wachten

Discussion in 'Miskraam' started by brenjomi, Sep 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ooh, het was trouwens vals alarm, mijn temp deed alleen raar. Nog geen ei gehad... :)

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haai haai,
    hoe is het ermee? hopelijk komt je ei vlug?? misschien wel volgende week dat het raak is dat we samen zijn:D;)
    hier alles goed, een lekker rustig weekje gehad. veel op het park gedaan (was veel te doen) het was al lekker dat we niks moesten doen:)
    het gaat hier voor de rest ook steeds een beetje beter. vanmiddag een high tea gehad van een tante en mijn nicht vroeg hoe het nu ging en of ik al van de schrik bekomen was? ik dacht als eerste: huh?? waar heb je het over. oh ja mijn miskraam. vond het aan de ene kant wel fijn dat ik het een beetje 'vergeten' was. maar ook vreemd. (nicht heeft zelf ook een verleden met miskramen en heel moeilijk zwanger worden en een kindje dood geboren dus dan vind ik het makkelijker om te praten)

oh lees net terug en ik was donderdag nog geweest voor een echo, alles was goed:) gewoon zoals het moest zijn. de gyn. wenste me veel plezier op vakantie:D;)
    zoals ik uitgerekent heb heb ik volgende week mijn eisprong. vriend moet al om me lachen want als ik lief tegen hem doe of hem ga kussen en verleiden vraagt hij gelijk: heb je je eisprong?? :D;) (niet dat ik dat anders niet doe) heb ook tegen hem gezegd dat ik het gewoon wil proberen, maar dat nog niks moet, want daar heb ik geen zin in. wil het wel graag, maar het moeten vind ik zo vervelend.
    dan is de rest ook niet meer leuk;)

ik ga nog even naar beneden, even tv kijken en dan slapen. hopelijk een rustige nacht, want vannacht waren we om iets over 1thuis (van vakantie) leah sliep nogal moeilijk en was vandaag ziek en koorst. paar keer moest ze zo huilen dat ze ervan moest spugen (en dus het gene wat ze gedronken had er weer uitkwam zucht) dus daarnet met veel moeite een zetpil gegeven (vind ze vreselijk) en daarna slapen. hopelijk voelt ze zich morgen iets beter, vind dat zo zielig als ze ziek is. gelukkig is papa thuis en houdt hij mij ook rustig:)

3. 4days

4days Niet meer actief

Heeey :)

Van deze kant geen goed nieuws, vorige maand was mijn ei al veel te laat, deze maand ziet het ernaar uit dat het helemaal niet komt... (of echt veeeel te laat) Denk dat ik na deze maand naar de dokter ga, om me door te laten sturen naar een gyn. Want zonder ei word je ook zo lastig zwanger...

Fijn dat alles schoon was op de echo! :) Op zich ook wel fijn dat je nu niet meer direct denkt aan je miskraam, dat is vast een teken dat je het een plekje hebt kunnen geven. :)

Heel veel beterschap voor Leah!! Altijd zielig als ze ziek zijn he... :( Heeft ze trouwens ook de inenting tegen Mexicaanse griep gehad?

Groetjes! xxx

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haai,
    das balen, hopelijk heb je hem gemist (zal wel niet) hopen dan dat je vlug naar de gyn. kan?
    hier alles goed, gewoon zijn gangetje. leah gaat al beter, nog wat zielig, maar gelukkig geen koorts meer. denk dat ze zeer in haar keel heeft? want ze wil niet echt eten. en dat vind mama niet echt fijn;) drinken gaat nu redelijk. vanmiddag knakworstjes en dat ging wel. straks nog fruit proberen. ze kwijlt ook superveel;) denk omdat ze niet echt slikt?

ze is niet ingeent, want we waren toen op vakantie. ik was al aan het twijfelen of we haar zouden enten. maar dacht: we doen het gewoon. kreeg ik de brief met de oproepkaarten dus ik gebeld dat we dan op vakantie zijn. oh nou ja, dan gaat het niet, dan moet je in december maar net die ene prik halen. dus weet nog niet of ze die krijgt? zal wel zien hoe het dan is? vind het af en toe ook een beetje overdreven;)

ga de was in droger doen en straks nog om boodschappen.
    vriend is op cursus, dus het is maar saai;) gelukkig is hij savonds wel gewoon thuis (eerst zou hij naar rotterdam moeten dus dat zou 3weken op hotel zijn:$, gelukkig kon het ook dichterbij:D)

5. 4days

4days Niet meer actief

Heey! :D

Ik heb gehoord dat ze een 3e prikronde gaan organiseren, voor alle mensen die de 1e hebben gemist. Dus wellicht kan ze dan nog beide prikken halen? Van de andere kant is de griep-golf wel alweer weg aan het gaan. Maarja, het beschermd wel ook voor volgende jaren... Ik persoonlijk zou m denk ik alsnog halen. :) Maarja dat moet iedereen natuurlijk zelf beslissen.

Fijn dat het weer wat beter gaat met Leah. :) Vince is laatst ook flink ziek geweest, net voordat we naar het cb moesten. Was hij toen afgevallen in plaats van bijgekomen... Nouja, het maakte niet zoveel uit omdat hij net ziek was geweest. :)

Ik heb trouwens nog steeds geen eisprong gehad... Ik heb nu wel het gevoel dat die er snel zit aan te komen, maarja ik zit al op dag 27... (terwijl mijn cyclus vorige maand 29 dagen duurde...) Dus ik hoop dat mijn cyclus gewoon veel langer duurt, en niet at ik overmorgen ongesteld word... :(

Groetjes!!!

6. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haai,
    hopelijk duurt het nog veel langer voor je ongesteld wordt. en is je ei gewoon erg laat? hoop met je mee.

met leah gaat het weeral goed. nog wel een beetje verkouden maar dat is vaker.
    weet nog niet wat ik met die griepprik ga doen? er is inderdaad een derde ronde nu. ergens in januari. maar weet niet of ik het wil? 16dec. kunnen we om de volgende prik (of ja, voor ons de eerste) dus heb nog tijd om erover te denken:)

ik kan de prik ook krijgen via mijn werk (ze waren ook op mijn werk geweest om te prikken toen we op vakantie waren) maar dan mag je de komende 3maanden niet zwanger worden. dus ik hoef hem niet;)
    zei tegen mijn vriend: dan heb ik liever dat het mis zou gaan omdat ik ziek ben van de mexicaanse griep dan dat het misgaat door een prik die ik ertegen krijg. dan is het mijn eigen schuld (voor zover je over schuld kan praten)
    vrouwtje hier in de buurtis ook zwanger (nog geen 12weken) en die heeft ook de mex. griep gehad. en alles gaat nog goed. dus ja.

voor de rest hier van de week druk geklust. heb woensdag en donderdag een steek in mijn buik gehad? vorige maand leek ik er meer last van te hebben??? (eisprong) dat ik hem meer voelde??
    vroeg gister aan vriend of hij nog zin had om te klussen, hij zei: ja het moet he. dus ik zei: nee we gingen het niet voor de moet doen:) zegt hij: dan doen we het voor de leuk:D
    vond het wel lief:D

groetjes

7. 4days

4days Niet meer actief

Heeey! :D

Mijn ovu testen zijn helaas weer zo negatief als t kan, zonder een ei gehad te hebben, dus vrees dat dit een eiloze maand wordt voor mij. :( Nouja, hopelijk komt mn ongi snel dan...

Wel lief van je vriend, hihi. Hopelijk was t raak! :D

Die prik zou ik zelf ook niet halen denk ik. Maarja, voor die kleintjes vind ik het toch wat anders. Aan de griep zitten denk ik heel wat meer risico's dan aan de prik... Maarja, het blijft een lastige keuze. Voor beide opties is iets te zeggen...

Groetjes!!

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :( das lastig van je ei. raar ook dat er geen is geweest? kan dat?? of moet er dan iets aan de hand zijn?? (kan het dat je een maand geen ei hebt?????) geen idee.
    hopelijk wordt je dan vlug ongesteld?

hhmm nou heb ik weer steken in mijn buik? van die irritante steken? geen idee. misschien toch nog maar klussen voor de zekerheid:D haha.
    groetjes

9. 4days

4days Niet meer actief

Hmm tsja mijn cyclus rommelde vorige maand ook maar wat aan, toen kwam t ei veeel te laat... En deze maand helemaal niet, dus IETS zal er niet kloppen... Nouja ik kijk het nog even aan, anders bel ik maar eens de huisarts. Is zo lastig zwanger worden zonder eisprong he. ;)

Hihi, die steken kunnen zomaar een ei zijn ja! :D Maarja, als je om de dag klust (op zn minst, meer mag ook ;) ) moet t altijd goed zijn! :D

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D inderdaad lastig zwanger worden zonder ei. je kan ook gewoon bellen om doorverwezen te worden. mocht het dan volgende maand gewoon zijn maakt het ook niet uit;) (weet niet of je dan lang zou moeten wachten voor je langs zou kunnen gaan??)

en inderdaad beter een keer teveel geklust dan niet;)
    leah lag net in bed, belt mijn schoonmoeder:x dus dat klussen ging niet door;):D (ze snapte niet waarom we niet opnamen;) gelukkig doet de telefoon af en toe raar, we hebben eht daarop gestoken:D)

11. 4days

4days Niet meer actief

Hmm nee ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik moet verwachten ofzo.Ben alleen bang dat ze met met een kluitje in het riet sturen. :) Achteraf gezien ben ik wel blij dat we voor mijn gevoel vroeg zijn begonnen voor een tweede, want nu denk ik van we zien wel. Als het voor mijn gevoel al vrij laat was geweest was ik waarschijnlijk veel meer in de stress geschoten.

Aaaagh, zul je altijd zien he! Wij hebben vaak dat Vince net toevallig op dat moment wakker wordt dat wij aan het 'klussen' zijn. (is het ook klussen als je zeker weet dat je niet zwanger wordt? :D Hihi)

Hebben jullie vanavond eigenlijk Sinterklaas gevierd? Wij zijn vanmiddag bij mijn schoonouders geweest, daar heeft Vince een aantal kadootjes gekregen en wij ook wat kleine leuke dingetjes. Morgen krijgt hij ons kado. Maar eigenlijk vieren wij kerst meer dan sinterklaas.

Groetjes!! :D

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haai,
    hhmm weet niet of het ook klussen is als het niet om zwanger te worden is:D maar klussen schrijft wel makkelijk haha.

hier ook meer kerst dan sinterklaas. heb voor leah en vriend een klein kadootje gekocht en zelf ook iets kleins gehad. voor de rest niet echt.

mag zo gaan werken, heb er echt geen zin in. hopelijk is het vlug half 10 (het is ook al heel lang geleden dat ik in een weekend moest werken, scheelt ook;))

oh ja, gistermiddag en avond steken en kramp in mijn buik?? gisteravond had ik rekbaar slijm (leuke details;)) dus toch nog maar geklust (maar meer voor de leuk;)) misschien had ik dan pas mijn eisprong??

groetjes

13. 4days

4days Niet meer actief

Heey!

Spannend he! :D Ik had misschien toch nog een verdwaald ei, hihi. Mijn temp is nu sinds 2 dagen omhoog.Zou wel vreemd zijn he, een ei op dag 30... Maarja, nu maar hopen dat de temp hoog blijft en dat ik niet veel te snel weer ongesteld ben...

Groetjes!!

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh spannend, ik hoop met je mee, dat je de komende 9maanden niet meer ongesteld wordt:)
    je temp. moet nu toch gewoon hoog blijven? (van wat ik ervan weet;))

15. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, dankje! :D
    Ja, als de temp hoog blijft is het een goed teken. ;)
    Maar ik weet het niet hoor... Ik voel me helemaal niet echt alsof ik een eisprong heb gehad, en al helemáál niet alsof ik zwanger zou zijn. ;)
    Maarja, we wachten maar geduldig af he, wat moeten we anders. ;)

Wanneer is jouw NOD eigenlijk?

16. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    spannend, gewoon positief blijven:)
    volgens mij de 16de of de 17de:) maar ga niet voor de 18de of 19de testen mocht het nodig zijn. de vorige keer testte ik ook op de 17de positief (ben nogal bijgelovig, dus dat doe ik nu niet) de 18de zijn we 8jaar en 5maanden samen (verkering haha) en de 19de is leah 14maanden dus dat zijn best leuke datums om te testen. vind het nu al doodeng:)

blijf gewoon hopen dat we bij de kerst allebei twee mooie roze streepjes hebben:D

17. 4days

4days Niet meer actief

Oooh ja dat hoop ik ook! :D Had me maanden geleden al bedacht dat het zo leuk zou zijn om voor de kerst zwanger te raken, en dan de opa's en oma's met kerst kleine sokjes te geven ofzo. :D Maarja, dat hebben we niet voor het uitzoeken he. ;) Ik ben in 2007 op 24 december zwanger geraakt, dus voor kerstavond, hihi. Dus zou mooi zijn als ik dit jaar dan een positieve test heb. :D

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D dat zou inderdaad leuk zijn. weet niet of we het al vroeg zouden vertellen nu? denk dat de hele familie dan in onrust zit;)
    zei vorige week nog tegen mijn schoonmoeder iets van: wacht maar tot we er 2 of 3 hebben. toen zei ze: wacht nog maar even hoor.
    dacht: nou nee, dat zijn we niet van plan;)
    het zal dan wel moeilijk worden om met oud en nieuw onder een drankje uit te komen (ik drink bijna nooit, maar bij kerst en oud en nieuw vaak wel eentje ofzo) dan zijn de vermoedens er gelijk:)

ga zo even de kerstspullen uitzoeken en de boom optuigen. heb er op zich wel zin in, maar het is altijd zoon werk;):D
    (en tis dat vriend niet thuis is, die zit nog op cursus anders hadden we hem al eerder gezet)

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh ja, had 2pendels voor november. die zijn niet uitgekomen. heb er nu voor de komende maanden steeds een:D en ik dacht altijd dat we nog een meid zouden krijgen, maar met die jongens pendels twijfel ik toch behoorlijk haha:D want krijg alleen maar pendels voor een jongen:D

20. 4days

4days Niet meer actief

Ja bij ons maakt het qua vroeg vertellen toch geen verschil, kan moeilijk wachten tot 20 weken ofzo hihi. Maar we geen het dan wel ook echt alleen aan de opa's en oma's vertellen hoor, verder niemand. De rest vertel ik het rond 12 weken denk ik.

Ik heb de kerstboom al staan, vind het zooo gezellig. :D

Share This Page