Jah hier begonnen ze ook al een hele tijd met vragen of hij al loopt, maar gemiddeld is gewoon 14 a 15 maanden hoor, en er zijn net zo goed kinderen die pas met 18 maanden lopen. Dus ik vind eigenlijk dat mensen dat altijd al heel vroeg beginnen te vragen...
haha, ja ik ook. maak me er ook niet zo druk om. het komt wel. ik hoop stiekem niet dat ze met 14maanden loopt, of eerder of later. (dan wel minimaal 2weken) want mijn vriend liep met 14maanden (precies) en dat heb ik nu al zo vaak moeten horen van mijn schoonmoeder. leah en hij schelen 5dagen dus veel vergelijking in alles wat ze doet (het is al zo erg dat haar haar nog niet echt krult, volgens mij wil mijn schoonmoeder er zelfs krulspelden indoen want mijn vriend had met een jaar van die mooie krullen, zucht) (en bij mij is er nooit een krul ontdekt) het is al zo vreemd dat haar ogen meer naar blauw neigen dan naar bruin
Hoihoi! Aaagh irritant zeg, zulke schoonmoeders. Vergelijken doet die van mij gelukkig niet zo, maar beide schoonouders menen wel uit alles wat vince doet conclusies uit te kunnen trekken... Spuugt hij een boontje uit? Dan lust hij dus geen bonen. (en worden de volgende keer alle boontjes er al bij voorbaat uit gefilterd) Huilt hij even in de kinderwagen, terwijl hij wel moe is? Dan wil hij dus niet meer in de kinderwagen slapen. (en wordt vervolgens nooit meer een poging gedaan om hem erin te laten slapen). Nou, ik vind het niet gek dat mijn vriend zo'n vreselijk lastige eter is! Als ze dat bij hem ook deden... Ze praten hem gewoon aan dat hij dingen niet lust!! Ik ben sinds vandaag begonnen met ovu testen, ben erg benieuwd of mijn ei kan vinden. Vandaag was het nog negatief, maarja dat viel ook wel te verwachten. Hoe is het daar? Nog eventjes voordat je vriend komt he! Groetjes xx
en? is het klussen nog gelukt hier aan het wachten, ben niet meer ongesteld, das wel lekker. al dat bloedverlies steeds. hoop dat ik nu weer maanden kan wachten tot de volgende keer. (dus na een bevalling) nog anderhalve week en dan is mijn vriend weer thuis. als het goed is is het 1november kan bijna niet meer wachten. gelukkig volgende week een drukke week, dan kan ik me bezig houden. ik denk aan je en duim voor je groetjes bren xx
Hoihoi! Aaah, nog anderhalf weekje! Dat is niet meer lang! Hoewel da dagen nu wel voorbij zullen kruipen he? Kan het me heel goed voorstellen in ieder geval. Wel fijn dat je niet meer ongesteld bent. Hier wel aan het klussen ja, maar mn eisprong is nog niet geweest. Ben aan het temperaturen, en tot nu toe is mijn temperatuur nog netjes basaal, dus geen teken van een eisprong. Maar als het goed is komt die dus wel ergens de komende dagen. Maar blijven klussen dus... Groetjes!
en? al een eisprong waargenomen? ik hoop het wel. ben voor je aan het duimen. hier druk. moet van de week nogal veel doen zaterdag hebben we met de carnavalsverenigig halloweenfeest dus daar ook nog wat voor helpen doen. vrijdag heb ik een afspraak bij de gyn. ben heel benieuwd hoe en wat en of ik een echo krijg. weet nog niet of ik ernaar durf te vragen zo van: goh kunt u niet even kijken of ik zondag of maandag een eisprong zou hebben hahaha ik ga slapen, weltrusten.
Hoihoi! Nou, mn ovu test is nu vrij donker. (al issie officieel nog niet positief) En ik heb al een aantal dagen zeurende buikpijn, dus denk dat mn ei elk moment kan komen. Pff mag ook wel eens zeg, zit inmiddels op dag 18, dus mn cyclus duurt al minstens 33 dagen... Nouja, morgen nog maar eens testen dus. Wel leuk, halloweenfeest! Zit je bij een cv? Ik moet bekennen dat ik niet zo'n carnavalsgek ben... Ik vind het wel ontzettend leuk hoor, maar dan wel echt alleen dat halve weekje wanneer het echt carnaval is. Daarna heb ik het weer gezien voor een jaar. Hoop dat je een echo krijgt bij de gyn! Dat is pas echt handig! Groetjes
ja hier in de buurt een dorp waar het gevierd wordt (enige in de buurt hier) dat is altijd wel gezellig. ken veel mensen daar. vriend houdt er ook absoluut niet van die gaat ook nooit mee. komt wel naar de stoet kijken waar ik mee mee loop (met de cv) als hij thuis is. vorig jaar was hij er niet. jaar daarvoor is leah gemaakt. niemand van de cv snapte waarom ik per se een nacht naar huis ging slapen (anders slaap ik bij een vriendin of ouders dat is dichterbij) en wij organiseren vaak in het najaar ook nog een feestje, is ook vaak wel gezellig ik twijfel of ik een echo zou krijgen omdat ik al ongesteld geweest ben, maar ja, om daar nou over te liegen haha. das ook zo lullig zal wel zien. hoop het wel. (en anders zou ik het altijd nog kunnen vragen) hopelijk bij jou binnenkort een andere dikke streep
Hoeraaa, eindelijk een ei hier! Gisteravond een positieve test, geen twijfel mogelijk. Dus wij uiteraard braaf geklust gisteravond. En vanavond voor de zekerheid nog eens. En dan maar 2 weekjes afwachten... Bij ons wordt carnaval echt overal enorm gevierd, maarja dat valt ook wel te verwachten in zuid-limburg. En ik persoonlijk hou juist niet zo van optochten en dat soort dingen. Hoewel ik denk dat ik dat jaar even ga kijken voor Vince. Maar ik ben meer van gewoon savonds uitgaan. Een beetje zoals normaal, alleen dan verkleed en met vage muziek. En zonder alcohol de afgelopen paar keer, hahaha! (en hopelijk dat jaar weer )
hoera. leuk leuk. hopelijk is het raak en heb je over 2weken nog eens 2dikke strepen @carnaval, hier ook vaak zonder alcohol, ik heb meer plezier zonder. en aangezien ik vaak nog rij, naar huis of gewoon om makkelijk te zijn (anders moeten we nog 10minuten lopen, dat is vaak erg koud) dus dan maar met de auto. en ik vier het altijd 5dagen, al weet ik niet of dat volgende keer lukt (wij beginnen de vrijdag tot de dinsdag) en mocht ik zwanger zijn lukt dat zoiezo niet. (laten we daar op hopen) ik zal voor je duimen. succes.
Hier vieren we ook van vrijdag t/m dinsdag inderdaad. Op woensdagmorgen is nog haring bijten, maarja, daar moet je maar net zin in hebben... Ik heb vandaag trouwens ontzettend buikpijn... Dus in ieder geval duidelijk dat nu mijn eisprong is. Hebben we dus wel mooi op het juiste moment geklust! Hoe is het bij jou verder?
oh spannend, ik weet niet of ik mijn eisprong voel? misschien dat ik er nu meer op ga letten? hier alles wel goed. ben moe, heel moe weet niet of het de klok is of dat ik een soort van terugslag heb van het bloedverlies ed?? maar echt heel moe. of het zijn misschien nog een deel spanningen die eruit komen omdat mijn vriend naar huis komt? (dat ik gerust ben nu ik bijna zeker weet dat hij zondag thuis is) denk dat ik toch nog een deel moet verwerken straks. ben benieuwd. gister zag ik een ambulance staan en vroeg mezelf af in welke ambulance ik gelegen had (welk soort?? een grote of kleine?) want dat weet ik niet. zal het eens aan mijn schoonmoeder vragen of zei het nog weet? ik denk zelf een grote. (met een schuifdeur aan de zijkant) voor de rest gaat het goed, ben ongeveer 6kilo afgevallen? waarom het nu ineens wel lukt weet ik niet. hopelijk blijft het er af? (en gaat er nog wat af?) en voor de rest ga ik zo schoonmaken vriend is nogal netjes en ik niet echt hahaha (niet dat ik nou zo vies ben, maar ben niet allergisch voor stof) het is ook zo lullig dat als hij thuiskomt het niet helemaal netjes is dus zo even stoffen, stofzuigen en dweilen. straks boven ook nog. heb meer zin om greys anatomy te kijken en op de bank te zitten groetjes
Nou bij mij precies hetzelfde als ongesteld zijn, zo'n zeurderige kramp-achtige buikpijn. Maar het kan best dat je nog wat ijzertekort hebt, dat gaat maar heeeel langzaam terug. En het zal voor een deel ook wel psychisch zijn ja, je hebt veel meegemaakt de laatste tijd. (vandaar ook het afvallen misschien) En dat je vriend nu ineens weer thuis komt is ook wel heftig. Gelukkig nog maar een paar daagjes dan zijn jullie weer samen! Dan kun je misschien alles wat beter verwerken...
net een mail van mijn vriend hij schreef: nog 72uur en dan is het zondagavond en ben ik weer thuis hahahaha. hij heeft ook al heel veel zin om naar huis te komen. (gelukkig) weet niet of er morgen bloed geprikt word? ik vergeet de ijzertabletten ook (die ik nog had liggen van na de bevalling van leah) ben benieuwd. denk ook dat het spanning is die eruit komt. nu voel ik me al minder moe dan vanmiddag. maar zal morgen nog wel stress hebben als ik bij de gyn zit te wachten ik hoop dat ik zondag of maandag ook een zeurdirige pijn heb
Hihi ik hoop het ook voor je!! Heel veel succes morgen bij de gyn! Komt vast helemaal goed. Ik had trouwen ijzertabletten gekregen na de mk, maar ik had maar 1 doosje mee gekregen (van de 3). De andere moest ik nog ophalen, maar dat heb ik nooit gedaan... Achja, vanzelf vult het ook wel aan. En ik slik nu toch al elke dag zwangerschapsvitamines, en daar zit ook ijzer in. Wel lief hoor, dat mailtje van je vriend. Nu dubbel hopen dat rond die tijd je eisprong is, de vonken zullen er wel vanaf spatten hihi.
haai haai, dit heb ik net bij het nod-november topic geypt vanmorgen bij de gyn geweest op nacontrole, hij vroeg of ik al ongi geweest was? dus we mochten weer beginnen. maar daarna echo, hij zag nog iets zitten? een vlies of baarmoederslijmvlies (daar vond hij het wel dik voor?) moederkoek of placenta kon het niet zijn volgens hem (was na de curretage helemaal schoon) en hij zag een follikel, maar dat duurt nog een dag of 4. (de eisprong) (nu weet ik niet of het door dat vlies ofzo kwaad zou kunnen dat ik toch zwanger zou worden? dat ben ik vergeten vragen daarna, hij heeft ook niks gezegd) maar nu baal ik als een stekker, want vriend kan niet van boord af morgen, dus komt zondag niet thuis :x. we weten niet waar of wanneer hij nu thuiskomt dat wordt denk ik ergens volgende week? ligt eraan waar ze heen moeten, kan frankrijk, engeland nederland? maar zweden kan ook nog zucht. dus weer wachten. was zo blij dat hij eindelijk thuis zou komen (hij is van 29juli weg) nu maar hopen dat hij vlug nieuws heeft en naar huis kan komen. heb ook nog vitaminepillen van de gyn. gehad omdat hij vond dat ik wel wit zag haha. heb ook verteld dat ik zo moe ben. dus hopelijk helpt het iets? baal ontzettend dat mijn vriend niet naar huis kan komen, had het zo gehoopt en was zo blij dat hij kwam. nu maar hopen dat het frankrijk of rotterdam ofzo wordt? want anders duurt het nog langer en dan kan ik met de auto om hem, net zo makkelijk (dan gewoon naar de haven waar het schip ligt)
Ow neeee he, meen je niet... Wat is dat balen zeg! Alsof je niet al lang genoeg wacht... En wat vreemd van die vlies?! Misschien komt het er met de volgende ongesteldheid uit? Want zwanger worden zit er helaas sowieso niet in als je vriend er niet is... Pff wel echt vervelend hoor! Mijn temperatuur is trouwens vandaag omhoog geschoten, dus een bevestiging dat gisteren mijn eisprong was. Nu nog 12 dagen wachten voor het resultaat...
haai haai, heb sinds vanmiddag/vanavond buikpijn?? dus ik denk toch mijn eisprong? het voelt alsof ik ongesteld moet worden, maar dan niet echt in mijn baarmoeder meer naar de zijkant toe?? vriend weet nog steeds niet echt hoe en wat. ze moeten lossen in een ander schip 15km uit de kust van engeland. nu hopen dat hij er daar af kan? dan is het donderdag. er moet ook post naar boord dus hopen dat hij met dat bootje eraf kan?? en voor de rest met jou??
Hmm nou ik had t in mijn hele buik, maar wel precies dat gevoel wat je omschrijft. Ik had trouwens in totaal anderhalve week buikpijn, en op de op een na laatste dag van die buikpijn had ik pas de eisprong. Dat was overigens wel dat dag waarop ik met afstand het meeste buikpijn had. Dus het zou bij jou ook nog even kunnen duren. Hmmm, donderdag, dat zou fijn zijn... Pff, wel erg vervelend, die onzekerheid! Bij mijn vriend is dat ook altijd dat hij niet weet wanneer hij naar huis komt, alleen duurt het bij hem dan maximaal 2 weken, dus dat is nog goed te doen. Blijft je vriend hierna wel thuis voorlopig? Niet dat hij over een maandje weer weg moet ofzo... Ik moet trouwens nog 9 daagjes wachten, dan kan ik eindelijk testen! Maar eerlijk gezegd voel ik me niet erg zwanger ofzo. Hoewel je dat nu geloof ik ook nog niet kunt volen toch? Ochja, we zien wel... Groetjes!!
vriend blijft dan 3maanden thuis (3maanden weg, 3maanden thuis) maar omdat hij volgende keer 1ste stuurman wordt moet hij nu nog 3weken op cursus, gelukkig kan dat in de buurt (hij had keus uit rotterdam dus op hotel of vlissingen dus thuis slapen, keus was makkelijk)en in zijn contract zitten per jaar 5cursusdagen die je zelf hebt. de rest krijg je terug in dagen. en hij heeft dit jaar al cursus gehad van 5dagen dus hopelijk krijgt hij die 3weken (17dagen) terug en dan is hij dat langer thuis. zou wel erg lekker zijn.(dat is dan tot half februari ongeveer) @eisprong. heb al stiekem zitten denken om een ovutest te doen, gewoon om te weten wanner? maar wil er ook niet zo erg mee bezig zijn. ik wacht het rustig af. die testen kan nog altijd. en ga er nu ook niet vannuit dat ik deze keer nog zwanger wordt? hoop alleen maar dat ik niet net ongi ben als we op vakantie gaan (20 nov.) dan zou ik wel balen. hopelijk is het dan al geweest? en ik zit net ook te denken dat ik het in mijn buik en rug voel. onder mijn ribben zeg maar. wel laag, maar niet baarmoederlaag beetje moeilijk uitleggen en weet niet of je je al echt zwanger kan voelen? hopelijk is het wel zo.