wachten

Discussie in 'Miskraam' gestart door brenjomi, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb 2 pendels voor december! :D Dus wie weet, hihi. Maar ik heb ook 2 pendels voor februari... Die voor december zeggen beiden jongen, die voor februari beide meid... ;)

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haai,
    hoe is het ermee? hier een beetje vreemd, vanmiddag (rond half5 5uur) dacht ik: oh ik moet zo even naar de wc, het gevoel alsof er iets liep?? en onze hond rook ineens in mijn kruis? dat doet ze alleen als ik ongesteld ben dus ik had al een vermoeden. rond half6 naar de wc en ja hoor, bloed in mijn onderbroek?? maar we hadden visite dus niks laten merken? was wel verbaasd. tampon en weer verder. wilde het tegen mijn vriend zeggen, maar zoiets zeg je niet echt onopvallend. dus even een smsje getypt en laten lezen:)
    de visite was net weg dus nog even naar de wc, maar de tampon zat er 2,5uur in en er zat een klein beetje bruin bloed/slijm op (niet echt bloed, meer slijm) dus snap er niks van, want de vorige keer had ik een cyclus van 31dagen. als het doorzet is het deze keer 28dagen?? (2rondes was het 31 nu 28??) maar we hebben vanmorgen gesext, dus misschien is het daarvan? hoop het. (nou ja vanmorgen, tegen 12uur, leah sliep bij oma, we moesten gisteravond weg:))
    heb nu (sinds 20minuten ongeveer) wel kramp in mijn buik, maar weet niet of het echt ongesteldheidskramp is? gisteravond ook zeer in mijn rug? het is niet echt een samentrekkende kramp/pijn. meer zeurend en constant? zucht.
    ben benieuwd of het straks doorzet, we zullen zien. ik hou je op de hoogte.
    liefs bren

3. 4days

4days Niet meer actief

Haay!

Hier is mijn temp weer gezakt en heb al buikpijn, dus morgen word ik ongesteld... :( Zit behoorlijk te balen, want dan duurde deze maand mijn luteale fase net 7 dagen... :(

En ik weet het bij ook niet hoor... Vind het niet erg goed klinken eerlijk gezegd, en ik wil je ook niet blij maken met een dode mus... Bij mij was mijn cyclus vorige maand 29 dagen, en deze maand 37, dus het kan altijd wel eens wat langer of korter duren... Nouja, ik hóóp natuurlijk dat het wat anders is!

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    das inderdaad balen, ga je nu naar de dokter en de gyn? hopelijk kan je vlug terecht.

ga zo nog maar eens naar de wc. eerst even alles alvast klaarzetten voor morgen, moet nogal vroeg weg. bleeeh en het is al zo koud buiten;)

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    goedemorgen (zo vroeg ben ik nog niet vaak online geweest:))
    het is doorgezet, nou ja. nog niet superveel, maar wel al meer. dus we gaan (beiden?) voor een vruchtbaar 2010:)
    ik ga zo alles in de auto zetten, hondjes uitlaten, leah wakker maken en fles geven. in de auto en naar mijn zus en dan gaan werken. heb er echt helemaal geen zin in. laat het maar vlug 4uur zijn:D

6. 4days

4days Niet meer actief

Oh jammer... :( Hier heeft t nog niet doorgezet, maar alles wijst erop dat het zeer snel zal gebeuren.
    Op een vruchtbaar 2010 dan maar inderdaad, hihi. :D Volgens mij hebben we minstens 80% kans dat we in 2010 zwanger worden. :) Misschien nog wel meer, omdat we beiden al eerder zwanger zijn geweest. Dus als het EVEN mee zit wordt 2010 ons jaar! :D

7. 4days

4days Niet meer actief

Noujaa zeg, ongi is hier nog steeds niet doorgebroken... Dat is wel vreemd! Zelf geen roze-verlies... En mijn temp is zelfs weer een beetje omhoog... Zou er dan toch nog kans zijn???

Bij jou wel helemaal doorgezet?

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dat was dan gewooon een innesteling:D (duim duim) hoop het voor je.
    hier is het gewoon doorgezet, voor leah had ik ook een cyclus van 28dagen. en ertussen volgens mij ook? (ongeveer 28-29)
    zei al tegen vriend (even de calculator gebruikt) nu moeten we klussen van 24dec. tot de 31ste. want nu weet ik niet wat mijn vruchtbare dagen zijn:D;)

9. 4days

4days Niet meer actief

Bij Vince werd ik zwanger op 24 december, dus laten we hopen dat dat voor jullie ook een vruchtbare dag is! :D

Ik ben inmiddels toch wel behoorlijk zenuwachtig geworden, hihi...

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D laten we het hopen. ben erg benieuwd.

snap dat je zenuwachtig aan het worden bent. duim met je mee:D

11. 4days

4days Niet meer actief

Vandaag was mijn temp weer wat omlaag :( dus ik ga maar gewoon helemaal nergens vanuit. We zien wel...

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :( das vast omdat het vriest;)

13. 4days

4days Niet meer actief

Pff en toch nog steeds geen enkel teken van ongesteldheid... Ik heb een predictor extra sensitive in huis gehaald, als ik vrijdagmorgen nog niet ongesteld ben ga ik die doen. Dat is 12 dagen na mijn eisprong, zou dan toch wel positief moeten zijn...

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    spannend, spannend, ik hoop het:D

15. 4days

4days Niet meer actief

Goeiemorgen! ;)
    Nouja, hier in ieder geval nog steeds geen enkel teken van ongesteldheid. Het zou natuurlijk kunnen dat ik pas 14 dagen na mijn ei ofzo ongesteld word, en dat het alleen vorige maand korter was vanwege die miskraam nog. Maarja, ik ga toch morgen een test doen. Beter zeker weten als het niets is, dan mezelf nog een week gek maken ofzo.

16. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik duim nog steeds met je mee:)
    ben erg benieuwd morgenochtend, laten we hopen op l l :D
    groetjes

17. 4days

4days Niet meer actief

Nou, ik heb getest hoor. Maar van tevoren waarschuwden een hoop vrouwen mij dat die vroege predictor altijd een dun streepje geeft... Wat meen je, dun streepje... Weet ik dus nog niets. :(

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hhmm, das balen. ik zie inderdaad ook een streepje.
    misschien morgen naar de kruidvat voor 2voor 5euro? (lees ik goede dingen over) ik heb ze via internet bestelt, weet niet meer hoe ze heten. die vond ik ook goed.

voor de rest nog geen klachten?? vind het spannend (jij vast ook;))
    ik blijf voor je duimen, geen ongi is al goed. (hopelijk)

19. 4days

4days Niet meer actief

Ja ik heb een hele lijst klachten, maja kan ook komen door een naderende ongi, of omdat ik ze WIL voelen... Dus ik hecht er maar niet al te veel waarde aan... Agja, overmorgen nog een testje doen. :)

20. 4days

4days Niet meer actief

Wauww,ik ben HARTSTIKKE ZWANGER!!!! :D :D :D :D Echt zooooo blij!

Deel Deze Pagina