben echt superveel vanzelf afgevallen. Door de borstvoeding denk ik. Ik woog voor de zwangerschap 75 kilo, RUIM 20 kilo bijgekomen, en nu weeg ik 68 kilo... Eng dat je vriend langs die piraten moet zeg! De kans is wel heel klein, maarja het zal je maar net gebeuren he... Hopelijk zijn die 3 weken snel om en is hij dan weer veilig thuis. Maar dan mist hij dus ook de verjaardag van jullie meid!! Oh das wel minder zeg... Want dat is heel snel al. Nouja, maar flink na vieren dan... Hier verder alles rustigaan. Had vandaag nog heeel licht bloedverlies, maar de menstruatie is zo goed als voorbij. Nog 5 dagen tot aan de vruchtbare periode volgens mn banner... Ben benieuwd! Met dat temperaturen kun je trouwens ook bepalen of je zwanger bent, want als je dat bent dan blijft je tempertuur hoog (terwijl die normaal vlak voor de menstruatie weer omlaag gaat). Groetjes!! Groetjes!!
oh dat temperaturen lijkt me wel wat, maar ik ben niet zo goed in elke dag dezelfde tijd en ja langs die piraten is k*t, vooral omdat ze volgeladen zijn en dan miljoenen waard zijn. als ze nou leeg waren was het minder erg (vind ik dan) we zullen zien. en de eerste verjaardag is inderdaad heel jammer dat hij die mist, maar veel foto's maken en hij zal wel bellen, hopelijk als eerste dat probeert hij altijd wel (ook bij mijn verjaardag) en daarna vieren we het nog een keer ik ga denk ik morgen even bellen naar de gyn. voor nacontrole, moest na een week of 6 terug en dacht dat dat van de week was, maar het is volgende week. maar misschien kan ik van de week nog terecht? (meestal wel vlug) wordt nu wel benieuwd of alles goed is (denk het wel, maar geloof tegenwoordig niet meer alles) moet eigenlijk ook nog steeds langs de huisarts (schaam schaam) die weet niet eens dat ik een miskraam gehad heb. moet de brief van de gyn nog brengen van 31augustus nou weltrusten, morgen weer werken, vind ik wel lekker, dan krijg ik weer een beetje ritme terug. is al 5weken geleden dat ik ritme had van werk enzo dan.
Ohw, mij hebben ze niet helemaal niet gezegd dat ik naar de ha moet? En ik hoefde ook niet terug voor nacontrole... Ik denk overigens wel dat ik naar de ha ga als ik zwanger ben. En dan temperaturen, tsja, ik ben toch wel elke dag rond dezelfde tijd wakker, dus dan doe ik dan gewoon even tempen. En dan slik ik meteen foliumzuur, kan ik dat ook al niet meer vergeten. Ik ga morgen maar weer eens zoeken naar werk, grrrr... Ben blij als er weer wat meer werk komt! Groetjes xx
omdat ik in belgie bij de gyn zit en ook een huisarts in nl heb. ga ik naar allebei. eerst naar de ha en die had nu een briefje voor de verzekering dat ik doorgestuurd ben, vond ik wel aardig. (en handig) en moet ook tussendoor af en toe naar de ha om bloeddruk te meten en dan voelt hij aan mijn buik (duwt heel hard, doet pijn) met leah was dat toch zo. en voor de zomer was ik in staat om mijn werk op te geven omdat het zoon gedoe was, zoon zooitje en gezeur. nu nog wel, maar mijn werk zelf vind ik weeral iets leuker maar helemaal geen werk lijkt me ook niet alles. (al is het maar voor je sociale contacten en het geld) succes met zoeken en vooral vinden
Hoihoi! Op zich een goede dag gehad qua werk zoeken, er stonden allerlei geschikte baantjes op internet. Nu nog ff een en ander navragen, en dan solliciteren natuurlijk. Het is jammer dat ze op de meeste plaatsen iemand willen die flexibel is, en dan ben ik dus totaal niet... Maar vroeg of laat moet ik wel iets vinden toch. Verder rustigaan hier. Nog 4 dagen tot mijn vruchtbare periode hihi, dat wordt klussen. Hoe is het bij jou? Nog steeds niet ongesteld? Groetjes!! x
haai, hopelijk vind je vlug iets hier nog steeds niks. vandaag weer een klein beetje rose, maar voor de rest niks. dat is de ene dag wel en de andere dag niet?? dus weet het niet goed. misschien morgen even de gyn bellen? als ik tijd heb (moet ook werken) en als ik jou was zou ik al beginnen met klussen altijd leuk
Ik heb voordat ik ongesteld werd ook een tijdje wel/geen roze gehad. Dan dacht ik weer van nu word ik ongesteld, ging het weer weg... Toen ik de vk belde zei ze dat 8 weken sowieso heel normaal was, en zelfs tot 12 weken was helemaal niet raar... Wel flink balen als het 3 maanden duurt natuurlijk... Maarja dat zal bij jou wel niet gebeuren, aangezien je nu al roze-verlies hebt. En klussen, ja dat is uiteraard altijd leuk. Alleen erg lastig dat mn vriend altijd laaaaaaaang werkt, dus vaak is hij daarna doodmoe en heeft totaal geen zin meer... Dat schiet natuurlijk niet op... Maar vandaar dat ik wel graag ook precies wil weten wanneer mn eisprong is, want dan kunnen we rond die dagen bewust heel klussen. (moe of niet moe ) Groetjes!!
dat is inderdaad vervelend, dat hij laaaaaang moet werken. mensen die blijven volhouden dat mannen veel vaker zin hebben dan vrouwen geloof ik ook echt niet hopelijk heeft hij die dagen wel zin?? zal voor je duimen weltrusten
Nouja, die dagen MOET hij maar, hahaha! Gelukkig zijn mannen meestal wel snel om te krijgen, als ze een sexy lingerie setje ofzo zien zijn ze verkocht! Ik ga ook eens slapen, morgen weer op tijd op... Welterusten!
ben je al aan het oefenen hier vannacht ongesteld geworden. op zich ben ik een beetje blij dat het gekomen is, dat alles nog werkt enzo. maar baal ook verschrikkelijk het had nog wel minimaal een week mogen wachten en nu weer een stukje afsluiten dat het de vorige keer mis gegaan is. nu is het ineens weer zo echt?? weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. maar heb weer een cyclus dus dat is het goed nieuws
Heey meid! Jah ik herken je gevoel wel hoor, ik moet toen ook heel erg terug denken aan de mk. Het is toch een stukje afsluiting. Jammer dat je nu een rondje mist jah, maarja in ieder geval werkt alles weer. Dat is op zich ook heel fijn. Hier begint morgen de vruchtbare periode, dus morgen maar eens volop aan de klus. Alleen erg jammer dat mn vriend dus vanaf maandag weer superlange diensten moet draaien, dus ben bang dat er vanaf dan niet meer zo heel veel zal komen van klussen... Nu maar hopen dat er toevallig 1 keertje raak is, hahaha. Ooh trouwens, dat moet ik nog ff kwijt... ons manntje loopt!! Ofja, loopt, hij zet in ieder geval al zo'n 3 stapjes los. Was supertrots vanmiddag! Groetjes xx
woehoe super van vince. gaaf he. bij leah zal dat nog wel even duren, want als ze aan je handen loopt wankelt ze nog alle kanten op vince is net geen maand ouder. en hier ook goed nieuws vriend komt vanuit gibraltar naar huis en dat is over 2weken hahahaha, dat maakt een hoop goed. misschien dat we dan toch nog een kans hebben hoop het. hopelijk is het bij jullie ook in 1keer raak. dat zou ook super zijn. kan je je vriend niet verleidelijk wakker maken
Haha nou bij Vince ging het ook ineens heel snel hoor! Een maandje geleden riep ik nog dat hij vast niet voor 14 of 15 maanden kon lopen... Wel super dat je vriend eerder komt! Dan heb je idd nog een kans ja! Hoe lang is je cyclus eigenlijk? Want als hij langer is dan 28 dagen ben je sowieso op tijd. Zal idd eens mijn burlesque technieken eens in de strijd gaan gooien komende week.
de vorige keer was hij ongeveer 29dagen. maar dat was de ene keer 29dagen de andere keer 28 maar 30 kon ook. dus niet echt precies. nu hopen dat het iets langer dan 28 is en inderdaad, je charmes in de strijd gooien hopelijk werkt het? en het kan inderdaad vlug gaan met lopen, los staan doet ze nog niet. wel al een tijdje met 1hand. maar lopen aan 1hand doet ze ook niet haha. dus ben benieuwd. ze wordt maandag een jaar en er zijn al een aantal mensen die gevraagd hebben of ze al kan lopen