Hihi, dat heb ik ook. Van de ene kant probeer ik er zo weinig mogelijk me bezig te zijn. Maar van de andere kant is dat gewoon onmogelijk... Dus nu maakt ik mezelf toch wel gek, hahaha. Wel fijn dat hij straks 3 maanden thuis is! Dan heb je toch mooi 3 kansen. Wie weet, is dat wel voldoende. Maar ik ga nu slapen, ben doodmoe.
hoi allemaal, ik heb even wat verhalen van jullie gelezen wat vervelend allemaal zeg. ik heb vorige week woensdag mijn 1echo gehad ik zou toen 8weken en 1dag zijn... helaas een klein leeg vruchtzakje nu moet ik morgen 2de echo in het ziekenhuis... aan de telefoon beonnen ze al over meteen erna curretage... maar ik wil liever afwachten denk ik.. ik heb de dag voor de echo heel lichtbruin en heel klein beetje bloedverlies gehad!! maar wanneer kan ik ongeveer verwachten dat het eraf komt?? of wat ga ik voelen ik las ergens dat het meestal na 2 weken wel af zal komen klopt dit? liefs , kus
Suzy -> Wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte! helaas kan ik je niet veel info geven, bij mij was het heel anders omdat ik al 16 weken zwanger was.. Brenjomi -> En, vriendlief al terug? Hier helaas minder goed nieuws, ben ongi... En nog slechter nieuws, heb ontdekt dat mijn luteale fase maar 8 dagen duurt. Zou dus problemen kunnen geven bij de innesteling... Groetjes!
@suzy, wat vreselijk. ik wil je heel veel sterkte wensen. het is bij iedereen verschillend volgens mij. hier in de buurt was er een vrouwtje waar het bij 3weken vanzelf kwam. bij mij is het niet vanzelf gekomen, heb medicijnen gehad en daarna alsnog curretage (de medicijnen zou ik niet zomaar aanraden, weet niet of je mijn verhaal van het bloedverlies gelezen hebt? dit is ook bij iedereen anders) @cossy, jaja, hij is eindelijk thuis heerlijk. gewoon met elkaar kunnen praten, elkaar aanraken en even vasthouden, dat had ik wel nodig. je luteale fase is inderdaad kort (weet niet hoelang die gemiddeld is??) kan dit nog veranderen? of niet vanzelf? hoop het wel voor je. ik hoop volgende week ongi te worden, maandag of dinsdag. zodat het over is als we op vakantie gaan (center parcs, anders kan ik niet echt lekker zwemmen) groetjes bren
hallo allemaal, hier ben ik weer terug van het ziekenhuis... jullie geloven het nooit... bij de 2de echo bleek een baby van 5 a 6 weken en we hebben ook een kloppend hartje gezien... wat een wonder he... liefs kus een heel blij meisje
@suzy, oh geweldig. gelukkig maken ze eerst nog een echo voordat ze curreteren. geniet ervan. groetjes bren
Ohh, super!!! (maar wat een sukkels dan dat ze dat niet eerst even controleren voordat ze zo keihard zeggen dat het een mk wordt...) Misschien heb je net als ik ook een heel korte luteale fase, zo miste ik ook een paar weken. Brenjomi -> Nee waarschijnlijk is dit gewoon mijn cyclus, en het ik altijd maar een lf van 8 dagen. Mijn progesteron waarde zakt al omlaag na 6 dagen, dus in feit heeft het eitje maar 6 dagen om in te nestelen... De gemiddelde lf is tussen de 11 en 16 dagen. Maarja, het is ook wel weer zo dat ik op 2 jaar tijd 2 keer zwanger ben geeest, het kan dus wel. Enige wat ik nu moet proberen is zo weinig mogelijk stress hebben rond de eisprong. Dat kan het eitje namelijk langzamer maken, en dat moet ik natuurlijk zien te vermijden... Zijn jullie optimaal aan het genieten van jullie tijd samen?? Hoop dat je niet ongi wordt in centerparcs zeg!! Groetjes!!
hey , @brenjomi , inderdaad goed at ze voor een curretage nog een echo maken... ik had er niet voor gekozen ik wilde het zelf af laten komen ... maar ik raad zeker alle mensen aan om altijd een echo te regelen voor curretage....!! @cossy, ja omdat mijn eerste echo was ik al 8 weken en kreeg ik gewoon de uitwendigge echo die vrouw had in dit geval dus ook echt niet kunnen zien... maar raar ja ik mis ook een paar weken ... hoe kan dat?? zoude ze zich nog onderweg hebben verstopt...?! zijn die weken van jou ook onverklaarbaar weg?? allebei bedankt voor jullie reactie erg leuk... liefs kus
Je er kan makkelijk anderhalve week verdwijnen doordat je gewoon heel laat in de cyclus je ei hebt. En dan kan er nog eens een week verdwijnen doordat het eitje wat langzamer reist. Dus dan heb je zo een aantal weken bij elkaar.
ja daar heb je helemaal gelijk in alleen mis ik wel vier weken maar mischien dat ik gewoon een heel traag babytje heb hihi .... kus
hey , ik teste drie dagen na nod heel licht posi en na 5 dagen meteen dik vet!! dus ik ben benieuwd over 2 weken hoelang ik dan eigenlijk echt zwanger ben... kus
Hmm, spannend hoor! Maarja, als het hartje klopt wil dat al heel veel zeggen! Dus maak je maar niet te druk.
@cossy, hoe is het ermee? hier goed hoor. ga morgen naar de paranormale beurs hier in de buurt ben ik in april ook geweest, ben benieuwd hoe en wat. de vorige keer was het interresant. ben bij een vrouwtje geweest die een reading gaf (aan mij alleen) en die zei dat mijn oma bij me was. ze zei ook dat ik niet al te vlug weer zwanger moest raken, anders zou ik erbij staan er ernaar kijken, het zou te druk zijn (zoiets dan) dus ik ben heel benieuwd wat ze nu zegt. ben ook benieuwd of er nu nog iemand bij me is? misschien oma en nog een klein mensje?? en ben dan ook benieuwd wat het is? of ze dat weet?? misschien weet ze wel helemaal niks? maar ben erg nieuwsgierig als ik morgenavond nog tijd heb laat ik het weten.
Ohw dat lijkt me leuk zeg!! Ik ben inmiddels ook (weer) op mijn ei aan het wachten. maar waarschijnlijk komt het pas op de 28e, dus even rust nu. Ben trouwens wel al veel relaxeder nu, die eerste ronde na de mk was ik echt gestresst. Nu heb ik zoiets van: we wachten wel af. Ben erg benieuwd wat ze op de reading gaan zeggen! Ik heb trouwens wle deze maand het eerste pendel. Ik heb er 1 voor deze maand, 2 voor december, 2 voor fabruari en 1 voor maart. Dus als ik de pendels moet geloven zal het eind dit jaar begin volgend jaar raak zijn. En een vriendin van mij die paranormaal begaafd is meende ook dat ik binnen 3 a 4 rondes zwanger zou raken! Dus afwachten maar. Groetjes en veel plezier! sss
haai, het was gezellig en leuk. die vrouw waar ik bij was (vorige keer ook) kon nog niet zeggen of het een jongen of een meisje was. ze kreeg iets door van: de volgende keer. dat ik het dan nog eens moest vragen. dus dat gaan we doen ze zei ook dat het niet mijn eerste miskraam was?? ik ben bij kerst 2jaar geleden 2-3dagen overtijd geweest (net voor ik zwanger was van leah) en dat vond ik al vreemd, blijkbaar heb ik dan een mk gehad? (denk ik) dat vond ik erg vreemd om te horen, maar aan de andere kant ook fijn (weet niet waarom?) ik sta sterk in mijn schoenen en ben erg verliefd op mijn vriend de vorige keer werd er gevraagd of ik wel gelukkig was gelukkig nu niet heb niet gevraagd wanneer ik weer zwanger zou worden, dat vond ik te eng en niet nodig. want dan pin ik me daarop vast en dat wil ik niet. ik had daarnet kramp in mijn buik dus ik denk dat ik vanavond? of morgen wel ongesteld wordt, hoop het. dan hoop ik dat het woensdag of donderdag nog weinig is dat ik misschien nog even langs de gyn. kan om te kijken of datgene weg is?? hoop het wel. want vrijdag gaan we op vakantie, dus dan kan het niet (en moest de laatste dag of de dag erna van mijn ongestelheid langskomen) je hebt nog even tijd voor je ei komt, maar af en toe klussen is ook leuk alvast succes, zal voor je duimen
Hmmm, wel vreemd om te horen ja... Maarja, het schijnt dat bij elke vrouw zo nu en dan een eitje bevrucht is en niet of niet goed innestelt, waardoor je toch gewoon ongesteld wordt. Dus in feite zijn dat dan ook miskramen, al ervaar je het niet zo. (en bij mij zal het wel helemaal leuk zijn met mijn luteale fase van 8 dagen... ) Wel slim dat je niet vroeg wanneer je zwanger wordt! Dat is inderdaad niet goed, als je je daarop vast pint... Hopelijk kun je nog naar de gyn voor je vakantie!
ja dat is ook zo, dat volgens mij bijna iedere vrouw wel een ongemerkte miskraam meemaakt? ik ben vanmorgen ongesteld geworden, ik denk dat ik ga bellen voor donderdag naar de gyn. te gaan? omdat we vrijdag vertrekken. kan beter een keer teveel gaan dan te weinig als ik uitleg hoe en wat denk ik dat hij het niet zo erg vind. hoop wel dat het weg is? weet niet meer precies hoelang het de vorige keer duurde? maar mijn cyclus is nu 31dagen. hopelijk blijft het zo, dat is wel makkelijk. hoop voor jou dat het vlug raak is, ookal is dat met die korte luteale fase moeilijk. hier is goed te merken dat de hormonen hun werk doen, want ik ben echt niet te genieten, arme vriend, hij kan niks goed doen. hopelijk gaat dat vlug beter. ga nog even bankhangen, het wordt superspannend bij greys anatomy
Hihihi, dat herkent elke vrouw wel denk ik. Wel fijn dat je nu even langs de gyn kan voor je vakantie. En zie het zo: nieuwe ronde nieuwe kansen! Bij mij duurt het ook nog bijna 2 weken voordat ik mijn ei heb, dus straks hebben we ongeveer tegelijk ons ei hihi! Groetjes xxx
Heey meid hoe is het daar? Lekker aan het genieten van je vakantie? Ik had deze maand mijn ei ineens op dag 15?! De vorige maand op dag 21... Vreemd dus! Gelukkig hadden we de hele week om de 2 dagen geklust, du daar zal het niet aan liggen! En wat ook vreemd is, gisteravond kreeg ik ineens bloedverlies, en het duurde tot vanmiddag... Maar licht bloedverlies (dus geen ongi, meer roze), maar toch zeer duidelijk! Vraag me af wat dat wil zeggen... Groetjes!!